vauvakuume mutta ei vielä

RouvaSumppisuu
Vaihdoin sun nikin listaan, miina- (ex-kuumeilija-)...oisit vaan laittanut uudeksi nikiksi kuumeilija+. Jos nimi onkin enne =) . S-Hcg eli veritesti on valmis mun mielestä ihan parissa tunnissa että et joudu kauan enää piinailemaan. Muista huomenna, että vaadit sen verestä otettavan testin, vetoat vaan noihin kummallisiin kotitesteihin ja siihen, että syöt noita minipilsuja. Ja kiitos työtsemityksistä, olen töissä osastolla, jolla hoidetaan pääosin sisätautipotilaita.

Peikkotyttö, mustakin on kivaa lukea teidän plussanneiden kuulumisia. Onnea neuvolaan ja ekaan ultraan! Muista, ettet säikähdä, jos ultrassa ei syke vielä näy tai jos näkyy vaan sikiöpussi...jos hedelmöittyminen on tapahtunut tässä vastikään ja pääset pian ultraan niin se on hyvin mahdollista ja täysin normaalia. Mä synnytin Tammisaaressa, niin en osaa noissa muissa asioissa auttaa. Hyviä vointeja sinne!
 
jännittää... en varmaan tänään vielä pääse testiin ku oon koulussa koko päivän.. Saas nähä ny... :)
Nyt yhen tehtävän viimeistelyyn ja sitte kouluun... (en jätä asioita yhtää viimetinkaan :D )
Hauskat päivät kaikille!
 
Tervehdys, ja onnea Peikkotytölle! Pidä peukkuja myös entiselle Kuumeilijalle, nykyiselle Miinalle!

Hei, minusta on tullut täti! Veljenpoika syntyi eilen ja olikin oikein potra poika! :heart: Ihanat fiilikset!

Tuosta kätilöopisto versus naistenklinikka. Itse synnytin kättärillä ja voin sanoa, että oli erittäin positiiviset kokemukset siitä paikasta. Kavereita on synnyttänyt sekä että ja oikeastaan molemmista olen kuullut vain hyvää. Meillä vaikuttikin päätökseen lähinnä sairaalan sijainti, koska kättärille pääsee meiltä paljon nopeammin, eikä olisi tarvinnut lähteä myöskään keskustan ruuhkaan, jos olisi tullut nopea lähtö juuri esim ruuhka-aikaan. Uskoisin, että molemmat paikat ovat hyviä. Olen kuullut, että naistenklinikalla on tosi kivat, uuet perhehuoneet, jos on kiinnostunut. Mutta, paikkahan saattaa kumminkin muuttua, jos valitsemassaan paikassa onkin ruuhkaa. Me oltiin ilmoittauduttu haikaranpesään kätilöopistolle ja päästiin kyllä haikaran synnytyssaliin, mutta kaikki perhehuoneet olivat täynnä sekä haikarassa, että osastoilla, joten eka yö jouduttiinkin olemaan tytön kanssa osastohuoneessa isin mentyä kotiin nukkumaan. Seuraavana päivänä yksi ihan kätilö järjesti yhdetä ns. ylimääräisestä pienestä tutkimushuoneesta meille perhehuoneen, niin isäkin sai olla ekat vuorokaudet mun turvanani. Mutta, siis on hyvä tosiaan ottaa huomioon, että kaikki ei kuitenkaan mene ihan suunnitelmien mukaan. Pääasia, että saadaan lapsi kunnossa syntymään ja äiti mahdollisimman vähin vaurioin.
 
Puhuin terkkarin kanssa ja oli sitä mieltä, että ei vielä tässä vaiheessa verikokeeseen. :| Pissanäyte pitää viedä tällä viikolla. Luulen kyllä että teen ite uuden testin ja jos se on nega ni sitte se on niin.. Tai sitte vaa vien sen näytteen sinne ja jos se on nega niinku luultavasti on, ni sitte ehkäpä pääsen sinne verikokeeseen.. Jeeps..eli ei vieläkään uutta tietoa tähän tilanteeseen. Tuhrua ei oo tullu tänää ollenkaa! :)
 
JenPen
miina- Toivotaan että nyt saat sen plussan sieltä! Tuuthan kertomaan sitte :heart: On kiva kuulla kun yks toisensa jälkeen täällä saa sen plussatuloksen ja on onnensa kukkuloilla :)

