Vauvakuumetta(ko) vaikka ei uusi raskaus vielä piitkään aikaan järkevää/mahdollista??

Onkos täällä muita, joilla vauvakuumetta pukkaa, vaikkei yritystä ole suunnitelmissa vielä pitkään aikaan? Meillä mieskään ei ole lämmennyt kolmannelle, eikä kroppakaan (sektio esikoisesta ja puolitoista vuotta myöhemmin hätäsektio, 8 kk sitten) vielä antaisi mitään mahdollisuutta lapselle... Tulee mielenkiintoiset pari vuotta, jos jo nyt tämä vauvakuume tällä tavalla kiusaa :popcorn:
Onko muita samassa veneessä seilaavia?
 
Täällä ainakin yksi! :wave:

Ja meillä kun on vauva vasta 8 viikkoa, silti tahtoisin jo aloittaa toisen lapsen yrittämistä. Kova raskauskuume ainakin on, vaikka mulla oli vaikea raskaus, on kamala ikävä sitä vatsaa. Kuitenkin järjellä ajateltuna pitäisi odottaa 2-3 vuotta ennen seuraavaa lasta, kun pitää ostaa isompi kämppä ja isompaan autoon pitää vaihtaa..
 
Meillä on ihan pakko odotella ainakin vuosi vielä (?), kun vatsa on ristiin rastiin revitty auki, mutta ihme juttu mistä tämä tämmönen kuume vaan nousee :D Esikoisesta oli ihan samaan aikaan, ja pari kk myöhemmin odotinkin jo meidän junioria. Nyt on ehdoton kielto noin nopeaan toimintaan, eikä varmaan olis kovin fiksua oman jaksamisen kannalta pukata kolmea ihan mini-ikäerolla.... et ei auta kuin kasvatella kuumetta :D En tajunnu synnärillä edes kysyä mikä aika pitäisi odotella seuraavaan yritysrumbaan, kun olin niin "shokissa" hätäsektiosta ja kaikki lääkärin puheet seuraavista lapsista tyrmäsin täysin. Vaikka siis luvan sain kyllä niitä joskus saada, mutta sitten suoraan leikkurin kautta....oliskohan se kaks vuotta se mikä suositellaan?
 
Mä kans. Aivan älytön vauvakuume. Esikoinen täytti just 4 ja kuopus täyttää juuri perässä 3. Mulla opiskelut kesken, viel 1½ vuotta jäljellä ja töitäkin teen samalla. Eli opiskelen oppisopimuksella. Ja aivan ihanaa, ku saa töissä olla. Mut kyl ois niin Ihana touhata taas vauvan kanssa ja raskausaika ihailla masua <3 . Joka päivä yritän ajatella, et ei vielä ei vielä, mut ei vaan auta. Halu vauvaan sen ku yltyy :) . Vaikka juuri ostettiin koiranpentukin, ni ei sekään auta :D ..
 
Eiköhän se ole hätäsektionkin jälkeen se 1v rajana ennen uutta raskautta=)Että jos sen 4 kk maltat odottaa!
Ellei sitten lääkäri ole kohdun kestävyyttä muuksi arvioinut tai antanut muuta suositusta!
Tsemppiä kuumeen kouriin=)
 
Heippa, täälläkin vauvakuume uhkaavasti nostaa päätään:) Minulla on ennestään kaksi lasta, esikoinen täyttää kesällä 4, kuopus 3. Tuossa pari vuotta-vuosi sitten yritimme jo jonkin aikaa kolmattakin, mutta kun ei sitä alkanut kuulua, niin aateltiin pitää taukoa yrityksestä, että en vallan masentuisi. Sitten kävikin niin, että menin töihin, ja nyt kun vauvakuume taas iskee, niin en kuitenkaan kehtaa ihan heti taas jäädä äippälomallekaan.

Jos nyt saisi toivoa, niin olisi ihanaa saada kolmas lapsi kahden vuoden tai kolmen vuoden kuluttua, mutta ei olisi katastrofi, jos vaikka ensi vuoden loppupuolellakin jo saapuisi... aattelin siis, että aikaisin ajankohta meidän ytiryksen aloittamiselle olisi syksyllä/loppuvuodesta/ensi vuoden alusta...

Itse en niinkään kaipaa vauva-aikaa(vaikka onhan pikkuvauvat maailman suloisimpia olentoja), mutta minulla vain on vahva tunne, että haluan tähän perheeseen lisää lapsia:) Omien lasten vauva-aika oli meillä tosi leppoisaa, vaikka jälkeenpäin ajateltuna varmasti aika intensiivistä. Kuitenkin kun nuo naperot ovat nyt niin ihanan omatoimisia, leikkivät kivasti ja keksivät tosi hassuja juttuja, tuntuu että jaksaako sitä sitten taas alusta sitä vauvapuuhaa... tosin se se kyllä hurahtaa ohi sitten aina liiankin nopeasti.

Kiva kun löysin tämän ketjun, mukava lukea muidenkin samankaltaisessa tilanteessa pähkäilevien aatoksia!
 
Hehee, arvatkaa mitä ostin tänään Lidlistä? MASUTUUBEJA :D :D Oli pakko ottaa, kun oli niin halpoja vaikkei varmasti niihin tällä hetkellä sais ährättyä muuta kuin lähinnä makkaransa :D Mutta ehkä lähivuosina sitten, mies olettaa edelleen tyytyväisenä, että nuo meidän kaksi pikkusta on meidän lapset. ...vaikka olen mä sille jo esikoisen aikaan sanonu, että meille tulis neljä lasta.... ;)
Onneks jotkut rankat päivät pitää tämän kuumeen vielä aika lailla aisoissa, mutta sit taas toisinaan, mikä jottei vaikka kolmaskin tulis jo parin vuoden sisällä?
 
Mä olen nyt taas viettänyt niin upean viikonlopun perheen kanssa, että lapsia kun seurailin niin mietin vaan, että miten he voikaan olla niin mahtavia pikkuihmisiä:) Tähän joukkoon todellakin mahtuisi vielä pienokaisia lisääkin.

Runttipulla, huomasin mäkin Lidlin mainoksessa ne masutuubit, ja aattelin, että kun on noin halpoja, niin pitäisiköhän ostaa varmuuden vuoksi... olen tosin varmuuden vuoksi säästänyt muutamat äitiyshousutkin ja tietty pienimmät vauvanvaatteet. Eihän niistä voi luopuakaan. Onneksi en ole vielä varmuuden vuoksi alkanut ostaa lisää vauvanvaatteita:))

Mulla olisi tosin varaa ennen mahdollista uutta raskautta pudottaa muutama ylimääräinen kilo, joten taidan ottaa siitä nyt ensin projektin itselleni, ja samalla menee aikaa kohti vauvantekosuunnitelmia...
 
Mulla ihan sama juttu, kaivelin vanhat painonvartijoiden pisteetkin jo esille, että alottelen 20 viikon projektia tässä. Pitäis reilu 10 kg pudottaa näin alkajaisiksi, enemmänkin kyllä sais lähteä. Mulla on muuten molemmat lapset saaneet alkunsa "kesken" painonpudotuksen, joten pieni vaarahan tässä on, että taas se jää kesken :D
 

Yhteistyössä