Vauvan sukupuolen ennustus -juttu :b

Yks vanha mummu tänään kaupassa sattui kertomaan että hän se osaa ennustaa seuraavan lapsen sukupuolen jo olemassa olevasta vauvasta. Kun se ihasteli minun kahta poikaani joista toinen vauva, siitä sanoi et pystyt itse katsomaan olisiko kolmas sitten tyttö. Käski vaipanvaihdon yhteydessä nostaa vauvan jalat ylös ja kantapäät yhteen. Jos jalkojen poimut osuu vastakkain niin seuraava vauva on poika ja jos poimut menee limittäin "epäsymmetrisesti" niin sitten olisi tulossa tyttö. =)

En tietenkään ota tosissani tämmöisiä juttuja, mutta olen kuullut joillakin sormusennustuksenkin osuneen oikeaan. Tämä mummu väitti ennustaneensa yhdellekkin perheelle neljä lasta oikein.

Ootteko kuulleet tämmöisestä? =)

Meni tuolla meiän vauvalla poimut todellakin vastakkain joten kait sitä sitten saadaan tupu-hupu-lupu -ketju meille!
 
Mä en ole tuollaisesta kuullut.

Mä olen vain kuullut näistä raskausoireista, joista voidaan muka päätellä, tuleeko tyttö vai poika.
Jos närästää, niin tulee kuulemma tyttö. Mulla ei kahdessa ekassa raskaudessa närästänyt yhtään, mutta kolmannessa närästi öisin ja kovin närästikin ja tyttö syntyi :)

Ei sen puoleen, että mä noihin ennustuksiin uskoisin.
 
No meille eräs nainen ennusti nilkasta tunnustelemalla tyttöä ensimmäisestä lapsesta mutta poika tuli. =) Onhan näitä ennustustapoja, en usko minäkään sen erityisemmin, mut jos joku ennustus omalle kohdalle menis oikein niin ihan lysti olisi! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
No meille eräs nainen ennusti nilkasta tunnustelemalla tyttöä ensimmäisestä lapsesta mutta poika tuli. =) Onhan näitä ennustustapoja, en usko minäkään sen erityisemmin, mut jos joku ennustus omalle kohdalle menis oikein niin ihan lysti olisi! :D
Kyllä mäkin olin aika hämmästynyt, kun kuulin, että jos närästää, niin tulokas on tyttö. Mua närästi niin kamalasti öisin, että kun käännyin kyljeltä kyljelle, niin poltti rinnassa ja hapot tunki suuhun :x Pojista mulla ei ollut mitään tollasta.
MUN kohdalla se siis piti paikkansa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
No meille eräs nainen ennusti nilkasta tunnustelemalla tyttöä ensimmäisestä lapsesta mutta poika tuli. =) Onhan näitä ennustustapoja, en usko minäkään sen erityisemmin, mut jos joku ennustus omalle kohdalle menis oikein niin ihan lysti olisi! :D
Kyllä mäkin olin aika hämmästynyt, kun kuulin, että jos närästää, niin tulokas on tyttö. Mua närästi niin kamalasti öisin, että kun käännyin kyljeltä kyljelle, niin poltti rinnassa ja hapot tunki suuhun :x Pojista mulla ei ollut mitään tollasta.
MUN kohdalla se siis piti paikkansa :D
Kyllä mullakin meni kakkosen kohdalla rennietä niin että olisi jo pieni rennie-tehdas pysyny pystyssä pelkästään minun ostovoimalla.. mut siis poikia meillä. Eikä edes pitkätukkaisia! Kun jotkuthan sanoo et jos närästää niin vauvalla on paljon tukkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Kyllä mäkin olin aika hämmästynyt, kun kuulin, että jos närästää, niin tulokas on tyttö. Mua närästi niin kamalasti öisin, että kun käännyin kyljeltä kyljelle, niin poltti rinnassa ja hapot tunki suuhun :x Pojista mulla ei ollut mitään tollasta.
MUN kohdalla se siis piti paikkansa :D
No mulla närästi niin pirusti, että, ja poika tuli :D

Hmm, mitkä poimut? Polvesta, nilkasta vai mistä?
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
No meille eräs nainen ennusti nilkasta tunnustelemalla tyttöä ensimmäisestä lapsesta mutta poika tuli. =) Onhan näitä ennustustapoja, en usko minäkään sen erityisemmin, mut jos joku ennustus omalle kohdalle menis oikein niin ihan lysti olisi! :D
Kyllä mäkin olin aika hämmästynyt, kun kuulin, että jos närästää, niin tulokas on tyttö. Mua närästi niin kamalasti öisin, että kun käännyin kyljeltä kyljelle, niin poltti rinnassa ja hapot tunki suuhun :x Pojista mulla ei ollut mitään tollasta.
MUN kohdalla se siis piti paikkansa :D
Mä olen kuullut, että jos närästää on vauvalla paljon tukkaa. Mutta että sukupuoltakin sen perusteella veikataan. No jospa se onkin totta:D Minua nimittäin närästi ihan kamalasti, kun odotin esikoista ja tyttö tuli. Pojasta ei närästänyt yhtään:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Jos närästää, niin tulee kuulemma tyttö. Mulla ei kahdessa ekassa raskaudessa närästänyt yhtään, mutta kolmannessa närästi öisin ja kovin närästikin ja tyttö syntyi :)
Tytöt on niin happamia.
Meillä on tuo tyttö (1v9kk) aika pippurinen tapaus :whistle: Pistää veljet 5,5v ja 3v3kk komentoon yhdellä huudolla. AIka usein kuuluukin, että "POJAAAAAT!!!"..keneltä lie oppinut :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Jos närästää, niin tulee kuulemma tyttö. Mulla ei kahdessa ekassa raskaudessa närästänyt yhtään, mutta kolmannessa närästi öisin ja kovin närästikin ja tyttö syntyi :)
Tytöt on niin happamia.
Meillä on tuo tyttö (1v9kk) aika pippurinen tapaus :whistle: Pistää veljet 5,5v ja 3v3kk komentoon yhdellä huudolla. AIka usein kuuluukin, että "POJAAAAAT!!!"..keneltä lie oppinut :whistle:
Etikkalemoni :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Kyllä mäkin olin aika hämmästynyt, kun kuulin, että jos närästää, niin tulokas on tyttö. Mua närästi niin kamalasti öisin, että kun käännyin kyljeltä kyljelle, niin poltti rinnassa ja hapot tunki suuhun :x Pojista mulla ei ollut mitään tollasta.
MUN kohdalla se siis piti paikkansa :D
No mulla närästi niin pirusti, että, ja poika tuli :D

Hmm, mitkä poimut? Polvesta, nilkasta vai mistä?
Siis reisistä poimut, kun vauva on selällään ja nostetaan jalat ylös ja kantapäät yhteen niin jos poimut sattuu vastakkain niin seuraava olis kuulemma poika.
 
Hih, meille ei sitten varmaan tule seuraavaa lasta ollenkaan, kun tuo on niin rimppakinttu, ettei sen reisissä ole poimuja ollenkaan :LOL:
Mulla oli esikoisesta ihan tyttömaha, ja poika tuli... Muutenkin kaikki ennustukset meni tyttöön, paitsi se tumma viiva meni ylhäältä asti. Silti tuo jäpikkä on niin poika, että :D
 

Yhteistyössä