vieläkö teidän eskari-ikäiset uskovat joulupukkiin?

  • Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä 8 ja 7 vuotiaatkin vielä uskoo.
Välillä on apupukkeja / tonttuja marketeissa mutta meillä käy se ihan oikea pukki.

Tänä jouluna 8v ekan kerran kysyi multa mitä annan hänelle joululahjaksi kun hän antaa mulle jotain (käytiin hakemassa reijät korviin, kun siitä on puhuttu jo hyvin pitkään)
 
Eppulainen poika uskoo ja toki saa uskoa niin pitkään kuin haluaa. Tietää että saa ihmisiltäkin lahjoja mutta pukki tuo ne loput ;)
Meillä uskotaan saunatonttuihin,menninkäisiin, hyvään haltijaan että kyllä se aikuisuus ja järki aikanaan hoitaa hommat eli nautin tästä lasten mielikuvituksen ja sadun ajasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
nsgrsjr
eskarilainen epäilee, mutta 7v uskoo ihan täysin. Itse asiassa koko luokka uskoo kun opettaja meille vanhemmille kertoi. Jotenkin todella yllättävää, koska olin ihan varma, että meidän pojalle kohta joku menee sen totuuden kertomaan, mutta olivatkin kirjoittaneet luokassa kirjeitä joulupukille :D
 
ssss
Uskoo että korvatunturilla on pukki jota on käyty tapaamassakin mutta valepukit usein tuo lahjat :D voi että ilahtui kun kaupassa oli "oikea" joulupukki.. tilasin pukin jota moni suositteli ja jospa ei olisi valepukin näköinen.. toisaalta tosi karua valehdella lapsille!
 

Yhteistyössä