Vesa Keskistä epäillään raiskauksesta!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:50 Pix kirjoitti:
Toi on kyllä Keskiselle ihan oikein... :whistle: Mitäs uittaa sitä kikkeliään jokaisessa mahdollisessa p.illussa :D
mun mielestä tollanen ei ole kenellekään oikein :/
vaikken itekään ole mikään vesa-fani niin jotenki kyllä uskon tässä ennemmin tuota vesaa ...varmasti sillä on paljoki naisia jotka kiristää rahalla...
 
Mimosan äippä
Vähän on miehen maine vuosien saatossa ollut laskusuhdanteessa. Olisi hänenkin kannattanut miettiä ketä lykkii...sääliksi silti käy jos syytön on. Miten tollasenkin todistaa että syytön/syyllinen on??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:54 Mimosan äippä kirjoitti:
Vähän on miehen maine vuosien saatossa ollut laskusuhdanteessa. Olisi hänenkin kannattanut miettiä ketä lykkii...sääliksi silti käy jos syytön on. Miten tollasenkin todistaa että syytön/syyllinen on??
Luulis ainakin, et raiskatulla ois jälkiä väkisinmakaamisesta..muutakin kuin sperma...
 
Mun mielestä jokainen saa harrastaa seksiä niin paljon kun huvittaa ja sitä vaan on tarjolla. Aika törkee temppu, säälittää vaikka en Keskisestä sen kummemmin perustakaan. On se rankkaa olla rikas, kun ei voi koskaan tietää toisten ihmiseten motiiveja.
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:55 Greeata kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:54 Mimosan äippä kirjoitti:
Vähän on miehen maine vuosien saatossa ollut laskusuhdanteessa. Olisi hänenkin kannattanut miettiä ketä lykkii...sääliksi silti käy jos syytön on. Miten tollasenkin todistaa että syytön/syyllinen on??
Luulis ainakin, et raiskatulla ois jälkiä väkisinmakaamisesta..muutakin kuin sperma...
Ei tarvitse edes olla tappelua. Pelkkä EI riittää. :)
Kaikki kiellon jälkeen tapahtuva on raiskausta :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:55 vieras kirjoitti:
Mun mielestä jokainen saa harrastaa seksiä niin paljon kun huvittaa ja sitä vaan on tarjolla. Aika törkee temppu, säälittää vaikka en Keskisestä sen kummemmin perustakaan. On se rankkaa olla rikas, kun ei voi koskaan tietää toisten ihmiseten motiiveja.
niimpä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:56 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:55 Greeata kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:54 Mimosan äippä kirjoitti:
Vähän on miehen maine vuosien saatossa ollut laskusuhdanteessa. Olisi hänenkin kannattanut miettiä ketä lykkii...sääliksi silti käy jos syytön on. Miten tollasenkin todistaa että syytön/syyllinen on??
Luulis ainakin, et raiskatulla ois jälkiä väkisinmakaamisesta..muutakin kuin sperma...
Ei tarvitse edes olla tappelua. Pelkkä EI riittää. :)
Kaikki kiellon jälkeen tapahtuva on raiskausta :whistle:
milläs sen sit todistaa et se ei on sanottu tai ei ole sanottu?
 
:whistle: No ei ole tietenkään kenellekään oikein, jos tehdään aiheeton rikosilmoitus. Mutta huvitti toi "ystävälle kissan löytänyt". Oiskohan ystävä se Vesan housuissa oleva ja kissa pikkusiskon pöksyissä.. :LOL:
Toisaalta inhottaa tollaiset vanhat elostelijat, joille kelpaa melkein alaikäisetkin. Kuinka vanha hän muuten on?
 
JOS uskoisin Vesaa, niin mua ärsyttää tuollaiset tempaukset, koska jokainen turha raiskaussyytös vaikeuttaa oikeiden raiskauksien tutkimusta, koska tekaistut jutut lisäävät epäuskottavuutta sitten oikeiden uhrien kohdalla..

JOS uskoisin uhria, niin ärsyttää tuollainen asenne, eiköhän jokainen raiskaaja tiedä mitä tekee..

Mutta, en ota sen kummemmin kantaa koska lehdistä ei aina saada sitä oikeaa tietoa :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:58 Liinastina kirjoitti:
:whistle: No ei ole tietenkään kenellekään oikein, jos tehdään aiheeton rikosilmoitus. Mutta huvitti toi "ystävälle kissan löytänyt". Oiskohan ystävä se Vesan housuissa oleva ja kissa pikkusiskon pöksyissä.. :LOL:
Toisaalta inhottaa tollaiset vanhat elostelijat, joille kelpaa melkein alaikäisetkin. Kuinka vanha hän muuten on?
eihän vesku oo kun 40
 
Daim pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:53 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:50 Pix kirjoitti:
Toi on kyllä Keskiselle ihan oikein... :whistle: Mitäs uittaa sitä kikkeliään jokaisessa mahdollisessa p.illussa :D
mun mielestä tollanen ei ole kenellekään oikein :/
vaikken itekään ole mikään vesa-fani niin jotenki kyllä uskon tässä ennemmin tuota vesaa ...varmasti sillä on paljoki naisia jotka kiristää rahalla...
Minulle tuli sama mieleen kuin luin tuon jutun.

 
En sano juuta enkä jaata, kun paha tietää tapauksen oikeaa laitaa.

Mutta mun mielestä toi koko helve.tin Keskinen on yks raukkojen raukka, ja mun käy sitä ihan sääliksi. Ei pelkästään tän tapauksen takia, vaan yleensäkin. Se on ilmeisesti ihan halvatun tyhmä äijä :saint: :saint:
 
Pidin Keskistä "miehenä", mutta rupeaa tuntuu, että hän on vanha pukki :x Tyhmää sinänsä naiselta jos ilmoitus on aiheeton, mutta kyllä siinä Vesassaki on vikaa. Pitääkö sitä jokaista p.illua n.ussia!!
 
nimenomaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:03 Marie Curie kirjoitti:
se on molemmin puolin sitä ,kun on lusikalla annettu,niin eihän sitä voi kauhalla vaatia... :headwall:
Peesi!
Oli asia miten oli niin vikaa on molemmissa osapuolissa! \|O
Vanha pukki n.aiskentelee melki alaikäisen kanssa, pitäis hälyytyskellojen soida kun teinipim.pit itseään tyrkyttää.. Ja taas teineillä hälärit soida kun vanha äijä vikittelee.. Ei voi hyvää seurata! sairasta porukkaa!! :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:53 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:50 Pix kirjoitti:
Toi on kyllä Keskiselle ihan oikein... :whistle: Mitäs uittaa sitä kikkeliään jokaisessa mahdollisessa p.illussa :D
mun mielestä tollanen ei ole kenellekään oikein :/
vaikken itekään ole mikään vesa-fani niin jotenki kyllä uskon tässä ennemmin tuota vesaa ...varmasti sillä on paljoki naisia jotka kiristää rahalla...
Peesailen tummennettua kohtaa.
taisivat siskokset junailla koko jutun dollarin kuvat silmissä... :/
 

Yhteistyössä