vauvavuosi ja seksielämä, kokemuksia pinoon!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai jos on useampiakin teinejä ja niiden kaverit niin sanoo et viitittekö mennä vähäksi aikaa ulos... Joo kyllä varmaan :D Teinit kyllä tietää että vanhemmat harrastaa seksiä mutta ei ne halua kuulla tai ymmärtää mitään siihen liittyvää. ja oikeesti, mieluummin mä pitäisin teiniä ja sen kavereita meillä kuin että ne luuhailee ties missä
No mitä ihmeellistä tuossa nyt oli. Kyllä ainakin minun nuoruudessa äiti saattoi hyvin sanoa meille mukuloille että tänään meille ei sitten tule ketään kylään, vaan teette jotain muuta ulkona tai menette kavereille kylään vuorostaan. Eikä me mitään vanhempien seksisessioita siinä kohtaa ajateltu. Herranjestas.

Eikö teillä teinit saa mennä ollenkaan ulos vai? Ettei ne vaan luuhaa missään milloinkaan.. Voi luoja sentään, mahtaa olla sit kovin hankalaa juu, ymmärrettävästi. Liekö tissiäkin syövät vielä, ihan varmuuden vuoksi.

:D
 
vierailija
Mää oon aina ihmetellyt miten pitkiä seksikertoja näillä ihmisillä on jotka ei jaksa rakastella?!
Vanhan nosto, mutta ei se riitä että toinen jaksaa. Jos äiti on herännyt viimeistään kuudelta ja olisi menossa nukkumaan klo 23 ja herää yöllä vähintään kerran syöttämään niin se nyt on sama meneekö siinä kiireinen ja ikävä äkkiä-nyt-vartti jossa nainen tarjoaa tavaran lahnana ja jää itse ilman vai ehkä viimeisillä voimilla ja tuurilla onnistunut venyminen ns normaaliin settiin 30-45 min ja pesut päälle. Kummastakin seuraus on entistä pahempi uupumus seuraavana päivänä. Ennen nukkumaanmenoaikaa se homma pitää järjestää ja kun muutakin tekemistä molemmilla on. Ja vasta yksi lapsi. Omat tarpeet siis ratkeaisi vartissa, mutta ei ole minun mielestä reilua edes ajatella kuviota niin että väsynyt ja siksi haluton vaimo on testosteronin hoitopalvelu. T. Isä.
 
vierailija
Esikoisen syntymästä meni 8kk että tapahtui yhtään mitään, kuopuksen jälkeen 11kk. Kun kuopus oli 2v alkoi ihan uudenlainen "kuherruskuukausi" ja siitä lähtien (eli vuosia) on ollut parempaa seksiä ja enemmän kuin koskaan ennen.

Kaikelle aikansa.
 

Yhteistyössä