Vierastavan vauvan hoitoon jättö

Kertokaapas nyt mitä ihmettä teen. Meillä olisi muutto edessä ja vauva 4kk vierastaa kovasti. Oli mummillaan hoidossa, ja oli huutanut suoraa huutoa koko sen ajan kun ei nukkunut. Nukkumaan meni vaunuihin, ja sinne rauhoittui heti, mutta hereillä ei siellä viihdy. Vauva on hoitajan kanssa vanhalla asunnolla, koska on täysimetyksellä vielä. Olen siis välillä paikalla, välillä uudella asunnolla purkamassa kuormaa. Täällä pitäisi kuitenkin kantaa tavaroita ja auttaa muuttomiehiä, eikä minun ole tarkoitus hoitaa vauvaa :( En kyllä kestä vauvan itkua, enkä aio häntä huudattaa, otan vaikka kantoliinaan jos ei muu auta.
Vinkkejä, oletko ollut vastaavassa tilanteessa, mitä teit?
 
EJK
Se on se kiintymyssuhde. Vauva ehkä koki turvattomuutta vieraan hoitajan kanssa. Ettekö voi tehdä niin päin, että sinä itse ole vauvan kanssa (ja hoitelet muuttoasioita vauvan nukkuessa sen mitä pystyt) ja mummo puolestaan on hoitaa vauvan sijasta muuttohommat?
 
niin se kai on pakko tehdä, paitsi silloin kun vauva nukkuu. tuntuu vaan kurjalta, pistää muut hommiin ja itse katsoa sivusta..mun on pakko mennä uudelle asunnolle, silloin on vauvan oltava vaunuissa ulkona, ettei ole ainakaan kenekään sylissä, eikä näe vierasta hoitajaa :(
 
"vieras"
No ethän sä katso sivusta vaan sähän hoidat vauvaa. Eiköhän se ole tärkeämpää kuin kamojen purkaminen. laitat jonkun muun hoitamaan muuttojutut ja sä hoidat niin paljon muuttojuttuja, kunhan pystyt! Lähdet liikenteeseen niillä ehdoilla.
 

Yhteistyössä