vibro shape toimiiko?

mie
eli siis tilasin tv-shopista ton vibro shape vyön jonka pitäis poistaa selluliittia ja laihduttaa. mainoksessa näytti ainakin lupaavalta ja tuloksia pitäisi tulla muutamassa päivässä...mutta omistaako kukaan samaista vyötä??auttaako todella? :)
 
neko
Siis tuo vyö ei taatusti laihduta pluskaloreilla ollessa, mutta miinuskaloreilla eli laihtumista tehostavasti tuo voi hieman toimiakkin keskittämällä sitä rasvanlähtöä sinne käyttöalueelle.

näkisin että tuosta vyöstä on kumminkin enemmän hyötyä treeninjälkeisen lihasjäykkyyden poistamiseen, eli lihakset palautuisisivat hieman nopeammin niin pystyy taas tehokkaammin treenaamaan
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 14:02 neko kirjoitti:
näkisin että tuosta vyöstä on kumminkin enemmän hyötyä treeninjälkeisen lihasjäykkyyden poistamiseen, eli lihakset palautuisisivat hieman nopeammin niin pystyy taas tehokkaammin treenaamaan
Eikös tuokin ole korjattavissa lepopäivällä, ilman turhia vibro shapeja?
 
lihaskipuilija Leena
hei, olen tilannut ja nopeasti saanutkin kyseisen tärinävyön. kärsin oikeanpuoleisesta selkä-hartia-niskakivuista,sekä selkäni onherkästi jännittyvää tyyppiä.
Aluksi tuntui, että tärinä aiheutti lisää kipua,mutta ajan mittaan lihakset tosiaan tuntuivat rentoutuneimmilta,joten myös kipu on hellittänyt.
En pidä konetta turhana, sillä olen sen hinnassa säästänyt runsaasti esim. hierojan tai fysikaalisen hoidon maksuissa.

Plussana on vielä sen helppokäyttöisyys kotona tai missä vaan.

suosittelen!


 
mie
mie olen käyttänyt vyötä nyt muutaman päivän ja huomannut vaikutuksen ainakin aineenvaihdunnassa eli pissalla saa käydä hieronnan jälkeen useammin kuin normaalisti.
en usko vyön varsinaisesti laihduttavan mutta toivoisin vaikutuksen näkyvän vatsassa ja vyötäröllä kiinteyttävästi. kolmesta raskaudesta tulleeseen vatsamakkaraan kun ei laihdutus eikä vatsalihasliikkeet ole auttaneet. jos tästä saisi lisäapua toivottomalta tuntuvaan hommaan!
pakarat kun kipeytvät pyöräilyssä on apu niihinkin ollut tosi hyvä, ja ehkä myös ajan kanssa kiinteyttävä??
kerron parin viikon päästä lisää onko tulosta tullut, jos jotain kiinnostaa
;)
 
mppu
heh.. itsekin juuri näin kyseisen mainoksen ja tekisi mieli ostaa, mutten raaski, jos ei tehoakaan..
eli kerro ihmeessä onko senttejä lähteny vyötäröltä tms. :)

ja joku mainitsi, että maailmassa ei olisi yhtään liikalihavaa ihmistä, jso noi toimisi..

noh mistä tietää vaikka noi oikeesti toimis, mutta kukaan ihminen ei vain jaksa käyttää niitä tarpeeks pitkään? :)
tai edes yrittää kiinteyttää kroppaansa tollasilla "humpuukivälineillä"

jään siis mielenkiinnolla odottelemaan tuloksia :D
 
mie
jepulis jee.
täällä olen itseäni joka puolelta ravistellut ja alkaa näkyä ja tuntua...
tosiaan olen käyttänyt vyötä lähes päivittäin sen 10 minuuttia vatsaan ja sit toisen mokoman takamukseen ja uskokoon ken tahtoo kyllä huomaa. en oo laihtunut eli paino on pysynyt suunnilleen samoissa lukemissa mutta pakaroiden linjat sivusta katsottuna selkeesti kohonneet. eli peppu on piukentunut ja vatsamakkara myös kutistunut ei ihan silmissä mutta kuitenkin. vyötäröltä kadonnut pari senttiä. ja tämä kaikki noin kolmessa viikossa...
 
Wow
Noniin, itsekin sain tänään kyseisen laitteen, ja laite meni yli odotukseni. Ensinäkin:

-Kusihätä on tälläkin hetkellä
-Maha ja sääret tulivat ihan sileiksi
- Maha kiinteytyi (paljon)

Huomenna kerron lisää! (ja aloitin vasta tänään sen käyttämisen :D)

Vinkkejä laitteen käyttäjille:

- Jos haluat tehostaa pissan tuloa, juo paljon PALJON vettä.
- Älä käytä laitetta kuin 30 minuuttia. Muuten joudut odottamaan 30 minuuttia, että voit käyttää laitetta uudestaan.
-Pistä laite täysille.


 
Paljonko tuo Vibro Shape on muuten pitkä? En löytänyt TV shopin sivuilta tietoa..

http://www.tvshop.com/FI/products/6568

Tvinsillä on vastaava Vibrotone.. onko kellään sellaista? Hintaeroa olisi 20 ?, liekö muuta eroa..?
Itseäni kiinnostaa enemmän kuin laihtuminen (skeptikko), auttaako nuo lihasjännitykseen? Eli voiko ne laittaa hartialle ja odottaa ihmeitä..? =)

http://www.tvins.se/fi/products/vibratone/vibratone.php

 
mä tilasin perjantaina vibratonen tvinsiltä.... :p todella epäilen mutta käytän ainakin ne 30 pvää tehokkaasti ja jos ei yhtään mitään vaikutusta oo niin pistän takas.kyllä oon toki kuullu värinälaitteiden tehosta laihdutuksen apuna.meidän kuntosalillakin on uusi "tärinälauta" jonka päällä seisominen lihaksia jännittäen vastaa kuulemma n.30min juoksulenkkiä.en tietysti usko kotisohvalla köllötellessä laihtuvani,vaan tilasin sen tukemaan kuntosaliharjottelua,jumppia,kuntopyöräilyä.... ja toivon että siitä olis apua kiinteytymisen kannalta =) =) tuun kertoilemaan kokemuksia kun saan sen...ja tosiaan sen sai tvinsiltä hintaan 79.90,tv shopista 99.90.liekö sitten eroa..!?!
 
Joo, tuon Tvinsin vyön pituuden minäkin löysin siitä mainoksesta, mutta TV Shopin sivuilla ei ollut mainintaa, kyseessä kuitenkin eri vyö.
Tilasin itse tänä aamuna tuon Vibro Shapen koska en ole löytänyt yhtään kommenttia Tvinsin vyöstä, ainoastaan Vibro Shapesta.
Ja ajattelin että voi olla huonompi kopio koska halvempi tai sitten vaan kohtuuhinta samasta tuotteesta hieman eri paketissa.. =)

Sen eron ainoastaan huomasin että TV Shopin Vibro Shapessa on ajastin ja 10 minuuttia pitäisi riittää, mutta Tvinsillä ei ollut tällaisesta mainintaa.

Kerrotko kun saat Tvinsin vyön että onko siinäkin ajastin? :flower:
Ja saako sillä millaisia tuloksia.. ;)
 

Yhteistyössä