Vauvan syntymälle on täten tilattu aika

Lauantaiehtoo sopii meille. Tai vaikka iltapäivä jo. Huomenna kumminkin. Mä en enää jaksa näitä supistuksia taikka odotella ens viikon loppuun käynnistysaikaa. Supistaa, supistaa ja mitään ei tapahdu. Enkä usko lääkärin veikkauksiin syntymän ajankohdasta enää, en, en, en :snotty:
 
:hug: Mulla on nyt eilisestä asti ollu iha kökkö olo kans, ei satu, mut juilii,polttelee ja kiristää..Ottaa kevyesti aivoon...
Ja mulla ei käynnistetäkkää ennen juhannusviikkoa... :snotty:
 
koska sulla on joni la?

mä laitoin tilaukseen toukokuun 28pv (la oli vasta kesäkuussa) mutta mein mötti aikaisti kuitenkin viä viikolla tuota munkin päättämääni aikaa =)
 
Voi hitto :| Mäkin kävin tänään polilla ja supistukset vaan kasvaneet siellä käynnin jälkeen, kun tohtoritäti rassas oikein kunnolla. Mitään ei silti tapahdu täälläkään. Täti arveli, että kyllä viikonloppuna alkaa syntymään ja luultavasti jo ens yönä, mutta en usko en! :snotty:

Koita jaksaa, täällä kans toinen halko keskellä otsaa :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Voi hitto :| Mäkin kävin tänään polilla ja supistukset vaan kasvaneet siellä käynnin jälkeen, kun tohtoritäti rassas oikein kunnolla. Mitään ei silti tapahdu täälläkään. Täti arveli, että kyllä viikonloppuna alkaa syntymään ja luultavasti jo ens yönä, mutta en usko en! :snotty:

Koita jaksaa, täällä kans toinen halko keskellä otsaa :hug:
Mä en pääse ees rassattavaks ennenko 2vkon päästä...Joten mulla ei oo hajuakaan onko tolla alhaalla ees tapahtunu mitää..

Toivottavasti sulla lähtis liikkeelle! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
koska sulla on joni la?

mä laitoin tilaukseen toukokuun 28pv (la oli vasta kesäkuussa) mutta mein mötti aikaisti kuitenkin viä viikolla tuota munkin päättämääni aikaa =)
Kun nuo vauvat ymmärtäisi kuunnella meidän tilauksia :whistle: La on ens viikon to, mutta kun supistanut yötä päivää vaihtelevaan tahtiin aina lopahtaen jo ihan liian kauan.. alkaa hermo ja univaje painaa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Voi hitto :| Mäkin kävin tänään polilla ja supistukset vaan kasvaneet siellä käynnin jälkeen, kun tohtoritäti rassas oikein kunnolla. Mitään ei silti tapahdu täälläkään. Täti arveli, että kyllä viikonloppuna alkaa syntymään ja luultavasti jo ens yönä, mutta en usko en! :snotty:

Koita jaksaa, täällä kans toinen halko keskellä otsaa :hug:
Mä en pääse ees rassattavaks ennenko 2vkon päästä...Joten mulla ei oo hajuakaan onko tolla alhaalla ees tapahtunu mitää..

Toivottavasti sulla lähtis liikkeelle! :)
Miks vasta sillon? Toivottavasti sullakin alkais pian tapahtuun!
 
Siiiiis, mä muistin et sul on la jo menny!Miten sä käynnistystä pääset mahd. jo ens viikon lopulla suunnittelee?Mulla on la tiistaina ja tosiaan ainakin sen 2vko saan oottaa et pääsen ees polilla käymään... :snotty:

Ei th kirjota täällä mitää lähetteitä polille ennenkun on 41+ viikot..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Siiiiis, mä muistin et sul on la jo menny!Miten sä käynnistystä pääset mahd. jo ens viikon lopulla suunnittelee?Mulla on la tiistaina ja tosiaan ainakin sen 2vko saan oottaa et pääsen ees polilla käymään... :snotty:

Ei th kirjota täällä mitää lähetteitä polille ennenkun on 41+ viikot..
Vauvan isohkon koon vuoksi. Mulla th kirjotteli lähetteen polille pitkään jatkuneiden suppareidenkin takia.
Polilla lekuri kyseli mikä olo ja kerroin, että seinässä kohta reikä kun oon hakannut päätäni siihen. Totes perään, että pistetään käynnistysaikaa :whistle: Tosin mulla on siinä jokapäivänen migreenikin vielä unettomuuden lisäksi seurana, en tiedä sitten onko niilllä vaikutusta. Edellinen lääkäri kun sanoi, että ei käynnistetä edes raskausmyrkytyksestä kärsiviä :eek:
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Siiiiis, mä muistin et sul on la jo menny!Miten sä käynnistystä pääset mahd. jo ens viikon lopulla suunnittelee?Mulla on la tiistaina ja tosiaan ainakin sen 2vko saan oottaa et pääsen ees polilla käymään... :snotty:

Ei th kirjota täällä mitää lähetteitä polille ennenkun on 41+ viikot..
Siis miten mä' muistelen lukeneeni tota sun jollotustas jo kuukauden,eikä sulla ole laskettuaikakaan ku ens viikolla:eek:

On teillä kiire.
 
Tuulis
kokeileppa sitä', että toivot ettei syntyisi lauantaina. Uskon että toimii niin päin paremmin. ;)
Mulla ekasta lapsesta oli la 21.12 ja toivoin ettei vauva syntyisi jouluaattona tain uutenavuotena. No hän syntyi 31.12. klo.23.15, tokasta la oli 17.12. toivoin ettei vauva nyt ainakaan jouluaattona syntyisi. Syntyi sitten tietenkin 24.12. klo.11.24..:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:
kokeileppa sitä', että toivot ettei syntyisi lauantaina. Uskon että toimii niin päin paremmin. ;)
Mulla ekasta lapsesta oli la 21.12 ja toivoin ettei vauva syntyisi jouluaattona tain uutenavuotena. No hän syntyi 31.12. klo.23.15, tokasta la oli 17.12. toivoin ettei vauva nyt ainakaan jouluaattona syntyisi. Syntyi sitten tietenkin 24.12. klo.11.24..:D
Näinhän siinä yleensä käy :LOL: Mulla on onneks huomiseksi ohjelmaa :whistle:
 
Onko sulla arvioitu kuinka isoks?
Tuo koko nimittäin huolestuttaa mua itteenikin..Kyllä mullakin th sanoi et voi kirjottaa lähettee polille aikasemmin jos tuntuu et menee hankalaks kun mullakin on noita uni vaikeuksia, mut toistaseks annan nyt mennä näin..Ihan mielelläni kuitenkin kokisin itekseen käyntiin lähteneen synnytyksen..Mut saa nyt nähdä sit..
 

Yhteistyössä