Vihaan äitejä ketkä tuovat 1-2v. lapsiaan päivähoitoon.

  • Viestiketjun aloittaja pk-ope
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
He valitsevat rahan oman lapsensa sijaan mutta miksi he tekevät lapsia? Jos oma napa menee lapsen edun edelle en näe mitään järkevää syytä lapsia tehdä kun täytyy ulkoistaa lasten hoito heti.
 
  • Tykkää
Reactions: neitiina19
"a.p"
Tässä en ole yhtään kännissä, vaan mietin jo tulevaa työviikkoani loman jälkeen. Miehelle olen tästä puhunut muttei hän ole vanhempi eikä tiedä mitä päässänne liikkuu. Joten kertoisitteko mammat mikä saa teidät toimimaan vastoin lapsenne etua?
 
janis janis
Meidän lapsi meni hoitoon 9 kuukauden ikäisenä. En ole mitään hoivaajatyyppiä, eikä kotiäitiys tosiaankaan sopinut minulle. Lapsi sai varmaan parempaa hoitoa ammattilaisilta kuin minulta.
 
"a.p"
Vaihdan kyllä isompien puolelle myöhemmin mutta tällä hetkellä olen pienten puolella. Ville, oletko sinä isä? Mikä tekijä saisi valitsemaan lapsellesi huonoimman vaihtoehdon, josta lapsesi kärsii?
 
"a.p"
Vieraalta hyvä huomio että miksi vihata ainoastaan äitejä, kun isät eivät myöskään tee osaansa pikkulapsen/taaperon hoidossa. Perheet ovat osin mukavia ja fiksuja päällisin puolin, mutta itsekkäitä - erittäin erittäin itsekkäitä ja älyttömiä oman lapsensa hoitovastuuta kohtaan.

pk on hyväksi minun mielestänikin leikki-ikäiselle ja siitä ylöspäin, mutta taaperolle EI!
 
Mieite
Onko se pääkaupunki-ope..? Pk-ope siis..:) Anyway, opettele ensin nimikkeet ennekuin tulet tänne provoilemaan..täällä kun sattuu olemaan varhaiskasvatuksen ammatilaisiakin paikalla..;)
 
"vieras."
Niin, taaperolle kotihoito olisi varmasti sillä hetkellä parasta. Mutta jos äiti syrjäytyy työelämästä vuosikausien kotona olon vuoksi, jonka takia perhe jää vähävaraiseksi pysyvästi, niin mikä loppujen lopuksi on lapsen etu. Äitikin ehkä katkeroituu, jos joutuu kaikista muista unelmistaan luopumaan äitiyden vuoksi.

Minut on laitettu päiväkotiin 7 kk iässä ja varmasti silloin se oli minulle kurjaa. Mitään pysyvää arpea en kuitenkaan koe jääneen ja varmasti näin oli parempi, kuin jos äiti olisi heittäytynyt pitkäaikaistyöttömäksi minua hoitaakseni. Yhden kaverini perheessä isä teki tällaisen ratkaisun nuorimman perheen iltatähden kanssa. Kuopus oli kotona eskari-ikään asti ja kaikkein huonoiten hän perheen lapsista pärjäsi. Perheen isä ei koskaan enää saanut töitä.
 

Yhteistyössä