Veemäistä palvelua...

Auto levis ja soitin sille huoltoa niin johan siellä oli mies suunnilleen vittuilemassa kun nainen soitti. Mikä helvetti siinä on ettei nainen voi soittaa autolle huoltoa ja saada hyvää palvelua. Tää ukko siellä vähätteli suunnilleen auton vikoja ja kun kysyin ajanko auton sinne kun sillä kuitenkin pystyy ajamaan niin mies vastas: kannattaa varmaan soittaa hinausauto jos on niin huonossa kunnossa. Argggh. Ja helvetti se äänensävy. Ihan kun ei ärsyttäs tarpeeks et auto ylipäätään pitää viedä korjattavaks.
 
"vieras"
Mä aika herkkään aukasen suuni, tossa vaiheessa; ja sanon että palvelu voisi muuten olla asiallisempaa! Olen sanonut noin kaupan kassalekkin. Ja soittaisin kyseiseen autoliikkeeseen palvelusta!
 
"vieras"
No, meillä kuvaaja perui lapsen joulun maissa sovitun YO-kuvauksen äitienpäivänä eikä edes pahoitellut. Oli sitä mieltä, että kesken YO-juhlan olisi pitänyt mennä kuvattavaksi. Syy: OMAN LAPSEN yo-JUHLA, JOKA "SELVISI VASTA TUOLLOIN". melko yllättävää. Ei tarjonnut hyvitystä. Ylimielisiä "palveluammattilaisia"... Maineelle toki haitallista. Meille selvisi, ettei ollut lainkaan eka kerta. Useampikin kuvaaja kertoi kuulleensa saman kuvaajan toimineen ennenkin näin.

Ja ap:n tilanteessa olisin todennut tyynesti, että soitan toiseen korjaamoon (ellei olisi tuota siellä korjauttamisvelvoitetta tietty).
 
joo- ite olen törmänny samantyyppiseen "palveluun". Yhdestä suuresta autokorjaamosta vaan vittuiltiin- sanoin sitten suoraan puhelimessa, että te menetitte juuri asiakkaan ja kiitos hei! Vein sitten pienempään korjaamoon, jossa oli erittäin ystävällistä palvelua :) Kyllä palautetta kannattaa antaa huonosta asiakaspalvelusta tuossa tilanteessa!
 
Olis pitänyt painaa kyseisen hemmon nimi mieleen niin menis palaute oikeeseen osoitteeseen.

Hivenen alkuperästä poiketen mulle on käynyt niin että lehti myyjä lyö luurin korvaan kun kieltäydyn tilaamasta. Yleensä se on niin päin että asiakas kokee sen viimeiseksi keinoksi saada puhelu poikki. Näissä tilanteissa jää itse ihan hölmönä miettimään että hei toi oli se mitä mun piti kohta tehdä. :D
 
"hop"
Mä löysin onneksi ihanan autokorjaamon. Vein autoni sinne, multa pyydettiin avaimet ja ohjattiin supersiistiin toimistoon/kahvihuoneeseen, pehmeään nojatuoliin, lehtivalikoimassa oli myös naistenlehtiä ja tarjolla kahvia ja keksiä. Mekaanikko huolehti autoni sisälle, korjasi sen, selvitti mulle laskuerittelyn, laskutti, ajoi auton ulos ja pyöräytti sen vielä nokka menosuuntaan, vaikka tilaa kääntymiselle olisi ollut koko pihan verran. Arvatkaa vaan, missä mä jatkossakin käyn.

Auto tulisi todennäkäisesti yhtä hyvin korjattua, vaikka mekaanikko olisi mulkku, mutta toisaalta en käsitä, miksi heidän pitäisi ylenkatsoa (nais)asiakkaita(kaan.) Kun ei se heidän työhänsä vaikuta, kuka auton tuo. Samat osat sinne kuitenkin on vaihdettava.
 
niin tuttua
Tuo on NIIN tuttua. Eräässä merkkikorjaamossa koittivat laskuttaa 4 krt raitisilmasuodattimen naisasiakkaalta. Sattuipa lukemaan että mitä siellä laskutetaan..

Mun on pakko myös asioida samaisessa merkkikorjaamossa jossa on moninkertaiset hinnat, pitkät jonot ja paska (ylimielinen) palvelu. En aio käydä siellä IKINÄ sitten kun itse laskun maksan.
 
minämyös
Kahdessa merkkiliikkeessä olen asioinut ja palvelu tosi töykeää. Ei katsota edes minuun päin ja puhutaan vaan sieltä tiskin takaa nokanvartta pitkin. Kipaisin sitten AD-varaosamaailmaan ja sain siellä tosi hyvää ja ystävällistä palvelua :)
 

Yhteistyössä