Vauvelia ei vaan kuulu...

Heips kaikki! Oon uus täällä, joten älkää heti tuomitko =)
Elikkäs, ollaan yritetty vauvelia nyt kohta tasan tarkkaan vuosi, mutta ei näy, ei kuulu :'( Missä kummassa vika?
Oon aina eläny terveellisesti, tietty joskus käyn viihteellä , mutta harrastan liikuntaa, syön normaalisti jne... Endometrioosia ei ole, vaikka sitä epäilinkin. Puhjennut munarakkula oli n. 3kk. sitten, mutta gyne sanoi ettei se vaikuta mitenkään raskaaksi tulemiseen. Miehelläkin kaikki ok. Jos jollakulla on samantapaisia kokemuksia, niin ois kiva jos niistä kuulisin, ja toki muutkin saapi kirjotella :)
 
heippa! tervetuloa vaan tänne!
tuolla vauvakuume-osiossa on varmasti monia kanssasi samassa vaiheessa olevia ihmisiä joilta voit saada vertaistukea.
tule siis sinne puolelle huhuilemaan kanssasisaria!

vauvaonnea :hug:
 
Heips!

Kyllä se vauva sieltä tulee kun on tullakseen. Itselläni on myös käynyt samoi. lopetin itse pillereiden syönnin -98 ja kului aikaa ilman vauvelia. ensimmäinen poika syntyi sitten heinäkuussa 2001. Tämän jälkeen en aloittanut pillereitä kun ajattelin että haluan vielä toisen. Vuodet kuluivat ja nyt perjantaina 5 vuoden jälkeen tärppäsi ja testi näytti plussaa :heart: Vauvan pitäisi oman laskuni mukaan syntyä heinäkuun alussa. Kovan yrityksen jälkeen on ihana odottaa vauvelia vaikka onkin väsynyt ja huono olo.Toivon että sielläkin tärppäisi jossain vaiheessa.

Tsemppiä sinnepäin! :flower:
 
Kun lopetin pillerit, meni 2,5 vuotta kun tulin raskaaksi. Kävin lääkärissä, kaikki ok. Mies sai lähetteen spermatestiin, mut ei tarvinnutkaan mennä sinne. Lapsi on nyt 1,5 vuotta, ehkäisynä on kumi, koska haluaisin tulevaisuudessa vielä toisen lapsen. Enkä siis halunnut enään mitään hormoniehkäisyä. Minulle lääkäri sanoi, että pillereitä ei sais syödä yhteen soittoon 10 vuotta (minä söin, koska en tuota tiennyt) ja sit lääkäri totes, et pillerit just tekee raskauden tulon vaikeaksi. Tsemppiä ja yritä välillä olla ajattelematta asiaa!!! :hug:
 
Hei! Meillä eka lapsi tuli toisesta kierrosta, mutta toista ei vain meinannut kuulua! Viime viikolla tein plussatestin 1½ vuoden yrittämisen jälkeen, ainuttakaan " tärppiä" ei ole siinä välillä ollut! Tää tuntuu jotenkin ihmelliseltä ja epätodelliselta!
Toivottavasti sullekin se plussa tulee pian! :hug:
 
Joko on Kärtyä onnistanut?

Älä turhaan hermoile asian kanssa, voi olla kun et ajattele asiaa siltä kannalta että lapsi on saatava, niin teitä tärpääkin.

Meillä on ollut kyllä onni onnettomuudessa, että vauva oli jo vuoden ollut puheissa,mutte sitä oltu alettu tekemään. Erään kerran vaan jätettiin kumi pois, tuumaillen, josko tärppäisi... seuraavat kuukautiset jäivätkin pois, ja nyt viikkoja 16+5... esikoinen tulossa toukokuun lopussa.

Olo on mitä ihanin!
 
Meillä esikoista odoteltiin kuuluvaksi parisen vuotta muutaman keskenmenon kanssa. Ja kakkosta on yritetty reilu vuosi, yhden keskenmenon (rv11) kanssa. Vauva olisi tervetullut, toivottavasti jossain vaiheessa saisimme toisen (ja kolmannen ja....) lapsen..

Tsemppiä muillekin yrittäjille. :wave:
 
minä myös
Meillä ensimmäinen tärppäsi heti kun oli tilaisuus.
Mutta toista ei vaan kuulu. Ehkäisy jätettiin pois n. 8kk sitten ja ajateltiin, että tulee kun on tullakseen. Esikoinen on meillä kohta puolitoista vuotta ja mun kierto heittää edelleen. Joten ensin en edes elätellyt toiveita. Nyt on ollu parit säännölliset menkat ja tällä hetkellä olen reilusti myöhässä, joten toivoa voi- vaikka en oikeen jaksa uskoa (mahdollisuudet on täysin teoreettiset kun mies on ollu työmatkalla just pahaan aikaan).
Ehkä sitten ensi vuonna.
 