Hassua ettet pääse sinne verikokeisiin. Mä olen muutaman kerran epäilly olevani raskaana ja soittanut terveyskeskukseen, aina olen päässy samana päivänä labraan jonotusnumeroperiaatteella. Koksa kysymyksessä on ollu raskaustesti, tädit on antanu tuloksenkin aina heti odotellessa. Silloin tosin pelkäsin kauheasti olevani raskaana, nyt olis mietteet vähän toiset... :D

oliivipuu En tiedä onko täällä kukaan sun kanssa vastaavassa tilanteessa, ei ainakaan näistä aktiivisimmista varmaan kukaan... Vauvakuumetta tosin kaikki podetaan kovasti, joten tervetuloa porukkaan!

Mun piti kertoa vielä kun näin edellisyönä unta että sain vauvan... Olin synnyttämässä ja pelkäsin kovasti ja odotin jostain syystä ilman muuta tyttövauvaa. Vauva olikin poika kun vihdoin tuli ulos, ja olin hetken aikaa van kauhean ihmeissäni ja järkyttynyt siitä! No, pääsin kuitenkin poika kainalossani johonkin huoneeseen sairaalasängyssä ja olin tosi onnellinen.. Ja pojan nimeksi tuli Emil! :D
 
Moi!

Nyt minäkin tänne tulen kun olen jo keväällä käynyt täällä mutta kun mies ei ole lämmenyt toisesta lapsesta paitsi äsken.

olen jo alkanut katsomaan raskausvaateita ja huomasin että ruotsissa on aivan ihanat raskausvaatteet ja halvalla saa.

on aivan jännää lukee teidän juttuja, kuumeilja ja miina... minua jännittä yhtä paljon kun teillä.

viimeiksi kun tulin raskaaksi niin oli vähän vahingolla en odottanut että tulisin raskaaksi eikä ollu vauvakuume ennen mutta nyt minulla on aivan hirveästi
 
RouvaSumppisuu
Tervetuloa vaan uusille joukkoomme kirjavaan
!!! Ilmoitelkaa, jos haluatte listalle =) . Mitäs miinalle (väkisin meinasin kirjoittaa, että kuumeilijalle...) kuuluu? Entä onko muita, joilla jännät päivät käsillä?
 
Mitäs täällä..Tilasin justiin mammaksilta parit testit ja se sivusto vissiin pätki jotenki et en tiiä kuinka monet testit sielä on nyt oikee tulossa, ku yhtäkkii vaa luki että tilaus on vastaanotettu vaikka en ollu antanu vielä ees tilitietoja ym.! ..Nooh..Kyllähän mä saan testit nopeesti kulutettuu... :LOL:
Vielä ei näy menkkoja..eikä edes tuhrua! :D Kipuja kyllä on välillä.. Ja paleltaa.. Ajattelin, että kun pääsen koulusta ni käyn apteekin kautta ostamassa parit herkät testit ja teen yhen ku pääsen kotiin ja toisen huomen aamulla... Ja rahaa palaa..... :kieh:
 
Onnea Janis... :flower:
Minkäs kokonen tämä pikku nyytti oli syntyessään?

Miina
Täytyy kyllä sanoo että sulla on pirullinen tilanne...
Toivottavasti sieltä plussa tulis... :hug:

Ja mun puolestakin kaikki jo raskautuneet saa täällä käy.
Kiva sitä paitsi kuulla kuulumisia :heart:

Omaan napaan:
Ei voi ku nauraa.
Mä tein tänään raskaustestin :LOL:
Mulla on jo jonku aikaa ollu huonoo oloo mut se on ajottunu johonki puolen päivän tienoille...ja väsyttää.
Tänäänki huono olo.
Sain sitten nyt tarpeekseni vaikka menkat oli(ouot kylläki) ja tein testin.
Nega sieltä tuli. Kumma kyllä ku musta jollaki tavalla tuntu että ehkä...
En muista enää millon tarkkaan mut yhen kerran oli silleen että en muistanu ottaa pilleriä ja otin sen vasta illalla,mut aika varmoja nuo on.

