Vauvan vaaka -cd: millainen on ja mielipiteitä, kiitos!

Mitä kappaleita on Vauvan vaaka -cd:ssä? Onko ne perinteisiä tuttuja vai tekijöiden omia?

Sisältääkö cd:n kuoriosa sanat kappaleisiin?

Te joilla on kyseinen cd, mitä mieltä olette siitä?

Käydään vauvamuskarissa. Etsin hyvää cd:tä "kotimuskarointiin" vauvan kanssa =)
 
heippa,
ihan huippu cd, meidän muskarissa lauletaan ja leikitään just vauvan vaaka leikkejä ja tietty muitakin. ja siinä innoittamana ostin vauvan vaaka cd levyn (noin 16eur) ja siihen kuuluu erikseen vihko (muistaakseni 10eur paikkeilla) jossa sanat kappaleisiin ja leikkiesimerkkejä.

meillä tyttö tykkkää sitä ihan intona, kuunnellaan sitä aika usein. tekijöiden omia kappaleita ja pari runoa levyltä löytyy. Suosittelen lämpimästi!
kappaleita esim. "metrolla mummolaan", "hiiri mittaa maailmaa" ja "heppuli keppuli" meidän suosikkejä =)
 
vauvan vaaka cd on mielestäni yksi parhaimmista lasten levyistä!! Olen ollut päiväkodissa töissä missä se oli lasten lempi cd.. Pitäis ostaa se myös omalle tytölle kun sais vaan aikaiseks mentyä kirjakauppaan:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja E-07:
LAITOIN GOOGLEEN HAKUSANAKSI VAUVAN VAAKA CD. LEVY MAKSOI 19 E JA LEHTINEN 9 E.
Tuleeko tohon jotain toimituskuluja? Meinaan vaan, että Akateemisessa kirjakaupassa tuo maksoi n. 20 euroa muistaakseni - että jos Akateeminen on lähellä niin ei ehkä kannata tilata.

Ihan MAHTAVA levy! Laulut on Soili Perkiön käsialaa ja tekstit Hannele Huovin. (kun joku tekijöitä kysyi)

 
kävin eilen kyselemässä sitä kirjasta (siinä on "leikkiohjeita" ym) siihen cd:seen suomalaisesta kirjakaupasta, mutta oli kuulemma loppu koko pk-seudulta.. on tulossa uusi painos jossain vaiheessa, ei tiedetä vielä milloin. se kirjanenkin on tosi kiva!
 
Ginnifer
Toinen samantapainen, josta itse tykkään vielä enemmän kuin Vauvan vaa'asta, on uudehko julkaisu nimeltään Kiekkumaralla. Siinä on kansanlauluja lapsille, tosi raikkaasti toteutettuna. Tammen kustantama ja samalla lailla käsittää kirjan ja CD:n. Hinnasta en tiedä kun saatiin lahjaksi. Mutta suosittelen!
 
Meillä on ollut jo useemman vuoden tuo Vauvan vaaka ja nyt esikko alko sitä vasta kuunteleen (3.5v) tykkää kovasti.
Töissä sitä käytin ja lapset tykkäs mm. metrolla mummolaan laulusta.

Tuo Vauvojen laulunaika on minusta erilainen, mulla on se c-kasettina ja kirjana.
Saiskohan siihen CD:tä??
 

Yhteistyössä