vauvamahan kovuus =)

oon tossa muutamana päivänä masua tarkkaillu kun noita harjotus suppareita tulee.
vaikka ei oo supistus päällä (ei ainakaan tunnu mitään) niin masu on tuolta alhaalta ihan kova (navan kohdalta sivuille) mutta kylkiluiden alta semmonen pehmeä.
onko muilla?johtuuko vaan siitä että maha on siitä niin paljon "edessä" että tuntuu kovalta?
nyt tässä huolissani vaan kiereskelen kun on noita harjotus suppareitaki tullu..

Jylppynen+masukki rv 29
 
Mulla ainakin on koko ajan alavatsa kovana vaikkei supistustus oiskaan päällä. Mielestäni tämä on ihan normaalia ja terkkarikin sanoi, että on vaan pinkeät vatsalihakset.. Tiedä sitten siitä, kun ei niitä ole moneen vuoteen tullu tehtyä!

Mutta siis harjoitussupistuksia on mullakin ollu jo pidemmän aikaa (nyt vko 27) ja huomaan kyllä, että sillon on vatsa aika ylhäältäkin kovana. Eli enpä usko että on mitään hätää.
 
välillä tuntuu että on semmonen kestoharjotus supistus
päällä :LOL:
lähdin eilen kävelylle kun meni hermot ukkoon ja tutnu ihan ku olis ollu keilapallo mahassa,ihan kivikova.
en yhtään ihmettelis vaikka nää supparit johtuis stressistä (oon saikulla ja himassa köllin),menee hermot tohon miehen itsekkyyteen ja omahyväsyyteen :kieh:
 

Yhteistyössä