Vierottaisinko tissistä?

Hei!

Vierailin täällä noin kuukausi saman ongelman kanssa...Eli, meidän neidin 6 kk ongelma on yöunet. Neiti oli koliikki ja tottui ensinnäkin nukahtamaan kanteluun ja sama homma on edelleen. Kantelu ei minua häiritse, mutta se, että hän AINA herää unestaan puolen tunnin jälkeen. Olen saanut hänet tainnutettua sitten yöunille tissillä, mutta nyt hän on alkanut imemään tissiä tunnin-jopa puolen tunnin välein. Tätä on nyt jatkunut reilun kuukauden ajan. Hänelle tuli kaksi hammasta kerralla, mutta ei niiden nyt enää pitäisi vaivata. Aterioita hän syö jo 4 päivässä, joten ei nyt nälkäkään pitäisi olla. Vieressä näköjään pitää koko ajan olla, omassa sängyssään ei viihdy ja tissi suussa...Mietin nyt tässä mitä tehdä:annanko vielä ajan kulua vai vieroitanko kokonaan tissistä tai pelkästään yötissistä?Eräs koliikkiäiti kertoi, että heidän lapsi alkoi vasta vuoden ikäisenä nukkumaan kunnolla, voisko tämä koliikki tosiaan vaikuttaa tähän nukkumiseen.
 
Meillä oli samantapainen ongelma tytön ollessa vajaa 8kk. Meillä ei koliikkia ole kuitenkaan ollut. Rupesin antamaan yöllä vettä. Parina yönä heräsi veden takia ja sitten alkoi nukkua täydet yöt. Jos tyttösi ei kunnolla syö yöllä vaan leikkii tissillä niin minä ainakin lopettaisin yösyötön.
 
Tutulta kuulostaa, koliikkia tosin ei ole ollut. Meillä syötiin jatkuvasti 4-7 kk välillä. Puolen vuoden paikkeilla rupesin epäilemään allergiaoireita, kun ei ruoka oikein maistunut ja öisin söi tissiä ja huuti vuorotellen. Lopetin imetyksen 7 kk ikäisenä, jolloin yöt rauhoittui ja olen vähän päässyt perille mahdollisista allergioista. Viljat taitaa olla syyllisiä ja tyttö oireili siis pitkään niille rintamaidon kautta.
Nyt meillä pari viikkoa nukuttu yöt, herätty max.4 kertaa, joista 2 syöntiä.
 

Yhteistyössä