Vielä kerkiää S-Bonusta kasvattaa

  • Viestiketjun aloittaja siitä vaan
  • Ensimmäinen viesti
siitä vaan
Nyt tuli kiire. Vilkaisin netistä S-kaupan bonustilannettani ja huomasin sieltä puuttuvan enää 12,60€ seuraavaan bonus% portaaseen. Nyt menoksi. Laskin, se on sentään 4€ enempi bonusta kuukauden kertymään kun tuhlaan sen puuttuvan määrän. Kyllä olen fiksu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siitä vaan;29840862:
Nyt saan sitten huhtikuulta bonusta hieman yli 10€. Mekin mennään sillä hurvittelemaan, ihan siitä vaan.
Meille tulee 25e-50e kuussa boonusta, käytii just risteilee boonuksilla ja kesällä otetaa hotelliloma koko perhe Tampereella.
 
ehkä, ehkä ei
Minulla on pian 8000e bonustilillä, se on minun säästötili. Siellä on viiden vuoden bonukset, kirpparimyynnit ja kerran muistaakseni äiti antoi 50 e synttärirahaa. Se on hyvä, kun sitä ei edes muista, kertyvät sinne varaksi.
 
[QUOTE="just";29840894]eli ostat vähintään 12.60 eurolla että saat 4 euroa enemmän bonusta. tosiaan fiksua....[/QUOTE]

Pakkohan siellä kaupassa on käydä, voihan sitä mennä Cittariin ja olla saamatta mitään.
 
Otan bonukset kun kerran saan. En ole niihin koskenut moneen vuoteen ja taitaa olla säästössä nyt jotain tonnin verran. Bonuksia en ehdoin tahdoin jahtaa, vaan ne tulee jos tulee, noin 10-12€. Cittarissa on kyllä paremmat tarjoukset, eli ne kyllä vastaa bonuksia.
 
vierass
[QUOTE="just";29840907]Jos on oikeasti sinne kauppaan asiaa, mut bonusten kasvattamisen takia idioottimaista[/QUOTE]
Ai idioottimaista ostaa vaikka jemmaan muutama kahvipaketti ja saada ne puuttuvat bonukset?
 
"kuluttaja"
Vielä ehtii vaikkapa Lidliin, jossa ei tarvitse lainata rahojaan kaupalle uusien Prismojen rakentamiseksi Venäjälle, vaan raha jää heti kassalla omaan taskuun. Eikö ihmiset vieläkään ymmärrä tämän bonus-systeemin suura huijausta.
 
  • Tykkää
Reactions: Zarppa
mä...
[QUOTE="just";29840907]Jos on oikeasti sinne kauppaan asiaa, mut bonusten kasvattamisen takia idioottimaista[/QUOTE]

Miten niin idioottimaista? Vessapaperia tulee menemään aina, miksi sitä ei kannattaisi laskelmoida siten, että siitä vessapaperiostoksesta saa enemmän takaisin? Etköhän se sinä tässä ole se idiootti.
 
[QUOTE="kuluttaja";29841058]Vielä ehtii vaikkapa Lidliin, jossa ei tarvitse lainata rahojaan kaupalle uusien Prismojen rakentamiseksi Venäjälle, vaan raha jää heti kassalla omaan taskuun. Eikö ihmiset vieläkään ymmärrä tämän bonus-systeemin suura huijausta.[/QUOTE]

Olen hintoja vertaillu ja Prisma on edullisin. Lidilidtä käyn joskus hakee lihoja jos on tarjouksessa, mutta ei sen mun päivittäistavarakaupaksi sovellu.
 
mä...
[QUOTE="kuluttaja";29841058]Vielä ehtii vaikkapa Lidliin, jossa ei tarvitse lainata rahojaan kaupalle uusien Prismojen rakentamiseksi Venäjälle, vaan raha jää heti kassalla omaan taskuun. Eikö ihmiset vieläkään ymmärrä tämän bonus-systeemin suura huijausta.[/QUOTE]

En ymmärrä huijausta. Selitä minulle miksi minun olisi kannattavempaa hakea nyt vaikka maidot Lidlistä, jossa ne maksavat hippasen enemmän kuin Prismassa, josta saan bonukset lisäksi?
 
"just"
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29841063:
Miten niin idioottimaista? Vessapaperia tulee menemään aina, miksi sitä ei kannattaisi laskelmoida siten, että siitä vessapaperiostoksesta saa enemmän takaisin? Etköhän se sinä tässä ole se idiootti.
siis tekemällä teet jotain ostettavaa vain bonusten tähden. Ei ne kauppojen bonukset mitään ilmaisia ole, kyl ne hinnoissa on huomioitu. Ei kaupat anna bonuksia hyväntekeväisyytenä asiakkaille.
 
  • Tykkää
Reactions: Zarppa
"vierailija"
Miten nää bonukset ja ylijäämänpalautukset herättää aina niin suuria tunteita? Kerätköön bonuksia ne , ketkä haluaa ja ostakoot toisen sieltä, mistä parhaimmaksi näkevät ja piste!
 
tutustukaa
Kauppojen bonusjärjestelmät käyvät tosi kalliiksi, niiden ylläpito maksaa satoja miljoonia vuodessa ja laskun maksaa kuluttaja. Bonusjärjestelmät nostavat ruoan hintaa. S-ryhmän bonusjärjestelmän ylläpito maksaa noin 300 miljoonaa euroa vuodessa ja kuluttajat maksavat nämä kustannukset suoraan ruuan hinnassa. Lisäksi kaupat keräävät asiakasjärjestelmien avulla valtavasti tietoa kuluttajista ja tuotteiden menekistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zarppa
toinen vierailija
[QUOTE="vierailija";29841534]Miten nää bonukset ja ylijäämänpalautukset herättää aina niin suuria tunteita? Kerätköön bonuksia ne , ketkä haluaa ja ostakoot toisen sieltä, mistä parhaimmaksi näkevät ja piste![/QUOTE]

siksi, että aikuisten ihmisten naivius on aina ärsyttävää
 
"vieras."
Ihanko oikeasti jossakin Prisma on edullisempi kuin Lidli, meillä ainakin maito on ihan saman hintaista, muuten Lidli huomattavasti edullisempi, Cittarissa puolestaan on usein hyviä tarjouksia, esim. vaipat usein tarjouksessa. Me käytetään kaikkia kauppoja, paitsi mies meinas taas ruveta boikotoimaan Prismaa kun oli samoista tuotteista joutunut maksamaan monta euroa enempi kuin Tamppiksessa.
 

Yhteistyössä