Viekää, ihmiset, lapsianne kesäteattereihin katsomaan lastennäytelmiä!

Täällä on tänä kesänä miniteatterissa Peppi Pitkätossu ja tyttö 2v tykkää siitä tosi paljon, mutta vähän kyllä mietityttää jaksaisko se istua ja katsella koko näytelmän, minä ainakin haluaisin..:D
 
Täällä on tänä kesänä miniteatterissa Peppi Pitkätossu ja tyttö 2v tykkää siitä tosi paljon, mutta vähän kyllä mietityttää jaksaisko se istua ja katsella koko näytelmän, minä ainakin haluaisin..:D
No mutta, puolikas näytelmäkin on jo tuon ikäiselle elämys. Voihan sieltä lähteä kesken kaiken pois, mutta vaarana on tietysti se, että äitiä jää harmittamaan :D
 
laiskuutta ilmassa?
Mä haluaisin viedä 2-vuotiaan katsomaan Risto Räppääjää, mutta siinä on suositusikä 3 v., joten hieman epäilyttää. On kyllä kova Ristofani. :) Ehkä sitten jos sattuisi sadekeli ja vapaata olisi näytöksessä (sisätaatterissa esitys).

Ja kyllä hevoskärrykyydistä likka olisi enemmän kuin innoissaan. Talvella se jo testattiin. Nyt ollaan tyydytty vain katselemaan, silittelemään ja syöttämään monen monta kertaa. :)

Pitääkin katella miten täyteen nuo Riston näytökset on buukattu. Saahan sieltä tosiaan lähtä kesken poijes, mutta uskoisin, että viihtyy kun on muita lapsia ja RISTO. "keikkaa pukkaa, keikkaa pukkaa" (lapsen lempisanonta) :D
 
Viimeksi muokattu:
No eipä ole pitkä matka. Eikö bussi kulje? Joku ystävä meossa myös, ja ottaa kyytiin? Tai ota vaikka taksi. Kyllä kai sä baariinkin pääset 30 kilsan päähän, siihen löytyy tahtoa.
Tervetuloa maaseudulle ottamaan selvää minkälaanen julkinen liikenne täällä on. Taksi tuolla matkalle, ei tosiaankaan. Ja koska mä olen mennyt baariin 30km:n päähän. :O Ei aina voi olettaa, että jonkun kanssa sopii aikataulut yhteen, että pääsee yhdessä menemään.

Uskomatonta touhua taas joillakin. Miettikää taas vähän mitä suollatte näppikseltä.
 
Silloin sen voisi sanoa suoraan, eikä heitellä mitään tekosyitä.
Niin mitä tekosyitä mä heittelen? Autottomuus ei ole tekosyy eikä sekään jos ei hemmetin teatteriesitystä ole lähellä.

Kyllä me ollaan teatterissa oltu ja mennäänkin kun siihen on mahdollisuus eli ei mitään tekosyitä. Mua vituttaa tuollaaset ihmiset jotka väittää tietävänsä toisten asioosta paremmin kuin asianomaanen itte.

Mulle riitti taas tuo suunsoittaminen eli kiitos ja hei tälle ketjulle. Pitäkää hyvänänne arvon paskiaaset.
 
"vieras"
Mä en itseasiassa edes tiedä onko meidän kylällä kesäteatteri tarjontaa lapsille. Mukava olisi nuo viedä katsomaan näytöstä, ollaan suunniteltu (ja pelkäämpä että suunnittelu asteelle tällä menolla jää) että mentäisi katsomaan ihan teatteriin joku lastennäytelmä, niitä kun täältä kuitenkin löytyy.

Mutta Meahin kärryajelulle kyllä mielelläme tultaisi :D Paitsi jos esikoinen pelkäisi heppoja yhtä kovaa kun lehmiä...
Tosiaankin kannattaa eka heppa-ajelu kokea ammattimaisessa ympäristössä, eikä missään palstamamman harrastushepsupaikassa. Meillä täällä on ravihevosia ja voittajiakin, mutta etupäässä panostetaan ratsastukseen ja leireihin.
Aina löytyy lapselle taluttaja ja vanhemmat toki saa olla mukana.

Ei siis ikinä lasten kanssa epämääräisiin 'kotitalleihin'.
Terveisin: harrastus ja työ jo yli 20 vuotta :)
 
Ei jumaliste taas. Jos ei ole niin ei ole. Mitä siinä vaikuttaa omat tahtomiset jos lähin lapsille sopiva näytelmä on vaikka 30km:n päässä?
Anteeksi nyt vaan, mutta tämän oli tarkoitus olla hyvän tuulen ketju : /.

Sun tai kenenkään muunkaan ei ole mikään pakko mennä teatteriin jos ette halua, kunhan vain vilpittömästi tulin suosittelemaan sitä - kyseessä on edullinen ja varmasti mieleenpainuva kesäaktiviteetti.

