Vielä kysymys patista rinnassa...

Jos tää olis vaan rintarauhasen tulehdus tms, niin miten nopeasti se häviäisi? Lääkäri sanoi että jos on se joku harmiton juttu joka ei kaipaa hoitoa tai mitään muutakaan niin lähtee iteksiään pois, mutta unohin kysyä että miten nopeaan sen pitäisi hävitä.. Ultraan siis on aika, mutta jäi tuo vielä vaivaamaan. Päälle 3vk on tää patti ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulle sanottiin että jollei kahden viikon sisään ole lähtenyt pois niin tulla uudelleen lääkäriin ja tutkitaan tarkemmin.
Nonniih syöpä tai joku muu tästä nyt vielä puuttuskin, mulle annettiin heti käsky varata aika ultraan ja tää on tosiaan nyt ollu sen päälle 3vk siitä kun huomasin tän.. Tiiä sit miten kauan ennen huomaamista.

 
minun rintasyöpäni ajateltiin olevan rintatulehdus kun imetin silloin vielä tuota viimeistä ilta* ja söin antibiootteja ja kävin taas lääkärissä ja sitte ultrassa ja lopulta sairaalassa mammogafiassa ja ohutneulabiobsiassa ja siihen meni aikaa jotain 3kk ellei enemmän kunnes sitten vasta syksyllä lokakuun 9 pvä sain diagnoosin rintasyövästä: kasvain oli noin 3 cm max läpimitaltaan ja minulta poistettiin kokonaan toinen rinta. Tästä on nyt 7 vuotta ja hyvin hengissä ollaan eli ei rintasyöpään nykyään useinkaan kuole se on hoidettavissa oleva sairaus siinä missä muutkin eikä syöpä hetkessä (viikoissa) mihinkään leviä jotta paniikki pois ja tutkimuksiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Kannattaa olla tiukempi ja mennä vaikka yksityiselle. Parempaa apuakin on saa, aika tylylle tuo kuulostaa.
Kyllä se oli tosi ystävällinen lääkäri enkä ois meinannu ensin mennä ollenkaan ultraan mutta lekuri sitten ite sano että mene käymään, että hän on niin paljon leikannut nuoriltakin rintasyöpiä ja muita että kannattaa se käydä tarkistuttamassa. Unohin vaan kysyä et miten nopsaa tää häviäis itekseen jos ei ois mitään sen kummempia..

 
Vielä semmonen että jos on rintarauhasen tulehdus tms harmiton niin voiko se ensin kasvaa suuremmaksi ja sitten kutistua pois? Tää on nimittäin kasvanut aikas paljon siitä mitä ekan kerran tän huomasin.. Lääkäri sano että joillain voi kasvaa niin isoksi että se häiritsee ja sillon pitää leikata, mutta eikö tän jo ois pitäny hävitä eikä vaan jatkaa kasvamista :ashamed:
 

Yhteistyössä