Venäjä ja Ukraina aselepoon kesällä?

vierailija
Nii että pidetään taukoa tappamisesta, että pystytään tappamaan kaksinverroin tauon jälkeen.

Venäjällä on Ukrainan suhteen tasan tarkkaan yksi pidemmän tähtäimen tavoite. Se on maan täysi alistaminen. Tavalla tai toisella. Mieluiten suor liittäminen Venäjään, mutta kompromissinä riittää Krim, Luhansk, Donetsk. Ja nukkehallitus Kiovaan.

Mä luulen, että sä tajuat tämän. Ja tykkäät ajatuksesta?
 
vierailija
Nii että pidetään taukoa tappamisesta, että pystytään tappamaan kaksinverroin tauon jälkeen.

Venäjällä on Ukrainan suhteen tasan tarkkaan yksi pidemmän tähtäimen tavoite. Se on maan täysi alistaminen. Tavalla tai toisella. Mieluiten suor liittäminen Venäjään, mutta kompromissinä riittää Krim, Luhansk, Donetsk. Ja nukkehallitus Kiovaan.

Mä luulen, että sä tajuat tämän. Ja tykkäät ajatuksesta?
Ei, Venäjän tarkoituksena on pitää Usan/Naton joukot poissa omilta rajoiltaan ja pienentää hyökkäyksen uhkaa omaan maahansa.
Itäukraina jää todennäköisimmän skenarion seurauksena Ukrainan venäjänkielisen/mielisen väestön haltuun kuten on kahteen kertaan jo luvattu Minskin sopimusten seurauksena.
Zelenskyin kannatus matelee pohjalukemissa ja veikkaan, että jos Ukrainassa tehdään yleinen liikekannallepano ja vielä muutama satatuhatta miestä kuolee sodassa, kansalaiset ovat valmiita äänestämään valtaan joitakin muita tahoja kuin Usan talutusnuorassa olevia äärioikeistolaisia ja Ukrainan pitkä tie kohti demokratiaa olisi vihdoinkin mahdollinen.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Lispetti
vierailija
se on suorittanu ruuneperinkadun kirjeopiston ja sitte juutuubissa ämbeeaan
Voisin jopa uskoo noi tutkinnot. Tuontyyppinen tausta omat aivot porukalla usein on. Harvassa on akateemiset siellä, tosin niitä käytetään sitten tosi paljon kun joku "haksahtanut". Niinkuin tää Jordan Petterson tai mikä se ny oli.

Muuten halveksutaan akateemista maailmaa, mut sit kun joku "oikeilla" linjoilla nii sitten kyllä mainostetaan oppiarvoja.

Ceonbergikin on muuten tekniikan ja kauppatieteiden tohtori.... Uskomatonta.
 
Rauhasta puhuminen, tai edes hetken aselepo, tuntuu saavan sotapropagandan uhrit välittömästi jengalle.😁

Voi elämän kevät.😂
 
vierailija
Rauhasta puhuminen, tai edes hetken aselepo, tuntuu saavan sotapropagandan uhrit välittömästi jengalle.

Voi elämän kevät.
Vaikuttaako tämä sinusta rauhasta puhumiselle?

Venäjä on hyökännyt useisiin kaupunkeihin Ukrainassa varhain keskiviikkona, kertoo muun muassa ukrainalaislehti The Kyiv Independent.
Venäjä on Ukrainan ilmavoimien mukaan laukaissut ohjuksia, raketteja ja Shahed-lennokkeja läpi yön.

 
Vaikuttaako tämä sinusta rauhasta puhumiselle?

Venäjä on hyökännyt useisiin kaupunkeihin Ukrainassa varhain keskiviikkona, kertoo muun muassa ukrainalaislehti The Kyiv Independent.
Venäjä on Ukrainan ilmavoimien mukaan laukaissut ohjuksia, raketteja ja Shahed-lennokkeja läpi yön.

puheet on eri asia ku teot
 
Ooohhh!! Rispektii!!
Syytäkin.
MBA /EMBAtuottaa saman kelpoisuuden kuin yliopistoissa ja muissa tiedekorkeakouluissa suoritettu ylempi korkeakoulututkinto.

