Vauvan hautakiviasiaa :(

XXS
Olen nähnyt joskus hautakiven, jossa luki Enkelityttö XXXXXX ja siinä kivessä oli myös enkelin kuva.
Luja rutistus Sinulle, HelmenTyttö :hug: Oman pikkuiseni hautasin 13 vuorokauden ikäisenä ja tiedän kyllä, kuinka pahlata Sinusta nyt tuntuu. :'(
 
itkee
aivan kamalaa..mulla tuli niin itku =( voimia teille, miten tuollaista tuskaa voi ihminen kestääkkään, kenekään ei pitäisi joutua kokemaan tuollaista (oman lapsen kuolemaa). saako kysyä millä viikoilla vauva oli kuollu kohtuun?milloin se huomattiin? saitteko syytä selville? ymmärrän jos et halua/pysty vastaamaan! osanottoni sureen suruunne..
 
joanna
otan osaa. tuttavani vauva menehtyi kohtuun ja he laittoivat hautakiveen nimen. vaikka ette lastanne kerinneet kastamaan niin voitte silti antaa hänelle nimen ja laittaa sen hautakiveen. oikein paljon voimia teille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Otan osaa :(
Oliko teillä joku työnimi pienelle? Voiskos sen siihen laittaa?
Kiitos! Ja työnimi oli sellainen ettei oikein sovi..."Veturi" :'(
Osaanottoni

:hug: En voi edes kuvitella tuskasi määrää.. Olen ehkä aikas avarakatseinen, mutta mielestäni jos tuo Veturi oli teidän mielestä nimi, joka häntä kuvastaa, voisi myös sen laittaa. Esim. "veturi"vauva virtanen.
Etunimiä on nykyään jos jonkinlaisia, joten munsta ok, jos tämä läheinen nimitys teille.
:hug:
 
Vierain
Osanottoni suruunne.

Kävin jouluaaattona, jo toisena peräkkäin, viemässä kynttilän läheiselleni kotikaupunkini hautausmaalle muualle haudattujen muistomerkille. Siinä lähellä oli vastasyntyneen hautakivi, jossa luki " Enkelilapsemme, poika Sukunimi, ja syntymä-ja kuolinpäivä, jotka olivat samat :(

Jaksamista surun keskelle
 

Yhteistyössä