Vauvanvaatteet ja -pakkaukset

Lapseni asuvat ulkomailla ja uusi lapsenlapsikin syntyy kohta. Kurjaa, kun he eivät saa Kelan äitiyspakkausta. Olen etsinyt myynnissä olevia äitiyspakkauksia - onnistumatta. Reima näyttää myyvän melkein samanlaista kuin Kelan pakkaus. Onko kellään kokemusta tästä äitiyspakkauksesta?
Mistä saa netistä parhaita vauvanvaatteita ja -tarvikkeita?
 
Yksi vaihtoehto on koota pakkaus itse. Tyhjiä tai patjallisia äitiyspakkauslaatikoita on yleensä aina myynnissä. Sinnehän voi sitten kerätä vaikka mitä.

Itselläni on vuoden 2016 pakkaus ja täytyy nyt rehellisesti todeta, että muutama vaate oli todella huonolaatuisia. Perus H&M, Lindex jne. olleet huomattavasti parempia. Ei sillä, upea juttu kuitenkin, että sen pakkauksen saa ja suurin osa tuotteista on/oli kivoja sekä hyödyllisiä. Reiman laatikosta ei ole kokemusta.

Vaatteita- ja tarvikkeita on netti pullollaan. Minkä tyylistä etsit tai mitä tarvikkeita olet vailla?
 
Yksi vaihtoehto on koota pakkaus itse. Tyhjiä tai patjallisia äitiyspakkauslaatikoita on yleensä aina myynnissä. Sinnehän voi sitten kerätä vaikka mitä.

Itselläni on vuoden 2016 pakkaus ja täytyy nyt rehellisesti todeta, että muutama vaate oli todella huonolaatuisia. Perus H&M, Lindex jne. olleet huomattavasti parempia. Ei sillä, upea juttu kuitenkin, että sen pakkauksen saa ja suurin osa tuotteista on/oli kivoja sekä hyödyllisiä. Reiman laatikosta ei ole kokemusta.

Vaatteita- ja tarvikkeita on netti pullollaan. Minkä tyylistä etsit tai mitä tarvikkeita olet vailla?
Kiitti vastauksesta. Eipä tullut mieleen kerätä pakkausta itse, kun etsin vain valmiita pakkauksia. Täytyy miettiä sitäkin vaihtoehtoa! Äitiyspakkauksessa näytti vain olevan kaikki, mitä olisinkin halunnut uudelle vauvalle lähettää ja toi Reiman pakkaus näyttää sisältävän melkein samat tuotteet. Kallishan se kuitenkin on.
 

Yhteistyössä