vegaanipari näännytti vauvansa kuoliaaksi!!!

jep, mäkin olin kasvissyöjä (10.v) ennen raskautta,
kun tulin raskaaks aloin syömää lihaakin ja nyt kyllä syön kanssa
lapselle ei ole missään vaiheessa tullut mieleenkään ruveta noudattamaan mitään vege linjaa....

toi on kyllä niin sairasta touhuu et jos pääsis noita ihmisiä rankaseen
ni nälkään tappasin ne ja kunnon pieksentä...
 
Amaryllis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:29 Riikka kirjoitti:
Järkyttävää... :eek: Voiko tuollaista tapahtua??!! :headwall:
Miksi äiti ei antanu rintamaitoa lapselle???!!!
Niinpä, niin surullista ja täysin käsittämätöntä!

Minkähän maalaisia ovat? Kaikkialla maailmassa imettäminen ei ole ensisijainen vaihtoehto.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:44 vieras kirjoitti:
a) WANHA!

b) tuo vegaanius ei liity asiaan mitenkään
kai se ny liittyy jos jotai v.itun soijamaitoa ja omenamehua vauvalle
ainoastaa syöttivät!!!! \|O

#&%?$!* mä en oo ikinä tota vegaani hommaa ymmärtäny,
rajansa kaikella, vegetarismi on ihan ok, kunha se on ollu ihmisen oma päätös eikä esim vanhempien lapsellee määrämä! \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:44 vieras kirjoitti:
a) WANHA!

b) tuo vegaanius ei liity asiaan mitenkään
Kuinka vanha? Muistan siis samanmoisen tapauksen 10 vuoden takaa. mutta mun mielestä lapsen äiti ei ollut kuvioissa, vaan isä antoi vauvalle pelkkä soijamaitoa.
 
Mä olen CNN:ltä seurannut tätä juttua. Vauva oli tosi söpö :heart: Lopuksi se oli pelkkää luuta ja nahkaa, eikä vanhemmat mukamas huomanneet mitään :headwall:

Tää isi valittaa vankilan ruuasta. Nääntyy kuulemma sellaisilla sapuskoilla nälkään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:03 Coffee Break kirjoitti:
Mä olen CNN:ltä seurannut tätä juttua. Vauva oli tosi söpö :heart: Lopuksi se oli pelkkää luuta ja nahkaa, eikä vanhemmat mukamas huomanneet mitään :headwall:

Tää isi valittaa vankilan ruuasta. Nääntyy kuulemma sellaisilla sapuskoilla nälkään...
:eek: :eek: Siinähän sitte valittaa! Saa tuta sen mitä vauvalleen aiheutti :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:03 Coffee Break kirjoitti:
Mä olen CNN:ltä seurannut tätä juttua. Vauva oli tosi söpö :heart: Lopuksi se oli pelkkää luuta ja nahkaa, eikä vanhemmat mukamas huomanneet mitään :headwall:

Tää isi valittaa vankilan ruuasta. Nääntyy kuulemma sellaisilla sapuskoilla nälkään...
Eipä paljoo säälitä vaikka nii kävis :kieh: \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:04 RouvaRajatapaus kirjoitti:
Mä luulen että noiden vanhempien "ongelma" oli joku muu kuin se että he olivat vegaaneja. Eli pahemanlaatuiset mielenterveysongelmat.
Mäkin uskon näin. Todennäkösesti latvasta lahoja molemmat. Kamalan väärin että pieni ihminen joutui kokemaan noin kovan kohtalon kahden hullun takia.
Silmä silmästä, hammas hampaasta vaan :kieh: :headwall: .
 
Vegaani
Ongelma tuossa tapauksessa oli se, että lapselle juotettiin tavallista soijamaitoa (joka ei sisällä kaikkia lapsen tarvitsemia ravintoaineita), vaikka olisi pitänyt juottaa vegaanista soijapohjaista äidinmaidonkorviketta, jos lasta ei pystytty imettämään. Jos lapsen vanhemmat olisivat olleet sekasyöjiä, tapausta ei olisi uutisoitu tyyliin "Sekasyöjäpari näännytti vauvansa kuoliaaksi." Huomatkaa siis, että uutisoinnissa yritettiin tarkoituksellisesti mustamaalata vegaaneita, vaikka oikein koostetusta vegaanisesta ruokavaliosta saa helposti kaikki ihmisen tarvitsemat ravintoaineet jokaisessa ikävaiheessa. Vegaaninen ruokavalio on eettisin ja ympäristöystävällisin ruokavalio, sekä oikein koostettuna erittäin terveellinen. www.vegaaniliitto.fi www.vegansociety.com
 
järkkyä
herranjestas sentään. antakaa lapsillenne kunnon ruokaa, ite voitte syödä vaikka rehuja mun puolesta. 100v. sitten ei tällasta olis sattunu. Mihinkä maailma menossa, kun ruoallakin varaa pelleillä. sääliksi käy pieniä. itku tuli.
 

Yhteistyössä