Vieläkö tän ikäisillä on lapsia suunnitelmissa?

  • Viestiketjun aloittaja Jorma
  • Ensimmäinen viesti
mie olen 36-vuotias ja kolmen lapsen äiti.toivon että nää lapset ois tässä,mut eihä sitä tiedä ikinä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.voihan se olla että jollokin muutaman vuoden päästä ajattelee toisin, epäilen kylläkin suuresti sitä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:09 vieras kirjoitti:
mie olen 36-vuotias ja kolmen lapsen äiti.toivon että nää lapset ois tässä,mut eihä sitä tiedä ikinä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.voihan se olla että jollokin muutaman vuoden päästä ajattelee toisin, epäilen kylläkin suuresti sitä.
Minulla on just sama juttu eli ikää 36, 3 lasta ja vannoa en vielä voi, etteikö neljättä joskus vielä voisi yrittää, mutta ei tähän saumaan... :)
 
Voi kun oliskin... Itsellä ikää 30 ja 3 2-9v lasta. Kolmannen jälkeen ajattelin että ei enää, mutta nyt on taas vauvakuume alkanut kaihertaa mieltä... Mies vaan on ehdottoman jyrkällä ei-linjalla asiassa :/
 
Voi, meillä kolme ihanuutta ja tässäpä nämä lapset sitten taitavat meidän osalta olla. Itse vaan vielä salaa haaveilen että mitäs jos vielä yksi...
mutta todellakin mies on ehdoton myös meillä. Miehen mielestä meille olisi riittänyt kaksi, mutta sitten tuli vielä ihana "vahinko"vauva.
Ikää meillä 33 ja 36 v. Ja saahan sitä haaveilla, ei se ole keneltäkään pois... ei edes mieheltä :)
 
Meillä ainakin joo.

Täytämme elokuussa 36v. (minä) ja mies 41v.

Mies haluaisi jo yhden ja viimeisen vauvelin.

Minun sairaus (diabetes) pistää vähän hanttiin.

Mutta toivottavasti kesällä sitten ainakin tärppäis.

Niin lapsia meillä on jo ennestään neljä.
Esikoinen 17v, seuraava 14v, sitten 7v ja kuopus 1v5kk.

:heart:
 

Yhteistyössä