Veikö se Savanna nyt sen lapsensa rokotettavaksi?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
v
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Miksi----> :kieh: ?
No kyllästyin vähän tässä viimeisen kahden viikon aikana, kun monta kertaa sulle vastailin samoihin kysymyksiin. Mutta jos otit rokotteen, olen oikeasti tyytyväinen :D :flower: Senkin takia, että tuli sulle joku ratkaisu, etkä sekoile enää tuosta.
 
jos sulle mun toistot häiritse suositelen vaihta koko palsta,kun täällä jokainen voi aloita mistä vaan keksustelu kun vaan pysyy asiallisena,sekä miten sä kestäät ne tuhansia avauksia päivässä?Ehkä ei mun toistossa on vika vaan sinussa?Kun tuntu siiltä että mä vaan ärsyttää sua,ei muuta
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
jos sulle mun toistot häiritse suositelen vaihta koko palsta,kun täällä jokainen voi aloita mistä vaan keksustelu kun vaan pysyy asiallisena,sekä miten sä kestäät ne tuhansia avauksia päivässä?Ehkä ei mun toistossa on vika vaan sinussa?Kun tuntu siiltä että mä vaan ärsyttää sua,ei muuta
Höh, heti hermostut :( Kaksi viikkoa olen sulle kivasti vastaillut ja heti kun uskallan sanoa, että alkoi kyllästyttää samat kysymykset, ja että olen iloinen että otitte rokotteen, niin käsket painumaan pois ja että mussa on vikaa. Kiitos ja ole hyvä.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Anteeks, mut miks jonkun lapsien rokottamisesta pitää tehhä alotusta oikein? Mää en ymmärrä yhtään...
No siitä oli aiemmin noin 10 ketjua, ja tänään Savanna kertoi että saattavat mennä enkä töissä ehtinyt seurata, menivätkö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
jos sulle mun toistot häiritse suositelen vaihta koko palsta,kun täällä jokainen voi aloita mistä vaan keksustelu kun vaan pysyy asiallisena,sekä miten sä kestäät ne tuhansia avauksia päivässä?Ehkä ei mun toistossa on vika vaan sinussa?Kun tuntu siiltä että mä vaan ärsyttää sua,ei muuta
Höh, heti hermostut :( Kaksi viikkoa olen sulle kivasti vastaillut ja heti kun uskallan sanoa, että alkoi kyllästyttää samat kysymykset, ja että olen iloinen että otitte rokotteen, niin käsket painumaan pois ja että mussa on vikaa. Kiitos ja ole hyvä.
En mä halunut olla ilkeä,anteeks jos olin,mutta jo on otettu rokote ja toiseks,täällä on päivässä tulee samoja ketjua samasta aihesta tuhat kerta,mä vaan olin puhun viikko eikä ees kaks
 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
jos sulle mun toistot häiritse suositelen vaihta koko palsta,kun täällä jokainen voi aloita mistä vaan keksustelu kun vaan pysyy asiallisena,sekä miten sä kestäät ne tuhansia avauksia päivässä?Ehkä ei mun toistossa on vika vaan sinussa?Kun tuntu siiltä että mä vaan ärsyttää sua,ei muuta
Mistä maasta olet lähtöisin? Kauanko olet asunut Suomessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kata85:
Miks kaikki on inhottavia Savannahille? Mitä sussa on niin erikoista että kaikki haluu sulle v*ttuilla??
Ehkä he ovat rasistit,ehkä heitä ärsyttää että olen strippari,ehkä mä vaan olen niin ärsyttävä ja itse en siitä huoma,eli mä en ainakaan tiedä,joku vika ainakin on
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Tallinnasta kotoisin ja 10v asun täällä
Viihdytkö Suomessa? Turha näistä vastauksista on kiukustua. On täällä palstalla aina joku joka vetää herneen nenään tai provoilee...
Ihan ok,vaikka ensimäiset 4v en viihtynyt,kun ikä oli 14v kun tulttiin ja sielä kaikki jäi,sekä äitikin jääti firman,en tiedä mutta ensimäinen aika oli tuska,mutta äiti halusi tänne(hän on suomalainen)
Nyt ainakin en viihty Virossa kauan,tuntu aina siiltä kun sinne tulen etten ikinä asunut sielä,hmm...ihme,en tiedä miksi noin
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata85:
Miks kaikki on inhottavia Savannahille? Mitä sussa on niin erikoista että kaikki haluu sulle v*ttuilla??
Ehkä he ovat rasistit,ehkä heitä ärsyttää että olen strippari,ehkä mä vaan olen niin ärsyttävä ja itse en siitä huoma,eli mä en ainakaan tiedä,joku vika ainakin on
Mä olen sulle ainakin aina kiva, ainoastaan tänään olen ollut kireä tän sikasekoilun takia. Mutta jos se tekee musta rasistin, niin olkoon se sitten julkilausuttu mielipiteesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata85:
Miks kaikki on inhottavia Savannahille? Mitä sussa on niin erikoista että kaikki haluu sulle v*ttuilla??
Ehkä he ovat rasistit,ehkä heitä ärsyttää että olen strippari,ehkä mä vaan olen niin ärsyttävä ja itse en siitä huoma,eli mä en ainakaan tiedä,joku vika ainakin on
Mä olen sulle ainakin aina kiva, ainoastaan tänään olen ollut kireä tän sikasekoilun takia. Mutta jos se tekee musta rasistin, niin olkoon se sitten julkilausuttu mielipiteesi.
Mä en tiedä kuka sä olet,jos sulla olisi nimimerkki niin olisin voinut tiedä kuka sen keksustelu aloita,enkä mä sua haukunut niin,miks sä otit niin henkilökohtaiseksi sen?
 
v
Äh no mä olin v kokoajan ja oletin että musta puhutte kun kerran olen tämän ketjun ap. Mutta ok, olin kyllä itsekin turhan herkkänahkainen. Jos on kaksi herkkänahkaista ja kiivasta niin ei siitä hyvä tule.
 

Yhteistyössä