vauvan sukupuoli

  • Viestiketjun aloittaja riina
  • Ensimmäinen viesti
vvvvv
Mä toivoin kauheasti tyttöä kun esikoista odotin, ja siksi kysyinkin ultrassa kumpi oli tulossa. Poika oli, ja olin siitäkin heti iloinen. Yhtään en pettynyt kuitenkaan, ihan oikeasti, on se vaan jännä juttu. Nykyään on jo pojalla pikkusiskokin, ja kumpikin tasan yhtä rakkaita.
 
riina
Alkuperäinen kirjoittaja vvvvv:
Mä toivoin kauheasti tyttöä kun esikoista odotin, ja siksi kysyinkin ultrassa kumpi oli tulossa. Poika oli, ja olin siitäkin heti iloinen. Yhtään en pettynyt kuitenkaan, ihan oikeasti, on se vaan jännä juttu. Nykyään on jo pojalla pikkusiskokin, ja kumpikin tasan yhtä rakkaita.
Minä toivoin ihan kamalasti tyttöä ja tyttö tuli.
 
riina
En tiedä edes, mistä se tytön kaipuu oikein tulee. Sisarellani on poikia, ja jotenkin heidän seurassa tuntunut, että en itse poikaa halua, vaikka voisihan meidän poika olla ihan eri luonteinen. Kuitenkin kaikki jääkiekko, futis, play stationit ei kiinnosta minua yhtään, ja niden parissa monen nuoren pojan elämä pyörii. (voihan tyttökin noista innostua, mutta se on vähän kevyempää)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Molemmissa raskauksissa olen ainoastaan toivonu lapsen olevan terve.
samoin.. :) nyt kolmonen odotuksessa, ja muuta en toivokkaan kun että olis terve.. ja taustana mulla on kaks poikaa, mutta siltikään en "haluamalla halua" vain tiettyä sukupuolta.. =)
 
xox
Alkuperäinen kirjoittaja riina:
En tiedä edes, mistä se tytön kaipuu oikein tulee. Sisarellani on poikia, ja jotenkin heidän seurassa tuntunut, että en itse poikaa halua, vaikka voisihan meidän poika olla ihan eri luonteinen. Kuitenkin kaikki jääkiekko, futis, play stationit ei kiinnosta minua yhtään, ja niden parissa monen nuoren pojan elämä pyörii. (voihan tyttökin noista innostua, mutta se on vähän kevyempää)
Mulla on kaks tyttöä ja kaks poikaa , eikä ketään kiinnosta jääkiekko, futis tai muu vastaava, nuorempi poika pelailee nykyään xboxilla, mutta ei halua äitiä viereen.
Tosin pojalla on ikää jo 17 :D

Tyttövauvan mahdollisuutta voi lisätä ajoittamalla hommailut pari päivää ennen ovulaatiota, koska poikasiittiöt on nopeampia, mutta tyttösiittiöt elävä pitempään.
Muistaakseni sillä selitetään myös se, että perheen eka lapsi on usein poika ja seuraava tyttö, eli kun tehdään ekaa vauvaa, pannaan kuin kanit, ja toisen kanssa ei sitten niin usein :D

Ja renttumiehet tekee tyttöjä, alkoholi ja tupakka nimittäin vaikuttavat siittiöihin, ja poikasiittiöt kärsivät noista ensin, tyttösiittiöt on sitkeämpiä.
Näin siis yleensä, löytyy poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön.
 
f
Mä toivoin salaa tyttöä, mutta rakenneultrassa selvis että poika on tulossa. Ja nyt ku ajatukseen on tottunu, niin tullu taas semmoinen fiilis etten mitään muuta haluaiskaan ku pienen pojan. <3 :)

Ja mulla ainaki oli renttumies ja siitä huolimatta poika tulossa. :D
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja xox:
Alkuperäinen kirjoittaja riina:
Ja renttumiehet tekee tyttöjä, alkoholi ja tupakka nimittäin vaikuttavat siittiöihin, ja poikasiittiöt kärsivät noista ensin, tyttösiittiöt on sitkeämpiä.
Näin siis yleensä, löytyy poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön.
Tästä olen erimieltä,koska kaikkilla alkkiksilla & narkeill joita tiedän,lapset ovat poikia.
 
niih
Vauvan sukupuolella ei ole ollut mitään väliä. Joskus muinoin puhuttiin, että olis kiva jos olis molempaa sukupuolta, mutta ei välttämätöntä..molempia kuitenkin saatiin ja kaikki sukupuolesta riippumatta täysin yhtä rakkaita!
 
ev
Minä toivoin kanssa tyttöä, vaikka intuitioni sanoikin, että poika on tulossa. Poikahan sieltä sitten tuli. Aluksi en ollut kovin häävi äiti lapselleni (kun hän oli poika), mutta ajan kanssa huomasin / opin miten mukava poikalapsikin voi olla. Ja on sitä edelleen, vilkas säheli hän on, mutta myös hyvin tietäväinen kaveri. Eikä leiki mitään raisuja leikkejä tai jotain aseen kanssa huitomisia. Rakentelee mielellään legoilla, tekee puuhakirjoja, maalaa vesiväreillä, tykkää joistakin kotitöitten tekemisestä jne.
 
M
Mä joskus aikanaan toivoin lapsia niin että ensin poika ja sitten tyttö..

Vuosia myöhemmin syntyikin poika. <3

Siitä reilu puoltoista vuotta ja syntyi pikkuruinen tyttö. Mutta kuolleena.

Sittemmin suurin toiveeni oli ja on ollut että saisin elävänä lapseni. Ja pitää lähelläni mahdollisimman kauan. Rakkaita, niin rakkaita ovat, sukupuoleen katsomatta.
 
m
Mulla lasten isä toivoi kuopuksesta tyttöä, meillä oli jo poika ja tyttö. Ja tyttö se oli tuo kuopuskin, ja mies onnensa kukkuloilla.
Se sanoi ekan raskauden aikana, ettei oo väliä kumpi tulee, kunhan olis terve lapsi, ja se oli tyttö.
Toista lasta odottaessa sama homma, mutta heti kun lapsi syntyi niin mies henkäisi "POIKA!" ja kolmannesta halus tytön, en tiedä miksi. Kiltti se meidän poikakin oli, ei mikään hankala tapaus.
 
mä toivoin kahdella ekalla kerralla ehkä vähän enemmän tyttöä ja jostain syystä ajattelin että tyttö olisi jotenkin ihanempi. ehkä ajattelin että saan ommella hänelle mekkoja ja tehdä kaikkia tyttöjuttuja. nyt odotan kolmatta lastamme ja melkein toivon että saisin kolmannen pojan ja minua ärsyttää ihan suunnattomasti kun kaikki sukulaiset ja tuttavat toivovat että se olisi nyt sitten tyttö. anoppiin minulla meni eritoten hermot kun kerroimme että ultrassa näytti siltä että olisi kolmas poika tulossa ja hän parahti että eikai, no niimpä tietenkin! :|
 
"nelli"
nyt rv 21+4, ja ultrassa eilen kaavailtiin poikaa. ihan hirveästi tästä esikoisestani toivoin tyttöä ja miten kamalaksi itseni tunnenkin niin olin todella pettynyt kun poikaa luvattiin.. tottakai vauvan terveys on ehdottomasti tärkeintä.. olin vain kuvitellut ensimmäiseni niin vahvasti tytöksi. voihan se tytöksi vielä kääntyä vaikka mitä tahansa ultrassa sanottaisiin. onnellinen terveestä lapsesta olen kuitenkin..
 

Yhteistyössä