Vien tämän salaisuuden mukanani hautaan...

  • Viestiketjun aloittaja Salaisuudenkantaja
  • Ensimmäinen viesti
Salaisuudenkantaja
...mutta pakkohan tämä on anonyymisti kertoa ennen kuin vaikenen iäksi. Voi hemmetti kuinka sairas ja vastenmielinen olo.

Olen ollut naimisissa ihanan miehen kanssa jo useita vuosia, mutta minun vessahommani ovat edelleen tabu - en koskaan kerro ulostamisen tarpeesta, saatika voivottele hätää, pieri mieheni edessä tms. Tämä on vaan siis alkuaikojen siveydestä päälle jäänyt tapa josta ei ole ollut ennen juurikaan haittaa, kunnes tänään... Eih :(

Olen kärsinyt ummetuksesta jo jonkin aikaa, ja meillä on vain yksi vessa. Mieheni ilmoitti menevänsä suihkuun ja samalla ajavansa parran, joka siis kestää kaikkineen about 45 min. Ja itse jäin katselemaan telkkaria. Hetken kuluttua tästä minulle iski akuutisti suomeksi sanottuna aivan tautinen paskahätä. Ajattelin että noh, on sitä ennenkin pidätetty... No, eipä vaan tämmöistä hirviötä.:( aikani kiersin tuskaisena asuntoa, voin huonosti ja se uloste yritti väkisin ulos. En tiennyt mitä tehdä, kivut olivat valtavat ja luulin saavani sydämenpysähdyksen - niin valtava tarve oli ulostaa, ja sitä kivun määrää...

Lopputuloksena en tiennyt mitä tehdä, joten ensihätään kaivoin ulostetta pieneen pussiin, mutta ei - loputkin tästä hirviötä halusi ulos, joten Huoh, siinä sitä kyykittiin keittiön lattialla ja puserrettiin aivan helvetillistä pökälettä lattialle. Kestoa tällä oli joku 10 min, ja kivut olivat aivan sairaat.
Kun se lopulta tuli ulos, otin muovipussi kädessäni sen ja laitoin isoon pussiin, jonne myös päätyivät paperit joilla siistin itseni ja lattiat ensihätään.
Sen ulosteen koko oli aivan sairas, siitä en muuta sano. Aivan käsittämätöntä.

Kiikutin roska(paska)pussin ulos jäteastioille ja vedin tupakan.

HELVETTI sentään, inhottaa ja kiukuttaa. Vihaan itseäni, kuka paskoo keittiönsä lattialle?!
 
Paskap
Ei haissut, jätin keittiön terassin oven auki ja poltin siinä tupakan, ja jos mies ois maininnut asiasta olisin maininnut koiran yllättävästä ripulista... :(

Vähemmästäkin nöyrtyy, aikuinen ämmä vääntää keittiön lattialle paskaa... En toivu tästä ikinä
 
voi ei
Eiköhän sun miehesi arvaa, että säkin käyt säännöllisesti paskalla. Tuskin olis tullut ihan yllärinä jos olisit sanonut että sun pitää päästä sinne vessaan paskalle just nyt.
 
Paskap
No on se vaikeaa ymmärtää jollekin, joka ei ole tämmöistä pahaa tapaa itselleen hankkinut... En ole koskaan ollut avoin näissä asioissa, ja kai se on ihan omaa tyhmyyttä.
Tosi estynyt pitää näköjään olla kun ennemmin sontii lattialle ku sanoo asiasta niin ku aikuiset ihmiset. Olen idiootti!

Ja tottahan se mies tietää että käyn säännöllisesti paskalla, mutta ei siitä koskaan puhuta!

Ja tuohon tupakointiin... Joo, inhottava tapa mutta jostain syystä se on nyt mun murheista pienin.

Kiitos sinulle joka nauroit - hyväntahtoinen viestisi teki tästä hieman siedettävämpää...:)
 
harmaa...
Ensin tosiaan luin, että ei voi olla totta että joku paskoo lattialle kun ei kehtaa mennä vessaan yhtä aikaa miehen kanssa. Sitten ajattelin miten jollain voi olla tuollaista ja itse kullakin saattaa olla jotain fobioita jotka toisista kuullostaa kamalilta ja ei voi pitää paikkaansa. Naura vaan asialle. Ei tuota kannata murehtia;)
 
Kakkahousu
Tulehtuneen suolen kanssa olen ollut pahemmissakin tilanteissa. Kerran erehdyin menemään mökille, jossa paikan päällä selvisi että siellä on ulkohuussi. En ehtinyt sinne aamulla, joten kakkasin lapseni vaippaan lattialla. Olipahan helppoa piilottaa asia.

