Vauvojen kuvapino <3

Alkuperäinen kirjoittaja jyri:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja jyri:
Piti tulla kattoon tätä ketjua mistä toi yks puhui tuolla toisessa ketjussa...

Ja totta puhui, nää vauvat ON RUMIA! :LOL: niinku kaikki vauvat, tommosia pötkylöitä ruttunaamoja, mut eihän sille mitään voi...
Mielummin ruma kun tyhmä ja ilkee :hug:
Mutkun noi ON rumia... ja en mä vauvoja mikskään älynvälkyiks sanoisi!
Tuu kuule tänne sanoon tolleen ni löydät ittees nopsaa sairaalakunnos ;) Mun lasta ei kukaan tuu haukkuun. Enkä ylipäänsä siedä sitä että lapsia haukkuu aikuinen.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:


Tää pikku "rääpäle" on nyt jo iso likka :D
Mitat tuossa 48cm ja 2,3kg
Voi suloisuutta! :heart: :heart:
Mä laitan tänään naamikseen tuoreempia kuvia, kyllä likka on muuttunut tuosta tosi paljon. :D

Se oli tuolloin niin hemmetin pieni :heart:
Joo muistan, tais olla jotain 2,5 kg ja alle 50 cm? Niin se aika kulkee! Meidän poju on jo melkein 80 cm pitkä, varmaan tulee iso mies hänestä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Joo muistan, tais olla jotain 2,5 kg ja alle 50 cm? Niin se aika kulkee! Meidän poju on jo melkein 80 cm pitkä, varmaan tulee iso mies hänestä. =)
Komea poika sulla myös =)
Mulle ei "siunaannu" ku tyttöjä, mut kaveri on nyt synnyttämässä poikaa ja musta tulee sen ylpeä kummi :heart:
Kun pääsisi jo pitelee sitä sylissä :D :heart:
 
iita
Alkuperäinen kirjoittaja HEI:
TEINÄ EN NÄITÄ KUVIA TÄNNE LAITTAS...KAVERI LAITTO VAUVANSA KUVAN NETTIIN JA MUUTAMA KK SIITÄ NIIN JOKU ESITTELI SEN VAUVAN JOSSAIN KILPAILUSSA OMANANSA :(
No näistä kuvista ei kyllä kukaan tunnista kenen tai mistä kaupungista? Ja se riskihän on aina olemassa :) Sen kaikki varmaan tietääkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja iita:
Alkuperäinen kirjoittaja HEI:
TEINÄ EN NÄITÄ KUVIA TÄNNE LAITTAS...KAVERI LAITTO VAUVANSA KUVAN NETTIIN JA MUUTAMA KK SIITÄ NIIN JOKU ESITTELI SEN VAUVAN JOSSAIN KILPAILUSSA OMANANSA :(
No näistä kuvista ei kyllä kukaan tunnista kenen tai mistä kaupungista? Ja se riskihän on aina olemassa :) Sen kaikki varmaan tietääkin.
Ja jos kyseinen tekijä jää kiinni, niin aika noloahan se hänelle on :D
 

Yhteistyössä