vauvakuumeisia onko?

Itselläni vasta 3 kk ikäinen vauva ja nyt jo tuntuu että yksi vielä lisää. Onkos muita joilla vauvakuumetta pukkaa? Suunnitelmia kuumeeseen?

Juu, itse tietysti hoidan nyt tämän vauvan ja sitten katotaan josko vielä kerran raskaaksi. Puntarissa omat harrastukset, työt ja vauva. Toki mieskin pitää saada mukaan eihän siitä muuten syntyisi lastakaan.
 
Minulla on noin 3-vuotias tytär ja vauvakuume on alkanut taas vaivata. Useamman kerran tyttären syntymän jälkeen sitä on ollut, mutta jotenkin aina vähentynyt. Mieskin antanut vihreää valoa nyt idealle, mutta vielä pillerit menossa. Vakaasti olen taas kerran päättänyt, että ennen seuraavaa pillerilaattaa on päätettävä, haluanko tosissani aloittaa 'yrittämisen' vai jääkö minulla yhteen lapsiluku...
 
Minulla nuorimmainen 11 kuukautta ja nyt on iskenyt kanssa kova vauvakuume. Lapsilukumme on ainakin periaatteessa täynnä, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Toisaalta tuntuu haikealta ajatella ettei olisi koskaan enään raskaana. Kai vauvakuumestakin voi "parantua" ajan kanssa...
 
Juniori on nyt 8kk ja vauvakuumetta olen potenut jo pitkän aikaa. Mies oli ensin sitä mieltä että meidän perheeseen riittää kaksi lasta, mutta on nyt vihdoinkin lämmennyt ajatukseen kolmannesta lapsesta. Eli kolmas lapsi saa tulla kun on tullakseen :heart:
 
täällä kans vauvakuume iskeny ja pahasti..nuorin on 1v2kk..ja mieskin kyllä aika suostuvaisella mielellä perheenlisäykseen kunhan vain sais rohkastua mielensä ja alkaa tosissaan yrittää neljättä kullanmurua =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaarin74:
Juniori on nyt 8kk ja vauvakuumetta olen potenut jo pitkän aikaa. Mies oli ensin sitä mieltä että meidän perheeseen riittää kaksi lasta, mutta on nyt vihdoinkin lämmennyt ajatukseen kolmannesta lapsesta. Eli kolmas lapsi saa tulla kun on tullakseen :heart:
Ihanaa. Näin toivoisin meillekin käyvän.
 
Kuumeiltu jo tämän vuoden vaikka itseasiassa haaveilin jo toisesta vauvasta ennenkuin tämäkään synty mutta mies lämpeni jouluna ajatukselle että pitäähän tälläkin neidille kaveri saada. Meillä neiti tulee siis 10kk ja vanhemmat kohta 16 ja 14v.
Itselläni tuo imetys toiminut tehokkaana ehkäisynä mutta toiveissa olisi jos vaik syksymmällä viimeistään onnistais ;)
Onnea kaikille muillekkin kuumeisille jotka yrittävät vielä :hug:
 
Joo ja ei. Nuorempi on vajaat 2v ja vanhempi 12v, joten välillä tulee mieleen että se pieni kolmonen olis niii-in tervetullut ja välillä kun vanhempi teinihirviö raivoaa ja nuorempi uhmaikäinen säestää, vauvakuumeet on niin pitkällä kun pippuri kasvaa. :LOL: Mies haluaisi lisää lapsia ja olisi vaikka heti valmis.
 
Vauvakuume nostaa päätään kun mies sanoi ettei enää viiden vuoden päästä jaksa vauvaa... että jos vielä haluamme lapsen niin nyt ei auttaisi odotella... kaipa se menisi samalla väsymyksellä toinenkin pieni :saint: Isommat on jo kaikki melkein murrosiässä että osaavat jo syödä ja pukea itse... Tuo 2v alkoi juuri nukkumaan yönsä valvotettuaan äitiään kaksi vuotta ja silti tuntuu että olen ihan kuolemanväsynyt kaiket päivät!
 
Tämä on jotenkin niin vaikeeta vaan...
Haaveilen jossakin pienessä sydämen sopukassa vitosesta..
mut kun en kuitenkaan tiedä
neljän päivän päästä olen 35 ja olen aina aatellu että sen yli ei ikä mene jos vauvan teen...
joten nyt täytyy päättää, onko ens kesänä vai ei, onnistuuko. en tiedä =)
nuorin nyt täytti syyskuussa 2v, joten ikä väli olisi kaiketi ok =))
vaikeeta tää on ittensä kanssa
toki edelliset on 15v, 12v ja 9v.
kyllä kuumeilija olen ja aikas pahastikin luulen =))
 

Yhteistyössä