Ventolineä supisteluun

MLL
Onko kellään ollut käytössä? Oliko apua ja millaisella annostuksella? Netistä löytyi tosi vähän tietoa/kokemuksia ja pakkausselosteessa ei mainita mitään muusta kuin astman hoidosta. Sain kyseisen lääkkeen pari päivää sitten ja pari kertaa ottanut, mutta ei oikeen tunnu vaikuttavan. Paitsi muu kroppa kyllä on ihan lötkö ja vapiseva.. :/
 
en tiiä ventolinestä. mut mulla on käytössä bricanyl ja sitä kätilö kehotti ottaan maksimiannoksen päivässä jos supisteli ennen aikojaan, mut jos ei auttanu niin piti lähtee laitoksella käymään.
 
En oo kuullu kotona tuommosesta. mut lihakseen miula laitettiin, autto sen verran että ei käynnistynyt heti vaan vasta kymmenen tunnin päästä...eikä kyll tarvinnutkaan enempää siirtyä. Ihan vaan ett ei päivystävä kirurgi joutunu leikkaamaan vaan meni aamuun asti.
 
Tabletteina sain Ventolinea. Minusta se oli hyvä apu. Rentoutti lihakset, joten kohtulihas rentoutui myös. Pikku vibraa oli kyllä käsissä, mutta jatkuva supistelu oli vielä raivostuttavampaa.

Myös yöllä ennen aamun sektiota sain Ventolinea, jotta päästäis aamuun asti suunniteltuun sektioon.
 
MLL
Nostelen vielä tätä, jos jollain oisi kokemusta.

Muistatko Valaja otitko sitä paljon? Mulla on laimeempia tabletteja ohjeena 1-2, mutta siitä monesti voisi ottaa ei ollut puhetta. Toi yksi ei vaikuttanu mitenkään ja kahdesta tuli sitten tärinää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MLL:
Nostelen vielä tätä, jos jollain oisi kokemusta.

Muistatko Valaja otitko sitä paljon? Mulla on laimeempia tabletteja ohjeena 1-2, mutta siitä monesti voisi ottaa ei ollut puhetta. Toi yksi ei vaikuttanu mitenkään ja kahdesta tuli sitten tärinää.
Otin yhden tabletin yleensä. Jos suppailu jatkui ilkeänä, otin toisen. Tärinä ei ole kivaa, mutta semmonen turha ja häiritsevä supistelukaan ei oikein hymyilyttänyt.
 
MLL
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja MLL:
Nostelen vielä tätä, jos jollain oisi kokemusta.

Muistatko Valaja otitko sitä paljon? Mulla on laimeempia tabletteja ohjeena 1-2, mutta siitä monesti voisi ottaa ei ollut puhetta. Toi yksi ei vaikuttanu mitenkään ja kahdesta tuli sitten tärinää.
Otin yhden tabletin yleensä. Jos suppailu jatkui ilkeänä, otin toisen. Tärinä ei ole kivaa, mutta semmonen turha ja häiritsevä supistelukaan ei oikein hymyilyttänyt.
No ei tosiaan hymyilytä, vielä kun oon sitten aika kipee niin huoli nousee väkisin, vaikka paikkojen pitäisi olla visusti kiinni. Muistatko kuinka usein otit? Siis monestiko päivässä? Siitä ei lääkäri mitään puhunu, et kuin usein voi ottaa.
 

Yhteistyössä