Viestittelin/soittelin toisen kanssa..

Joulukuun alussa soittelin ja viestittelin toisen miehen kanssa.Mieheni kuuli keskustelustamme lopun jossa kerroin tälle toiselle jotain hempeää.En ole miestäni pettänyt tämän toisen kanssa,enkä ole hänen kanssaan ollut tekemisissä kuin viime joulukuussa.Meillä on mieheni kanssa 1,5v lapsi ja olemme olleet onnellisia.Nyt vain syksystä asti vaivannut yhteisen ajanpuute ja koska yrittäjänä teen jopa 11 tuntista työpäivää..
Meillä muuten kaikki ok nyt,asioista paljon keskusteltu jne..
Mutta mieheni ei saa mielestään puhelua minkä kuuli minun puhuvan tämän toisen kanssa..Millä saisin hänet unohtamaan??
 
VASTAUS: Valitettavasti et millään.. kerran menetettyä luottamusta ei takaisin saa. Anteeksi voi tietenkin antaa, mutta kyllä tuo tapaus mieleen palaisi ainakin minulla. Saattaisin myös itse tehdä jotain vastaavaa.. Millä oikeudella vain toinen puolisoista saisi tehdä?

Täytyy sanoa että aika typerästi teit, varsinkin jos olitte onnellisia yhdessä. Ja jos tarkoituksenasi ei ollut pettää. MItä muuta tuo on kuin pettämistä jos hempeitä latelet puhelimessa vieraalle miehelle? Olisitko itse mielissäsi jos miehesi hempeilisi toiselle naiselle? Tyhmä akka.
 
Ja sen voin sanoa,et miehet on outoja tapauksia. Heidän mielestä naiset pettää jo ku vilkaiseekin toista miestä,mut sit ku he itse ovat sängyssä toisen naisen kans niin heidän mielestä se ei ole pettämistä vaan kokeilemista.
Näin ainakin minun tuttvapiirissä melkein kaikki miehet...
Eli miehesi mielessä on vain se,et olet pettänyt... Ja miehet ei unohda
 
Sanoit , että teillä oli yhteisenajan puute? Sinulla oli aikaa salaisiin puheluihin ja viesteihin.Kaikki ei ole hyvin jos pitää toisen kanssa harrastaa puhelin kuhertelua.
Tietenkin miehesi on vihainen ja syystä. Olisit osoittanut kiinnostuksesi häneen saati piilotellut itseäsi kuhertelemassa toiselle.
Vaikea on saada luottamusta takaisin. Mitä tekisit jos yllättäisit miehesi juttelemassa lemenviestejä toiselle naiselle.Mieti sitä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 17:57 annukka83 kirjoitti:
Ja sen voin sanoa,et miehet on outoja tapauksia. Heidän mielestä naiset pettää jo ku vilkaiseekin toista miestä,mut sit ku he itse ovat sängyssä toisen naisen kans niin heidän mielestä se ei ole pettämistä vaan kokeilemista.
Näin ainakin minun tuttvapiirissä melkein kaikki miehet...
Eli miehesi mielessä on vain se,et olet pettänyt... Ja miehet ei unohda
:LOL: Olipa "hieman" yksinkertainen mielipide.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 23:31 iines kirjoitti:
jep,on salaa aikaa muihin juttuhin,koska olen yksin työpaikallani jopa 10tuntia/vrk.Tänne oli virhe asiasta kirjoittaa,koska ette tunne meitä ja tiedä taustoja..
Niin joo, tänne kirjoittaminen oli virhe, koska et saanutkaan haluamaasi tukea pettämisellesi. Onhan se nyt rankkaa että on jopa 10-tuntisia työpäiviä, kyllä siihen vastapainoksi tarvitsee ainakin soitteluja vieraille miehille? HALOO!! :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 09:12 Maria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 23:31 iines kirjoitti:
jep,on salaa aikaa muihin juttuhin,koska olen yksin työpaikallani jopa 10tuntia/vrk.Tänne oli virhe asiasta kirjoittaa,koska ette tunne meitä ja tiedä taustoja..
Niin joo, tänne kirjoittaminen oli virhe, koska et saanutkaan haluamaasi tukea pettämisellesi. Onhan se nyt rankkaa että on jopa 10-tuntisia työpäiviä, kyllä siihen vastapainoksi tarvitsee ainakin soitteluja vieraille miehille? HALOO!! :headwall:
Olen täysin samaa mieltä. Muutenkin näissä keskusteluissa on sellainen piirre, että jos vastaukset eivät miellytä kysyjää niin ne on vääriä vastauksia ja muut eivät ole ymmärtäneet asiaa. Täältä siis haetaan tukea omalle käyttäytymiselle ja sitten kun tulee eriäviä mielipiteitä, niin ne on vääriä. Kannattaisi katsoa ensin peiliin ja miettiä omaa käytöstä!
 

Yhteistyössä