VHV-pino

Näinpäs pitkästä aikaa Viltsu-unta :D . Tai no ihan livenä en häntä tavannut tässä unessa. Sain tietää Viltsun mese-osoitteen, nimi oli villev hyvin mielikuvitsellisesti :whistle: :D ja päätin että laitetaas parit rivit ja katotaan vastaako. Ja niin vaan vastas :eek: :) . Se oli vielä jännä kun ne meidän kirjoitukset kirjautui paperille sitä mukaa kun kirjotettiin ja miun jutut oli tavallisella mustekynällä ja Viltsun sellasella ruosteen värisellä geelikynällä :D . Ja mie olin niin onnellinen miun uudesta mesekaverista :heart: :D .
 
Tänään mulla oli hammaslääkäri ja mietin että mitähän sitä ajattelis siinä samalla että aika menis nopsaan eikä tulis vaan mietittyä niitä hammastoimenpiteitä. Mies siihen että mieti Ville Valoa ja laula mielessäs HIMin biisejä :xmas: .
 
Oih, Ville mesekaverina :heart: Mä lähettelisin sille vaan sydän hymiöitä :LOL:
Ihanaa kun sun mies kannustaa tossa Ville Valo asiassa eikä oo mustasukkanen :D Ei onneks toi munkaan kiukuttele vaikka kieli pitkällä juoksen Viltsun perässä. En muista kerroinko, kun kerran pakotin sen ajelemaan tonne Munkkiniemeen ettimään yhtä tornia :whistle: Tai ei sitä tarvinnu ees pakottaa, suostu ihan suosiolla.

Iiiik, ens lauantaina ois sitten Ankkarock! Jospa sitten sais HIMiä ja Villeä Ruisrockinkin edestä.
 
Oikein mukavaa Ankkarockia :D B) ! Nautihan oikein kunnolla ja yritä ottaa kuvia miunkin iloksi, vaikka screeniltä ;) .

Onhan nämä meidän miehet kivoja kun kannustavat näitä pakkomielteitä :D . Omalle miehelle kerroin että näin unta Villestä niin mies että olisko miten eroottissävyitteisiä :whistle: :D . No ei ollut tällä kertaa kun oli tuo mese-uni :D .
 
Selvittiin sitten rockista hengissä, vaikka tiukkaa tekikin... Kyllä sieltä Korsosta on ihan uskomattoman pitkä matka kotiin :D

Keikka oli aivan mahtava! Ja Ville ihana lököttävissä pöksyissään :heart: Kuvat on taas kerran ihan hanurista, täytyy pistää ne koneelle ja kattoa onko niistä mihinkään... Hemmetti mä haluan uuden kameran, paremman! Tuo ottaa ihan hyviä kuvia läheltä, mut het jos käyttää zoomia ni pitäis kuvaajan ja kohteen olla liikkumati.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva tietää, että täällä on muitakin Villen "ihailijoita". En päässyt Ankkarockiin ja mulla on muutenkin herraa niiiiin ikävä.
Juu onhan meitä täällä, mutta minä ja tuo rouva taidetaan pitää eniten meteliä itsestämme :whistle: Ei me vissiin muusta puhutakaan ku Villestä. :D

 
Oli kyllä niin mahtavaa siellä! Olisitpa sinäkin ollut. Oltiin melko lähellä, mut ei kumminkaan ollu mitään tönitöniryysisryysistä, joka useimmiten tekee paikalla olon hieman epämiellyttäväksi, ja joutuu taistelemaan pystyssä pysymisestä puolet keikasta. Nyt sitten vaan odotetaan Helldonea :heart:
 
No en lehdestä oo lukenut, mutta kuulin kyllä sen kommentin ihan paikan päällä :D Täytyykin ens kerraks rakentaa joku kyltti et hei, mä oisin täysikänen (ja vähän päälle) :whistle:

On muuten Viltsu alkanut rupattelemaan biisien välillä enemmän, liekö selvinpäin ololla osuutta asiaan. Pystyy puhumaankin kun ei oo kännissä :|
 

Yhteistyössä