Ei välttämättä mitään vikaa tai sitten jotain pientä häikkää hormonitoiminnassa/kuukautiskierrossa - jotain niin pientä, ettei sitä viaksi oikeestaan noteeratakaan...

Esikkoa odoteltiin puolitoista vuotta, mutta tämä toinen sai ihme kyllä alkunsa jo 4-6kk:n jälkeen (riippuen siitä lasketaanko imetyksen lopettamisesta vai kuukautisten alkamisesta). Mulla auttoi vyöhyketerapia, jolla kuukautiskierto korjaantui säännöllisemmäksi :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2006 klo 20:23 plussa kirjoitti:
Hei! Meillä eka lapsi tuli toisesta kierrosta, mutta toista ei vain meinannut kuulua! Viime viikolla tein plussatestin 1½ vuoden yrittämisen jälkeen, ainuttakaan " tärppiä" ei ole siinä välillä ollut! Tää tuntuu jotenkin ihmelliseltä ja epätodelliselta!
Toivottavasti sullekin se plussa tulee pian! :hug:
Onneksi olkoon! :)
 
Meillä yritystä oli noin 1½ vuotta, tulee jos on tullakseen meiningillä.... pilleit lopetin toukokuussa 2005 ja olin niitä syöny n. 4 vuotta... tällä hetkellä raskausviikkoja on 17 kasassa... me ei ihan ehditty lääkärille asti... päätettiin tosa kesäl, et jos ei vuoden loppuun mennes oo kuulunu mitään, ni sit lekuriin ja jo syyskuussa tärppäs.... et kyllä se sieltä tulee, ehkä sillon ku sitä vähiten osaa odottaa=)
Tsemppiä vain yritykselle!!! :flower:
 
Hei!

Tiedän tasantarkkaan miltä sinusta tuntuu. Mieheni kanssa yritimme myöskin tasan vuoden ja nyt saimme jouluna tietää että olen raskaana.
Aloin itsekkin miettiä missä vika kun lasta ei kuulu.
Kyllä se vielä teillekkin tulee ja pidän peukkuja pystyssä!

Toivon teille onnea vauvan saannissa! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 23:30 petra kirjoitti:
Heips!

Kyllä se vauva sieltä tulee kun on tullakseen. Itselläni on myös käynyt samoi. lopetin itse pillereiden syönnin -98 ja kului aikaa ilman vauvelia. ensimmäinen poika syntyi sitten heinäkuussa 2001. Tämän jälkeen en aloittanut pillereitä kun ajattelin että haluan vielä toisen. Vuodet kuluivat ja nyt perjantaina 5 vuoden jälkeen tärppäsi ja testi näytti plussaa :heart: Vauvan pitäisi oman laskuni mukaan syntyä heinäkuun alussa. Kovan yrityksen jälkeen on ihana odottaa vauvelia vaikka onkin väsynyt ja huono olo.Toivon että sielläkin tärppäisi jossain vaiheessa.

Tsemppiä sinnepäin! :flower:
Heips Petra ja kaikki muut!!
Petran teksti kuulostaa just samalta kun omani paitsi meillä 4v ja toista ei kuulu vieläkää. Monet raskaustestit tehty.Välillä tuntuu et meillä on toi 4v aika kova ehkäisy :) Välillä myös menee maku rakasteluun. Onko ideoita?
 
Meillä oli niin, että esikoinen tärppäs heti ilman "yrittämistä".
Toista lasta yritettiin enempi ja vähempi 1v8kk, kun vihdoin ja viimein tuli plussa testiin. Mitään muuta ei siinä kierrossa tehty erilailla, kuin että makasin jalat kohti kattoa n.20min... :whistle: :D
 
huli
ei tosiaan kannata vielä hätäillä..itse nyt 22v,en päivääkään ole pillereitä syönyt,saati muita hormooni-pläjäyksiä,terve muutenkin ja silti otti vuoden,ennen kun tärppäsi..vaikka kyllä siinä kerkesi jo omaa lisääntymiskykyään epäillä rankastikin..mutta kun asiaa ei enää stressannut,niin sit tärppäs.. =) niin jotta onnea koetukseen vain..
 

Yhteistyössä