Velkainen mies..

Ajattelin kokeilla josko näinkin kiperään tilanteeseen löytyisi kohtalotovereita..

Eli siis ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 8 vuotta, ei olla naimisissa. Asutaan yhdessä ja meillä on 3-vuotias poika.

Pojan syntymän jälkeen meidän suhde on ollut ihan kuollut, välillä pieniä hyviä hetkiä ja harkittiin jo toista lastakin, mutta se on nyt unohdettu (ainakin mun osalta).

Mies oli korviaan myöten veloissaan sillon kun tavattiin, mutta sai kun saikin maksettua velkansa ja sai luottotietonsa takaisin. Vannoin tuolloin, ettei enää tee yhtä hölmöjä virheitä rahan kanssa. Nyt kuitenkin postiluukusta putoilee tasaiseen tahtiin pikavippifirmojen ja perintätoimistojen kirjeitä. Kysyin mieheltä asiasta (tai olen iteasiassa kysynyt useamman kerran) ja siitä kuinka paljon velkaa on ja hän suuttuu samantien ja asia ei kuulemma minulle kuulu! Sanoi jopa enemmin eroavansa kuin kertovansa. En siis voi edes yrittää auttaa ja luulen että on vain ajan kysymys milloin kaikki on taas ulosotossa!

Haluaisin joskus vakaan elämäntilanteen ja en usko, että se tämän miehen kanssa tulee onnistumaan, en halua loppu elämääni kituuttaa pienellä rahalla vain siksi, että toinen ei osaa rahaa käyttää. En myöskään halua, ettei lapselle ole varaa tarjota esim. harrastuksia. Uskon että pärjäisin rahallisesti paremmin jos olisin lapsen kanssa kahden..

Nyt tämän kaiken kukkuraksi olen vielä ihastunut toiseen mieheen ja tämäkin minuun. Harkitsen eroa tosissani(olen kyllä harkinnut jo ennen ihastumistakin), mutta kun on lapsi ja en haluaisi hänen joutuvan ravaamaan kahden kodin väliä! Mutta lapsi on ainut mikä minut tässä suhteessa enää pitää..

Mitä mä teen!!
 
Kuulostaa noitten raha-asioitten kohdalla hyvinkin tutulta...

Minä hölmö vaan lunasti itselleni viellä puolet kesken olevasta talosta ja nyt kannan siittä taakkaa varmasti loppuelämäni, vaikka talo ehkä saataisiinkin myytyä.

Rahaa ei ole tehdä mitään ylimääräistä, nytkin pino laskuja odottaa maksajaa...
Avopuolisollani ei ole minkäänlaista järkeä rahan käytön suhteen. On nyt töissä, mutta pientä kivaa ulosotossa niin odotan milloin lohkasevat osansa palkasta.
 

Yhteistyössä