Vauvan-/lastenvaatteita.Mistä kivoja??

Pistäkääpäs nyt kyvyttömälle tietoa,että mistä löytäis kivan näköisiä vaatteita muksuille? Erityisesti nyt olisi hakusessa mekkoja vauvalle. Meillä siis ennestään pari pojanvilperttiä ja nyt nuorimmainen tyttö ja yks päivä hokasin,että mä haluan hänelle mekkoja. Meinasin,että no kyllä jostain henkkamaukalta löytyy edullisesti kivannäköisiä,mutta eipä vaan löytyny.Nyt sitten olen koittanut noita nettikauppoja koluta,mutta kyllä se mun mielestä tuntuu älyttömältä ja suorastaan typerältä maksaa jotain 30€ yhdestä vaatekappaleesta vauvalla. Onko noi nettikaupat oikeasti kaikki niin hiivatin kalliita?? On varmaan pakko sitten tehdä itse. Kun ihan siis perus semmoisia trikookankaisia mukavia mekkoja haluisin. Ja joo tiedän kirpparit ja niin edelleen,mutta mä olen todella huono löytämään kirppareilta mitään (kärsimätön luonne) enkä kauheen helposti mihinkää kirppareille pääsekään kun ei ole tällai päivisin autoa käytössä ja lähimmät sijaitsee tuolla 15-20km päässä ni ei mamma jaksa tallustaa.
 
minä hankin
Heips, minä hankin aikoinaan vauvamekot huuto.netistä. Sieltä saa edullisia ja uudenveroisia mekkoja vauvalle, kun käyttöikä on niin hurjan lyhyt. Nyt kun tyttö on kolmen suosin popin kuoseja (vähän hinnakkaita, mutta laadukkaita) ja muutama Lindexin Bamsekin löytyy kaapista.
 
Laatuvaatteita
Tutta / Reima -sivustolla on Tutta outlet -linkki jossa alennustuotteet. Löytyy laadukasta tavaraa, hintakaan ei päätä huimaa. Itse olen tämän hyväksi havainnut.
 

Yhteistyössä