Vauvan sukupuoli?

Hei!
Ajattelin piipahtaa tännekkin puolelle kysäisemään. Minulla on menossa raskausviikot 22+2 ja eilen kävin rakenne ultrassa äitipolilla, siellä lääkäri meinasi kysymättä, että tyttö tulee... tämä tuntuu uskomattomalta, koska meillä on jo kaksi poikaa, vaikka tokihan on mahdollista saada kumpi vain ja yhtä rakkaita olisivatkin.

Niinpä ajattelin kysäistä, että miten teillä on pitänyt paikkansa, kun ultrassa on katsottu ja nyt on sitten käärö sylissä?
 
Juu elikkä muakin kiinnostaa!!!!!! :wave:
Luin vähän aikaa sitten jonkun toisen alotuksen jossa rakenneultrassa oli sanottu tyttö tai poika mutta myöhemmin ultrassa oli sanottu toisin ja sen myöhemmän ultran mukainen oli syntynyt!
 
Meillä rakenneultrassa sanoi, että selvästi näkyy että poika on tulossa, ja kun vielä ultrattiin loppupuolella, myös pojaksi sanottiin, ja poikahan sieltä tuli! Olen myös kuullut paljon juttuja, että on erehdytty, sehän riippuu kyllä sikiön asennosta, kuinka selvästi pääsee näkemään..varauksella kuitenkin suhtauduin loppuun asti =) Painoarvio tehtiin viikkoa ennen laskettua aikaa ultran mukaan 3,2kg silloin ja syntymäpainoksi arvioi 3,4kg. Vauva painoi 3,76kg
 
No meille kävi niin että rakenneultrassa sanottiin että toinen tyttö on tulossa.Ja vielä kun jouduin ultraan, oisko ollut rv 22,sanottiin että tyttöä odotatte.No kaksi viikoa ennen synnytystä minä höpisin sairaalan ultrassa lääkärille tyttö vauvasta,lääkäri naureskeli että tää on kyllä pomminvarma poika!
 

Yhteistyössä