Juupasentuupin ohjeilla olen joskus korjannut pesukoneen,
samoin pleikan: pistin sen aivan osiks. Hyvin toimivat molemmat - vieläkin.👍
Elekääpä siis väheksykö juupasen tuuppia. Sehän on ihan loistokanava.🤗
 
vierailija
Syytäkin.
MBA /EMBAtuottaa saman kelpoisuuden kuin yliopistoissa ja muissa tiedekorkeakouluissa suoritettu ylempi korkeakoulututkinto.

Juupasentuupin ohjeilla olen joskus korjannut pesukoneen,
samoin pleikan: pistin sen aivan osiks. Hyvin toimivat molemmat - vieläkin.👍
Elekääpä siis väheksykö juupasen tuuppia. Sehän on ihan loistokanava.🤗
Mitä pelaat pleikalla?
 
vierailija
Voisin jopa uskoo noi tutkinnot. Tuontyyppinen tausta omat aivot porukalla usein on. Harvassa on akateemiset siellä, tosin niitä käytetään sitten tosi paljon kun joku "haksahtanut". Niinkuin tää Jordan Petterson tai mikä se ny oli.

Muuten halveksutaan akateemista maailmaa, mut sit kun joku "oikeilla" linjoilla nii sitten kyllä mainostetaan oppiarvoja.

Ceonbergikin on muuten tekniikan ja kauppatieteiden tohtori.... Uskomatonta.
Sä et varmaan ole edes töissä. Keskittyisit työpaikan hankkimiseen.
 
vierailija
Venäjän Tatjana voi puhua mitä lystää. Puhuvat ne muutenkin mitä lystäävät siellä. Sitä kutsutaan propagandaksi. Vähän luulen, että Ukrainan Tatjanalla on muut kuviot.
 
Kyllä urheilu on ihmeellinen asia.❤
Se voisi jopa[b/] lopettaa sodan.🤷‍♀️

Urheilu tuo ihmisiä yhteen.❤

@Johnny Appleseed ei urheilusta perusta.:( Hänellä pyörii vain tsainamuikkelit näytöllä.


ps. sori boldausvirhe, en saa sitä jostain syystä korjattua.😦
Urheilu ei välttämättä ole aina hyväksi tsainamuikkelien vartalolle. :confused:
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
Urheilu ei välttämättä ole aina hyväksi tsainamuikkelien vartalolle.
Huhhuh, tuo tsaina viskelis miestä ihan miten sattuu. Mies saattais tuntea itsensä melko riittämättömäks.😵💫
Mieti kun tuon kokoinen suuttuu, siinä ei auta muu kuin juosta karkuun minkä suhteessa pienistä kintuistaan pääsee!😱


Lihaksista tuli mieleeni.
Käskekääpä vieressänne olevaa sanomaan nopeasti:
Sitä kutsutaan lihaksistoksi
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Huhhuh, tuo tsaina viskelis miestä ihan miten sattuu. Mies saattais tuntea itsensä melko riittämättömäks.‍
Mieti kun tuon kokoinen suuttuu, siinä ei auta muu kuin juosta karkuun minkä suhteessa pienistä kintuistaan pääsee!


Lihaksista tuli mieleeni.
Käskekääpä vieressänne olevaa sanomaan nopeasti:
Sitä kutsutaan lihaksistoksi
Siksi kannattaakin ihan suosiolla tyytyä rimpuloihin...
 
Siksi kannattaakin ihan suosiolla tyytyä rimpuloihin...
Jos on pienempi mies niin pääsääntöisesti juu.
Onhan se varmaan epämieluisaa pienemmälle miehelle, jos naisella on enemmän lihasta/voimaa kun perheen oletetulla suojelijalla.

Tosin, on lihaksikkaalle/voimakkaallekin naisille ottajansa. Itse en tällaista asetelmaa ymmärrä, mutta mitäpä sillä on väliä.
 

Yhteistyössä