Veljenvaimo pilasi häät

  • Viestiketjun aloittaja Morsian
  • Ensimmäinen viesti
Morsian
Mun veljenvaimo teki sellasen tempun,että lähtivät meidän häistä kotiin toisena,heti kun ekat "vieraat" lähti niin veli vaimoineen tuli pöytääämme ja
veljen vaimo ilmoitti että nyt me lähetään kotiin! Olin tyrmistynyt kun häät oli ihan kesken,ohjelmaa mm. häätanssi oli tulossa. Mulle tuli pahamieli...
Katkaisenko välit veljenvaimooni? Veli onneks ihana mut valitettavast täysin vaimon vietävissä....
 
vieras
"Veljen vaimo" kirjoitetaan erikseen.

Mitä jos niillä oli joku oikea syy lähteä, mutta eivät viitsineet sitä muiden kuullen kertoa? Oletko puhunut hänen kanssaan asiasta vai ajattelitko vain kyräillä itseksesi ja puida asiaa palstalla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Morsian:
Mun veljenvaimo teki sellasen tempun,että lähtivät meidän häistä kotiin toisena,heti kun ekat "vieraat" lähti niin veli vaimoineen tuli pöytääämme ja
veljen vaimo ilmoitti että nyt me lähetään kotiin! Olin tyrmistynyt kun häät oli ihan kesken,ohjelmaa mm. häätanssi oli tulossa. Mulle tuli pahamieli...
Katkaisenko välit veljenvaimooni? Veli onneks ihana mut valitettavast täysin vaimon vietävissä....
Katkaise mitä katkaiset, mutta käy ensin peruskoulu loppuun.

 
lohtu
Älä välitä, aina noita törppöjä löytyy. Kun yhteen kataisee välit saa kohta katkaista toiseen ja kolmanteen. Nytpä tiedät ettei sen rouvan varaan kannata mitään laskea.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja Morsian:
Oli kuulemma niin pirun kateellinen meille kun meillä oli isommat ja kivemmat
häät kuin heillä 10 vuotta takaperin....oli tullut kateelliseksi ja halusi kotiin...
No niin varmasti juu.
Ja tämän kuulit sitten joltain kolmannelta taholta, joka taas onkin salaa kateellinen sille veljen perheelle?

En kyllä omaan veljeeni välejä katkaisisi sen takia että hän lähtisi häistäni aikaisemmin kuin muut :eek: Aika törkeää sulta, ap.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Morsian:
Oli kuulemma niin pirun kateellinen meille kun meillä oli isommat ja kivemmat
häät kuin heillä 10 vuotta takaperin....oli tullut kateelliseksi ja halusi kotiin...
Ei voi olla totta! Siis kuka kadehtisi tyhmää tampiota, vaikka olis miten isot jalat?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Morsian:
Oli kuulemma niin pirun kateellinen meille kun meillä oli isommat ja kivemmat
häät kuin heillä 10 vuotta takaperin....oli tullut kateelliseksi ja halusi kotiin...
:LOL: "Täällä on liian kivaa, olen kateellinen ja lähden kotiin"
 
mistä johtuu tämä tämmöinen, että monet morsiamet määrittävät häidensä perusteella ihan ihme asioita? muille ne ovat vain häät, juhlat muiden joukossa joihin ei ole pakko tulla jos ei halua ja joista voi lähteä ihan milloin itse tahtoo.

mun yksi kaveri katkaisi välinsä siskopuoleensa, koska hänen isänsä saattoi tämän toisen tyttärensä alttarille viikkoa ennen kaverini häitä. kaverini tahtoi olla ainoa, jonka isä saattaa alttarille.
tälle kyseiselle kaverille sanoin hyvissä ajoin ennen hänen häitään, että musta tuntuu että olen kipeenä hänen häittensä aikoihin enkä siis pääse tulemaan. oli se lahjalista sen verran hinnakkaita tavaroita täynnä ja siinä vaiheessa kun kaverini tahtoi jopa päättää pukeutumisestani häissä, ajattelin et pitäköön juhlansa. ja siis kyllä, olemme edelleen kavereita, mutta en kyllä ymmärrä häntä vieläkään mitä tulee noihin häihin.
omg.
 
mietin vaan
Jos teillä kerran oli isot häät (isommat kuin veljelläsi ja vaimollaan), eikö paikalle jäänyt kuitenkin sen verran porukkaa, että juhlat jatkuivat mukavina? Tosiaan, kannattaa muistaa, että muilla voi olla omat syynsä lähteä aikaisin, eikä siitä kannata vetää hernettä nenään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huihigh:
mistä johtuu tämä tämmöinen, että monet morsiamet määrittävät häidensä perusteella ihan ihme asioita? muille ne ovat vain häät, juhlat muiden joukossa joihin ei ole pakko tulla jos ei halua ja joista voi lähteä ihan milloin itse tahtoo.

mun yksi kaveri katkaisi välinsä siskopuoleensa, koska hänen isänsä saattoi tämän toisen tyttärensä alttarille viikkoa ennen kaverini häitä. kaverini tahtoi olla ainoa, jonka isä saattaa alttarille.
tälle kyseiselle kaverille sanoin hyvissä ajoin ennen hänen häitään, että musta tuntuu että olen kipeenä hänen häittensä aikoihin enkä siis pääse tulemaan. oli se lahjalista sen verran hinnakkaita tavaroita täynnä ja siinä vaiheessa kun kaverini tahtoi jopa päättää pukeutumisestani häissä, ajattelin et pitäköön juhlansa. ja siis kyllä, olemme edelleen kavereita, mutta en kyllä ymmärrä häntä vieläkään mitä tulee noihin häihin.
omg.
Ei oo todellista :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Morsian:
Oli kuulemma niin pirun kateellinen meille kun meillä oli isommat ja kivemmat
häät kuin heillä 10 vuotta takaperin....oli tullut kateelliseksi ja halusi kotiin...
isommat ja kivemmat häät vaikka just sanoit et ne häät oli ihan pilalla. koita päästä yli asiasta. jospa muija tuli vaikka huonovointiseks mut ei viitsiny sairauskertomustaan kaikille jakaa?
 
bridezilla
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
kyllä mä häissä ilmasta viinaa ja ruokaa vetäisin ihan tyytyväisenä, vaikka ne oiski olleet jonkin lähisukulaisen ja isommat kuin omani.
Ehkä ap:n häissä oli pahat pöperöt? Ja juomiset piti itse maksaa? Ja kukaan ei jaksanut näitä fiinejä juhlia selvinpäin... ;)
 

Yhteistyössä