Oon minäki höpsö...Ja itkuki tuli,mut osaks ehkä siks ku taisin tänään sitä testiä hakiessa rutata ukon aluvanteet :ashamed: Ku joku ääliö ajeli miten sattu niin oli pakko väistää ja sitten mentiin katukivetyksiin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSumppisuu:
Tervetuloa vaan uusille joukkoomme kirjavaan
!!! Ilmoitelkaa, jos haluatte listalle =) . Mitäs miinalle (väkisin meinasin kirjoittaa, että kuumeilijalle...) kuuluu? Entä onko muita, joilla jännät päivät käsillä?
juu laita minut listalle vaan!! :D
 
testasin äsken ja nega tuli. MUTTA lohduttaudun kuitenkin vielä sillä, että terkkari sano sillon puhelimessa, että alkuraskaudessa raskaushormonia ei ole välttämättä ollenkaan muussa pissassa kuin aamupissassa. :)
Mut kyl toi silti pistää vähän ihmettelemään.. Siis toi oli ihan puhdas nega. Ja herkkyys 10. Jos en oo nyt raskaana ni teen valituksen noista mammaksin testeistä. Sen verran selkeet viivat on niillä testiajan sisällä saanut että huhhuh. :kieh:
 
Färbö: :hug: Kyllä se plussa sieltä vielä joku päivä pärähtää. Mullekki on tullu tavallaan sellanen "raskaustestipakko!" Että vaikka tietäiski että tavallaan ei oo mahollista et olis ees raskaana, ni silti on pakko tehä melkeenpä joka kuukaus ainaki yks testi... :ashamed:
 
^^Oli hyvä tulla tänne foorumille, sitä taas kummasti huomas että en mä ookkaan maailman neuroottisin tapaus. :LOL:

Mitäs miks miina- vaihto nimensä miina-ksi? :D

huomen alkaa paasto (en kestä ku oon läski ja olokin on turvonnu), pitäkää peukkuja... :kieh:
 
RouvaSumppisuu
Mianjo, ollaankos siellä jo ihan tositoimissa vai vielä haaveillaan? Että osaan sinut oikealle paikalle tuonne listaan laittaa.

Färbö
, vähän höpsö saa ja pitää ollakin :D ! Jos on sellainen fiilis, että se testi on tehtävä, niin silloin se on tehtävä!!! Mäkin kyllä kulutin surutta noita testejä silloin 1. kuumeillessa, ihan huvikseni oikeestaan :LOL: . Toivottavasti miehesi ei repinyt pelihousujaan noitten aluvanteiden takia ja pääset jatkossakin ajelemaan apoteekkin testejä hakemaan ;) .

Hahhah, kerronpahan minäkin nyt yhden kevennyksen...eilen illalla vähän hempeiltiin ja jälkikäteen kun makoilin sängyllä ihmettelin, että mitä ihmettä mulla on yöpäidan sisällä (se kun jäi päälle siinä tuoksinnassa...) ja kappas vain: tutti! Ja kun sitten vähän asentoa muuttelin, niin siinä mun vieressä oli toinenkin tutti! Tuo meidän tyty kyllä syö tuttia, mutta yleensä vaan omassa pinniksessä ja unille mentäessä. En kyllä ikinä aiemmin ole tuolta meidän peittojen alta tuollaisia löytöjä tehnyt (kaikkea muuta sieltä saattaa kyllä löytyä, kuten esimerkiksi piiloutunut koira). Ja mun vauvakuumehoureinen pää on ehdottomasti sitä mieltä, että pakkohan tuon oli olla enne :LOL: ! Pitäisköhän vielä laittaa yksi tutti tyynyn alle, jos vaikka tärppi kävis :LOL: :LOL: :LOL: ...

Hyvää keskiviikkoa kaikille!

 
RouvaSumppisuu: :LOL: :LOL: Meilläki on yleensä katsoja kun ollaan puuhissa...Välillä alkaa väkisinki naurattaa ku koira vaan tuijottaa vieressä! :LOL: :LOL:

Testasin äsken negan. Ehkä ne mammaksin testit tosiaanki sitte antaa vääriä plussia. Jonkun täällä pitäis tilata niitä ja kokeilla tuleeko viiva vai ei!! :kieh:
 
RouvaSumppisuu
Joo, meidän koiralla on ehdoton kielto sänkyyn ja se aina hiipii peittojen alle piiloon, niin ettei sitä kukaan huomaisi. Siellä se lymyilee kaikessa rauhassa. Mutta hempeilyhetkinä se viedään kyllä makkarista muualle, se vähän riehaantuu siitä touhusta...kai se luulee että se on joku kiva leikki (no tavallaan...) :LOL: .
 
