Vieläkö Helsingissä jonotetaan tuntikausia Burger Kingille ?

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
Ei tarvita
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";29464360]Vai joko kaikki ovat maistaneet noita taivaallisia herkkuja ?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Silloin avauspäivänä työkaverit halus mennä Manskun B.K:iin.
No yllätys - siellä oli yksityistilaisuus :) ja vielä kutsuvieraille :) :)

Ei todellakaan jääty venaamaan ruokatunnilla sinne.

Ja vielä "steissin" Elielin tilalle tulee vielä isompi B.K.
Miksiköhän, ite en ainakaan käy niissä.

Ainoa Burgeripaikka jossa käyn on Mc donalds ja sielläkin ihan sen vuoksi että hampparit ovat hieman halvempia kuin muissa paikoissa ja eivät ainakaan maussa häviä muille. Hesburger hinnoittelee ittensä ulos.

Mutta eipä tuo minua haittaa.
 
vieras_
Kerran yritettiin ennen vuoden vaihdetta työkavereiden kanssa sinne lounaalle, mutta ei todellakaan jaksettu jäädä jonottamaan. Lastenrattaiden kanssa on kuulemma ihmiset päässeet jonon ohi.
 
Pitää varmaan odottaa ennen kuin tulee Helsinkiin ja mennä sit maisteleen sinne kun pahin huuma on ohi :D En ikinä jaksais jonottaa jonnekin pikaruokalaan.. tiedän et ne sapuskat on mahtavia, Tukholmassa oon monesti käyny siellä..
 
Professional Griefer
Oon käynyt monessa eri maassa BK:ssa ja missään ei oo ollut mitenkään erikoisen mahtavaa. Oikeasti jopa Hesessä on mun mielestä ollut parempaa ruokaa. Mutta makuja on monia.

Niin eikö Elielin kahvilan tilalle tule yksi ravintola?
 
Oon käynyt monessa eri maassa BK:ssa ja missään ei oo ollut mitenkään erikoisen mahtavaa. Oikeasti jopa Hesessä on mun mielestä ollut parempaa ruokaa. Mutta makuja on monia.

Niin eikö Elielin kahvilan tilalle tule yksi ravintola?
Minustakaan ne Burger Kingin ruoat eivät ole mitenkään erityisen hyviä. Siksi ihmettelen tätä hysteriaa kyseistä ravintolaa kohtaan.
 
Aikooko ne jotenkin turmella sen ison seinämaalauksen? Voi luoja jos siihen alle tulee joku neonvalo PURKER KINKKI -kyltti. Saan sydänkohtauksen.
Kyllä se on niin suojeltu, ettei siihen saa koskea. Pahasti se oli peitossa jo nyt kun siinä keskellä salia oli se "myyntikeidas". Eihän koko takaseinää ja maalausta edes ovelta nähnyt kun sisään meni. Katsotaan nyt mitä jenkkilippuja ja glitteriä sinne ripustellaan. Kumma että näin arvokkaaseen taloon ja arvokasta osaa siitä saa näin vaan luovuttaa ja antaa hallintaan joillekin jenkkikapitalistien rahastuspaikaksi.
 

Yhteistyössä