Ihmiset eivät ymmärrä tällaisia ongelmia, ihan kuin kukaan tahallaan paskoisi housuunsa.
 
mä...
Unohda koko juttu. Niin muutkin tekisivät. Hoitsuna on tullut nähtyä sontaa enemmän kuin tarpeeksi eikä se oikeasti ole mikään erikoinen juttu. Paska on vain paskaa, ei mitään muuta.
 
eiomalla1
mieki kannan hautaani asti isäni kuolinsyyn, kuolema oli luonnollinen mutta siihen oli muutama edesauttava osatekijä miksi niin kävi. En voi koskaan paljastaa sitä perheelleni tai sisarelleni.
 
Paskap
Huh... Nyt on jo helpompi olla ajattelematta asiaa. Teille jotka kysytte eikö pelottanut että mies tulisi pois suihkusta kesken kaiken... Totta kai se oli mielessä, mutta eipä tämä ole ennenkään tullut suihkusta ykskaks. Ja siinä hädässä ei suoraan sanottuna kyennyt ajattelemaan järkevästi, kuten ehkä tämä koko asia todistaa...

Ja miksi minun paskani ei haise? En tiedä, kaipa se haisee mutta minkään sortin hajua se ei keittiöön jättänyt!

Ehkä tämä koko juttu on merkki siitä, että täytyy ruveta tekemään töitä itseni kanssa/muuttamaan asennoitumista paskomiseen kotona.
 
"hmm"
voisin niin nähdä tämän tapahtuvan itselleni :D olen kerran maanut sohvalla aivan _käsittämättömissä_ vatsakrampeissa, kylmä hiki valuen ja kuumissa aalloissa, mutta mies oli ihan hetken päästä lähdössä kauppaan niin kärvistelin siihen asti saadakseni suorittaa tämän hyvin äänekkääksi veikkaamani toimituksen rauhassa.

oma kokemukseni muuten on että mitä kiinteämpi uloste (ja ummetuksen jälkeenhän se on yleensä hyvin kiinteää) sitä hajuttomampi suoritus on.
 
Paskap
Kiitos sulle nimim. Vieras kun kierrät veistä haavassa, ilmeisesti en tehnyt tarpeeksi selväksi miten PASKA olo mulla tästä jo on...

Ja sinä, joka käytit vauvan vaippaa... Kiitos kun kerroit tämän, helpottaa tietää etten ole ainoa joka on tämmöistä tehnyt.
 
kaikkea...
On näitä kyllä uskomatonta lukea....

Kaivoit siis ensin ulostetta ulos? Niin kuin sormi persereikään ja kaivelemaan pökälettä? Vai lusikallako kenties? Ja sitten vääntämään loput keittiön lattialle? Ei tullut kuset samalla?

Onhan kyllä ihmmisellä estot, kun ei edes kykene pyytämään että pääsisi sinne vessaan. Ei ole todellista, ei...
 
Paskap
Kyllä - sormi perseeseen ja sillä kaivelemaan teräviä ja kivuliaita lasirusinoita. Sillä tavoin ensin tulppa auki, jonka jälkeen pusersin aivan valtavan pökäleen lattialle, paksuus oli aivan käsittämätön...

Ja mieletön kusihätähän tästä olisi puuttunut!!
 
Tulehtuneen suolen kanssa olen ollut pahemmissakin tilanteissa. Kerran erehdyin menemään mökille, jossa paikan päällä selvisi että siellä on ulkohuussi. En ehtinyt sinne aamulla, joten kakkasin lapseni vaippaan lattialla. Olipahan helppoa piilottaa asia.

Ihmiset eivät ymmärrä tällaisia ongelmia, ihan kuin kukaan tahallaan paskoisi housuunsa.
No ärtyny suoli miulla on ja tilanteita vaikka mitä sen kanssa. Mutta minusta eriasia suoli jonka kanssa tulee hätätilanteita kun se ettei kehtaa pyytää vessaan omassa kodissaan kumppaninsa ollessa pesulla . Se nyt on aivan normiasia jonka kaikki tietää.
 

Yhteistyössä