vieläkö joku kirjoittaa etanapostilla?

Täällä 25 vuotias kolmen tytön äiti kaipailee etanapostin kirjoittajia... niitä kun ei nykyisin enää paljoa ole...
jos halua kirjoitella kanssani, laita yv:tä niin vaihdetaan osoitteita. tai mailaa tai meseile katri_80@hotmail.com

 
Piipiäinen
Täällä olisi 31-vuotias äippä immeinen savosta, etanapostin innokas kannattaja!! Vieläkö mahtuu mukaan? Minulla on kaksi tyttöä, 95 ja 97 syntyneet, sekä mies ja viisi karvaista otusta, joista kaksi koiraa ja kolme gerbiiliä! Jos haluat kirjoitella niin pistä postia tulemaan, muiltakin on kirjeet tervetulleita!!

Lämmintä kesää toivotellen;

Piia-Riina Kärkkäinen
Härköniementie 11
74200 Vieremä
 
Tipi77
Täällä yksivuotiaan tytön 28 v kotiäiti Satakunnasta. Päivät kaipaavat piristystä, kun mies on töissä ja kesäkuumalla seuraa ei löydy hiekkalaatikoltakaan. Olisipa jotain odotettavaa, kun voisi postimiestä kytätä ikkunasta. ;)
Muutenkin ystäväpiiri on supistunut olemattomiin, kun kaikki perheettömät ovat hilpaisseet hauskempaan (?) seuraan...

Siispä emailia tai etanaosoitteita jään toivomaan!

Tiina
tiinamaria@msn.com
 
suket
Moiks!

Yksi "etanaposti" kaveri jo on, mutta perempi kaksin kuin yksin... Otappa yhteyttä, niin kirjoitellaan. Mulla poika 1v7kk ja ite 22v. Mieskin löytyy ja koira. Ja kovasti toisesta lapsesta haaveillaan.

Niin ja e-mail on su_ket@netti.fi

 
Minullekin voi kirjoittaa jos tahtoo oon 24v äiti Lappeenrannasta.
Profiilissa tarkepia tietoja ja osoitteen saa yksityisviestillä tai sähköpostitse minttu_81@hotmail.com

Jenny laitoin sinulle yksityisviestiä.

 
Helou!!
Täällä yksi tuleva äitiliini (la 18.8 ) joka kaipailee myös kirjekavereita vanhaan kunnon etanaposti malliin!!!Olen yrittänyt tätä ensitstä harrastustani kovasti elvyttää mutta ei oikein ole tuttavapiirissä ottanut tulta alleen...vastaukset kun ovat tulleet takaisin joka mailitse tai tekstiviestillä!!!Josko täältä löytyisi uusia kirjaystäviä.Olen 25- vuotias ja asun Forssassa.Laita sähköpostilla osoitteesi minulle päin tai kirjoita suoraan, os. E. Kunnaskari, Puolimatkankatu 3 as 18, 30300 Forssa. eija_kunnaskari@hotmail.com.Kirjuutellaan!!! =)

 
Kirsi -74
Olen koettanut säilyttää sen taidon. 31-vuotias savolainen, 2 poikaa, työhön palasin äskettäin. E-mailini on: kirsi_s@netti.fi, vaihdellaan osoitetta jos kiinnostaa. =)
 
Jos vielä etanapostin kirjottelijoita kaivataan, niin täällä oisi yksi 27 v. äiti joka myös yrittää etsiskellä kirjekavereita. Itsellä on kolme poikaa, neljättä lasta odotellaan syntyväksi tammikuussa 2006. Olen edelleen kotiäiti, harrasteen käsitöitä ja jumpalla käyntiä. Vanhin lapsistani on jo koululainen, menee kolmannelle luokalle.
Laita tietoa ja osoite, jos kiinnostaa sähköpostiini, marianna6@luukku.com =)
 
Kirjoitin sulle jennyk varmaan jo yli kuukausi sitten ja olen odotellut postia, ei vain kuulu vaikka tunnut koko ajan etsivän uusia kirjekavereita... Eikö viestini tullut perille vai eikö kiinnostanut? Kaikella ystävyydellä, mut ihmettelin vaan ja oon ollu pahoillani... :(
 
KIA
Minä myös innokas etanapostittelija =)
Kirjeitä odottelen kaikilta äideiltä, äidiksi tulevilta ja äidiksi haluavilta. Olen 26-vuotias, perheeseen kuuluu mies sekä tyttö kohta 3v.
Vaihdetaan osoitteita s-postitse.
neaeveliina@luukku.com
 
Heissan! minä yritän "elvyttää" taitojani tuon etanapostin suhteen...Taidot vähän ruosteessa :/
Elikkäs olen 2,5v pojan kotiäiti phjanmaalta.itsellä ikää kertynyt 22v. mieskin löytyy vaikka viikot on pois kotoa. välillä käy aika pitkäksi kotona ollessa joten kaikki joilla kiinnostaa kirjottaa (ja joita ei haittaa kirjotusvirheet) kirjoitelkaa osotteeseen: Johanna Peuna Kanervatie 5 L 63100 Kuortane
 

Yhteistyössä