Vietkö nuhaisen ja kovin yskäisen lapsen hoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja nuhanenän äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Merle:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Merle:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä?:
Ei kai kukaan fiksu niin tee.
Kun ei ole vaihtoehtoja kuin viedä :(
Hmm... mun mielestä se sairaan lapsen hoitoon vieminen ei ole mikään vaihtoehto edes...? :eek:
sulla on varmaan hyvä ja kattava tukiverkosto lähellä, josta joku kiitää heti kun apua tarvitaan????

mullapa ei ole, mies matkatöissä, minä opiskelen ja teen työharjoittelua mistä ei olla sitten yhtäkään tuntia pois kaikki korvataan mutta ylitöitä ei saa tehdä, äitini asuu 250km päässä ja anoppila on 150km päässä, mulla ei ole varaa hoitajaan joten MULLA EI OLE VAIHTOEHTOJA KUIN VIEDÄ!!!
Ei, ei mulla ole hyvää tukiverkostoa, käytännössä koko sukuni asuu satojen kilometrien päässä. Mutta tiedäthän, että lapsen sairauden takia ihan JOKAISELLA on oikeus (ja mielestäni jopa velvollisuus) olla poissa töistä/opiskeluista/työharjoittelusta.
Huomaathan itsekin miten huono omatunto sulla on, kun pitää noin alkaa riehumaan.


Vietkö nuhaisen ja kovin yskäisen lapsen hoitoon?

oli alkuperäinen kysymys eikö vain????


Joo veisin... 40 asteen kuumeessa en....... EN MÄ TYHMÄ OLE!!
Huomenna kuitenkin poika menee jos sitten ei ole 37,5-40 asteen kuumeessa ja jaksaa leikkiä!!!
Tiedätkö että jos tarhassa tätit katsoo että lapsi on huonovointinen ja kuumeeksi mittaavat 37.1 astetta niin soittavat hakemaan lapsen kotiin!
Anna olla jo! eiköhän tullut jo selväksi kaikille..... mä en sano enää mitään kun kaikki halutaan vääntää :'(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja onnar:
ap :wave:
tähän tuli nyt näitä jankuttajia mukaan,mutta ajattelin kysyä että miltä sun lapsi vaikuttaa?jaksaako touhuta,onko ollu lämpöä lähiaikoina?
mikä on ylipäätänsä tuo lapsesi yleisvointi?
Jankuttajia kuuluu jokaiseen ketjuun aina näemmä tulla :D
Kyllä tuo lapsi hiukan jaksoi touhuilla, mutta aika paljon makoili vaan ja halusi olla sylissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Merle:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Merle:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä?:
Ei kai kukaan fiksu niin tee.
Kun ei ole vaihtoehtoja kuin viedä :(
Hmm... mun mielestä se sairaan lapsen hoitoon vieminen ei ole mikään vaihtoehto edes...? :eek:
sulla on varmaan hyvä ja kattava tukiverkosto lähellä, josta joku kiitää heti kun apua tarvitaan????

mullapa ei ole, mies matkatöissä, minä opiskelen ja teen työharjoittelua mistä ei olla sitten yhtäkään tuntia pois kaikki korvataan mutta ylitöitä ei saa tehdä, äitini asuu 250km päässä ja anoppila on 150km päässä, mulla ei ole varaa hoitajaan joten MULLA EI OLE VAIHTOEHTOJA KUIN VIEDÄ!!!
Ei, ei mulla ole hyvää tukiverkostoa, käytännössä koko sukuni asuu satojen kilometrien päässä. Mutta tiedäthän, että lapsen sairauden takia ihan JOKAISELLA on oikeus (ja mielestäni jopa velvollisuus) olla poissa töistä/opiskeluista/työharjoittelusta.
Huomaathan itsekin miten huono omatunto sulla on, kun pitää noin alkaa riehumaan.


Vietkö nuhaisen ja kovin yskäisen lapsen hoitoon?

oli alkuperäinen kysymys eikö vain????


Joo veisin... 40 asteen kuumeessa en....... EN MÄ TYHMÄ OLE!!
Huomenna kuitenkin poika menee jos sitten ei ole 37,5-40 asteen kuumeessa ja jaksaa leikkiä!!!