Ja sano mitä haluat, niin ihan varmasti sinne teatteriin pääsee jollakin konstilla, jos halua on. Ja jos sitä ei ole, niin sitten sinne ei pääse vaikka ilmaiseksi pääsisi ja esitys tulisi omalle pihamaalle.
 
"vieras"
Aloittaja antoi mukavan ja edullisen vinkin mitä lasten kanssa voisi tehdä kesällä, ja joillakin on kova tarve tulla aggressiivisesti tulla puolustelemaan, miksei aio mennä teatteriin? :eek: Tekispä joku aloituksen jossa kehuisi yhtä hoitoainetta jota en löytänyt tänään meidän kyläpahaisen ainoasta kaupasta, niin voisin alkaa raivota, että en kyllä varmaan osta sitä kun pitäis mennä 60 kilometrin päähän ostamaan!!111
 
[QUOTE="vieras";24095351]Tosiaankin kannattaa eka heppa-ajelu kokea ammattimaisessa ympäristössä, eikä missään palstamamman harrastushepsupaikassa. Meillä täällä on ravihevosia ja voittajiakin, mutta etupäässä panostetaan ratsastukseen ja leireihin.
Aina löytyy lapselle taluttaja ja vanhemmat toki saa olla mukana.

Ei siis ikinä lasten kanssa epämääräisiin 'kotitalleihin'.
Terveisin: harrastus ja työ jo yli 20 vuotta :)[/QUOTE]

Kyllä toi Meah taitaa olla ihan hevosalan ammattilaisia :)
Tosin heille on vähän pitkä matka ja esikoinen tosiaan pelkäsi lehmää ihan hulluna kun sellasen läheltä näki. Ollaan sitten pysytelty pienissä elukoissa joita käyty moikkaamassa (vaikka kyllä se lehmä aika julma otus läheltä katsoen on, ei ihme jos sellasta metrin mittasta on vähän kammottanutkin).
Mutta jos asutte lähempänä niin mikäs siinä, heppa-ajelusta lapset voisi tykätä :D

Mutta sen sijaan että tapellaan miks scarkletti ei mene teatteriin olisitte voinut säästää mut vaivannäöltä ja etsiä täältä päin (tampere) jonkun lapsille suunnatun kesäteatterin. Mut se ei kai oo niin hauskaa :snotty:
 
Hei jee, kiitos :)
Täytyy kattella tarkemmin sivuja jos ihan ihmisten oikeasti saisi pesueen vietyä kesäteatteriin :) Tai ainakin tuon isomman, pienempi ei välttämättä jaksaisi keskittyä vielä :)
Kannattaa googlailla lisää teidän seudun pikkuteattereita. Voi tehdä yllättäviäkin löytöjä!

Mulla oli mukana 2,5-vuotias kummityttö, ja hienosti jaksoi katsoa koko Kalevala-esityksen, vaikka joutui ison osan ajasta seisomaankin. Ei kannata aliarvioida lasten keskittymiskykyä.

Hauskaa teatteria teille!
 
[QUOTE="vieras";24095351]Tosiaankin kannattaa eka heppa-ajelu kokea ammattimaisessa ympäristössä, eikä missään palstamamman harrastushepsupaikassa. Meillä täällä on ravihevosia ja voittajiakin, mutta etupäässä panostetaan ratsastukseen ja leireihin.
Aina löytyy lapselle taluttaja ja vanhemmat toki saa olla mukana.

Ei siis ikinä lasten kanssa epämääräisiin 'kotitalleihin'.
Terveisin: harrastus ja työ jo yli 20 vuotta :)[/QUOTE]

Totta, ei meille kannata tulla, kun täällä kotona tosiaan pyöritän epämääräistä 'harrastushepsupaikkaa' enimmäkseen ihan vaan omaksi ilokseni. Taluttelen tai kärryttelen pieniä ja isompiakin muksuja, vanhemmat toki saa olla mukana. Pidän ratsastustunteja 1-3 hengen pienryhmille yms.

Muualla pyöritän sitten ratsuhevosia, voittajiakin, ihan ammatikseni.

Terveisin: harrastus jo yli 20 vuotta, työnä vähän vähemmän, kun ei ole sitä työikääkään takana vielä 20 vuotta. :)

(Lisäksi meillä tässä lähistöllä kaikki tuntemani hevosihmiset ovat ystävällisiä, kohteliaita ja osaavat arvostaa toisiaan, enkä tiedä kenenkään käyvän nettipalstoilla rääpimässä päätään muista alan _ammattilaisista_ varsinkaan sen kummemmin taustoja tietämättä tai ihmistä tuntematta... :whistle: )
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä