verinen vuoto, kertooko synnytykjsen alkamisesta?

Täällä on jännät paikat tänään, viikkoja kasassa 40+2. Selkään sattuu, ja supistelee vähän, ei kovin voimakkaasti, mutta kuitenkin. Nyt huomasin vaaleanpunaista vuotoa, ei limatulppaa. Olisiko synnytys viimein käynnistymässä?!!
 
voi ei jännittää :D ei se ole lapsivettä kun on paksua....Mutta nyt se loppui :( huomasin vaan vessareissulla...selkään sattuu kokoajan enemmän...edellisessä synnytyksessä ei ollut selkäkipua, ja tänään en ole rasittanutkaan itseäni yhtään, nukkunut vaan.
Pari päivää oon ollut niin kiukkuinen...
Maha oli sekaisin päivällä....
Eiks nää kaikki oo merkkejä että lähtö pian tulisi :confused:
Toiveikkaana ollaan!
 
kiitos snoopy :) toka, mutta eka tuli 8 vuotta sitten jouluaattona :) Kai se pitää yöksi kassi pakata...vaikka toisaalta edelleen on sellainen fiilis että ei kai se vielä kuitenkaan tuu..selkäkivut on oikeastaan ainut tällä hetkellä, harvoin tulee n. 30min välein supistuksia. Lenkillekään ei voi enää mennä :( Saunaan vaan!
 
"vieras"
Mulla meni limatulpan irtoamisen jälkeen kaksi viikkoa kunnes lopulta käynnistettiin.
Mutta limatulpalta tuo ei tosiaan kuullosta mutta varaudu nyt lähtemään hetkellä minä hyvänsä ja koita rentoutua vaikka helpommin sanottu kuin tehty.Onnea ja jaksamista tulevaan koitokseen:)))
 

Yhteistyössä