Juu, meidänkään koira ei saa kylllä tuijottaa meidän hempeilyä. Tai ei se kyllä muutenkaan saa makkarissa olla. Sitten aina kun ei olla kotona, niin huomaa, että se on ollu sängyssä, kun hirveitä karvatukkoja joka paikassa! Paljastaa ite ittensä.:) Siinä on puolet suomen lapinkoiraa, joten turkki jotain lähemmäs 10cm ja karvaa lähtee hulluna!

Färbö:On itekin tullu noita testejä joskus tehtyä, vaikka on ihan varmaa ettei raskaana voi olla, mutta silti on jotenkin muka sellanen tunne. :D Mun auto on madallettu 55mm ja kanssa 17" aluvanteet sellasilla ohuilla kumeilla.:) Että mä oon kanssa mestari täräyttelemään niillä aina kunnon monttuihin ja mies kiristelee hampaita vieressä.:)
 
Onneksi meillä ei ole koiraa, eikä muitakaan eläimiä :D

Pikkuepeli nukahti vasta nyt päiväunille, ja tämä äiti on ihan väsy :)

Mulla taisi eilen jo olla ovis, vaikka vasta tänään tai huomenna oletin sen tulevan. Täytyy silti pakottaa mies puuhiin vielä tänään ja huomenna :D

RouvaSumppisuu, kyllä ne tutit selvästi joku enne oli ;)

 
Äääh, palsta kyllä pätkii ihan uskomattomasti. Eilen ja toissapäivänä kirjoitin pitkät pätkä ja sinne ne hävisi, bittiavaruuteen! |O

Lukenut siis kuitenkin olen teidän juttuja. Kauhea kiire on kyllä ollut, onneksi nyt taas viikonlopuksi helpottaa. On pitänyt palauttaa kaiken maailman raportteja ym. :|

Meillä kissa kyllä saa olla makuuhuoneessa, mutta ei sängyssä. Tosin siinä päiväpeiton päällä se usein makoilee, mutta lakanoihin ei saa tulla. Onneksi se ei kauheasti kyttäile, kun touhuillaan. :D Vanhempien koira olisi kyllä aina katsomassa, ellei me laitettaisi ovea kiinni. :LOL:

Voi miina-! Kunpa nyt saisit selvyyden tilanteeseen. :hug: Mä en ollut muuten ikinä aiemmin tehnyt raskaustestiä, ennen kuin viime viikolla. Olenkohan jotenkin outo, kun en ole ikinä epäillyt olevani raskaana...

Oli muuten sitten eilen pakko ostaa ensimmäinen vauvanvaate. Ostin yöpuvun, se oli niin suloinen. :heart: Enempää en kyllä aio ostaa, ennen kuin plussa pärähtää testiin. Sitä odotellessa... :wave:
 
no sanotaan että havellaan tässä vaiheessa, pitäis lähteä ulkomaille helmikuussa ja olisi paras silloin että en olisi raskaana.

viimeksi kun odottin niin oksentelin koko ajan, enkä haluaisi pilata loman oksenntelulla..

:hug: teille kaikkille joka odottatte innolla saada plussaa, älä hermoile kyllä tulette raskaaksi heti kun ottaa vähän rennommin.
 
anniia
miina-, pakkohan sitä on testata kun siltä tuntuu :D kyllä minäkin välillä niitä testejä kuluttelen vaikka raskauden mahdollisuutta ei edes olisi. eihän sitä koskaan tiedä ;)
meillä kissapojat saavat olla makkarissa mutta kun ovat niin uteliaita niin hempeillessä ne on pakko häätää pois, kun tulevat viereen istumaan ja kyttäämään. itämaiset on niin kovin uteliaita :LOL:
rouvasumppisuu, uskon myös vahvasti etä tutit oli joku enne ;)
nyt iltapuuhiin, aamulla tanssitunti. hyvää to-iltaa kaikki! :heart:
 
RouvaSumppisuu
Huoh...piti tulla pikaiseen lukaisemaan pino ja menihän tässä tovi ennenkuin sain pinon avattua. Teen nyt radikaalin päätöksen ja avaan meillekin uuden pinotuksen. Noi lyhyemmät pinot näyttää avautuvan niin paljon nopeammin, että turhaa kai sitä itseään piinailee tänkin kanssa, odottakaas hetki...

muoks. tein nyt sitten uuden pinon. Se löytyy http://keskustelu.kaksplus.fi/t877338#m8601824 <---- tuolta.
 

Yhteistyössä