Mä katsoisin aamulla tilanteen ja tekisin sitten ratkaisun!! ap:lle tarkoitettu vastaus

Sinä lapsesi parhaiten tunnet... ei siihen oikein voi kukaan muu sanoa mitään!! paranemisia sinne!!!
:heart:
Ja alkuperäiseen kysymykseen vastasin että en veisi. Luepa sieltä alusta, vaikket "tyhmä olekaan". Enkä myöskään veisi kuumeista lasta hoitoon. Sairaan lapsen paikka on mielestäni kotona, ei päikkärissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onnar:
ap :wave:
tähän tuli nyt näitä jankuttajia mukaan,mutta ajattelin kysyä että miltä sun lapsi vaikuttaa?jaksaako touhuta,onko ollu lämpöä lähiaikoina?
mikä on ylipäätänsä tuo lapsesi yleisvointi?
Jankuttajia kuuluu jokaiseen ketjuun aina näemmä tulla :D
Kyllä tuo lapsi hiukan jaksoi touhuilla, mutta aika paljon makoili vaan ja halusi olla sylissä.
parempi on sit jäädä kotiin,sit ku jaksaa touhuta entiseen malliin niin sit on tervehtynyt.parantukaa nyt rauhassa ja jaksamisia :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onnar:
ap :wave:
tähän tuli nyt näitä jankuttajia mukaan,mutta ajattelin kysyä että miltä sun lapsi vaikuttaa?jaksaako touhuta,onko ollu lämpöä lähiaikoina?
mikä on ylipäätänsä tuo lapsesi yleisvointi?
Jankuttajia kuuluu jokaiseen ketjuun aina näemmä tulla :D
Kyllä tuo lapsi hiukan jaksoi touhuilla, mutta aika paljon makoili vaan ja halusi olla sylissä.
Anteeksi jos aloitin jankutuksen alkuperäinen tarkoitus ei ollut sellainen :ashamed: mutta en mä kyllä sitten veisi jos leikkiä ei jaksa ja sylissä haluaa vain olla...meillä se on ainakin selvä merkki että on todella kipeä! lapsi on mullekin maailman tärkein.

Pitänee lähteä pojan kanssa ulko ilmaan taitaa olla taas kohtaus kohta päällä moikka!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Merle:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Merle:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä?:
Ei kai kukaan fiksu niin tee.
Kun ei ole vaihtoehtoja kuin viedä :(
Hmm... mun mielestä se sairaan lapsen hoitoon vieminen ei ole mikään vaihtoehto edes...? :eek:
sulla on varmaan hyvä ja kattava tukiverkosto lähellä, josta joku kiitää heti kun apua tarvitaan????

mullapa ei ole, mies matkatöissä, minä opiskelen ja teen työharjoittelua mistä ei olla sitten yhtäkään tuntia pois kaikki korvataan mutta ylitöitä ei saa tehdä, äitini asuu 250km päässä ja anoppila on 150km päässä, mulla ei ole varaa hoitajaan joten MULLA EI OLE VAIHTOEHTOJA KUIN VIEDÄ!!!
Ei, ei mulla ole hyvää tukiverkostoa, käytännössä koko sukuni asuu satojen kilometrien päässä. Mutta tiedäthän, että lapsen sairauden takia ihan JOKAISELLA on oikeus (ja mielestäni jopa velvollisuus) olla poissa töistä/opiskeluista/työharjoittelusta.
Huomaathan itsekin miten huono omatunto sulla on, kun pitää noin alkaa riehumaan.


Vietkö nuhaisen ja kovin yskäisen lapsen hoitoon?

oli alkuperäinen kysymys eikö vain????


Joo veisin... 40 asteen kuumeessa en....... EN MÄ TYHMÄ OLE!!
Huomenna kuitenkin poika menee jos sitten ei ole 37,5-40 asteen kuumeessa ja jaksaa leikkiä!!!
Tiedätkö että jos tarhassa tätit katsoo että lapsi on huonovointinen ja kuumeeksi mittaavat 37.1 astetta niin soittavat hakemaan lapsen kotiin!
Anna olla jo! eiköhän tullut jo selväksi kaikille..... mä en sano enää mitään kun kaikki halutaan vääntää :'(
mä vastasin tähän vain ton millä asteella tarhasta soittavat hakemaan!
 
pk:n täti
Koko ketjua lukematta kommentoin, että mikäli lapsi on pirteä ja jaksaa touhuta muiden mukana niin hoitoon vaan :)
Viime viikolla meillä oli todella nuhainen ja tukkoinen lapsi, mutta äitinsä vaan sitkeästi toi lapsen hoitoon, vaikka joka pv sanottiin ettei jaksa ulkoilla, ei leikkiä ja nukkuu huonosti ja herättää muutkin. Sitten kun lapselle nousi kuume, älysi jäädä kotiin.
 
tiina
Jonkin verran räkäinen ja yskäinen on poika edelleen ja tänään meni kyllä hoitoon. Yleisvointo ok, ja viimeset neljä päivää hän on jo ollutkin kotona sairastamassa, lämpöä ollut korkeintaan 37 jossain vaiheessa viime viikolla.
 

Yhteistyössä