Vihkisormus hakusessa (erikoisempi)

  • Viestiketjun aloittaja melkein rengastettu
  • Ensimmäinen viesti
melkein rengastettu
Oisko kellään vinkkiä mistä kannattais lähteä etsimään vähän erikoisempaa vihkisormusta? En halua perinteistä keltakultaista timanttirinkulaa. Rahatilanne on sikäli rajallinen, ettei ole mahdollisuutta esim. teetättää mieluista.
Kihlasormuksia meillä ei ole olleskaan.
Ollaan mietitty että esim. terässormukset vois olla yks vaihtoehto, sellainen että molemmilla ois siinä jokin "oma juttu" muuten samanlaiset.
Ideoita??
 
epi
kuitenkin jostain pieniltä kultasepiltä hinta-arviota? Määritelkää millainen hintaluokka olisi suurin piirtein ja minkätyylinen sormus ja sitten kyselkää. Ei tarvitse myöhemmin katua vääränlaisia sormuksia, kuitenkin pitäisi loppuikä sormessa pitää. Esim titaanisormus ja pieni upotettu timantti ei hirveän hintainen varmaan olisi teetetttynä. Miehelle musta timantti? Pienet timantit eivät ole kovin kalliita jos tyytyy ns. vähemmän puhtaaseen laatuun, sitä ei paljaalla silmällä erota. Ja toisaalta sen saa näyttämään isommalta/jännemmältä jos timantin upottaa eri tavalla tai esim. "kehystää" sen kaivertamalla vaikkapa neliön mallisen ""vaon" timantin ympärille.Ja sormus voi muutoinkin esim muodoiltaan olla erilainen, esim perinteisen puolipyöreän sijasta flakkasormus. Pikkujutuilla saa persoonallista, tyylikästä eikä maksa sen enempää kuin valmissormus. Minua kaduttaa että säästettiin aikoinaan vihkisormuksessa.
 
....
Itse olen päättänyt että sitten kun asia tulee ajankohtaiseksi niin haluan smaragdeja upotettuna jonkinlaiseen sormukseen. Itse en hirveästi tykkää kullanvärisestä, joten hopeinenkin kävisi minulle...

Aaah, miten ihania kuvia tulikin ku googletti vain "kihlasormus smaragdi" <3
 
Kannattaa kysellä liikkeistä vaihtoehtoja ja nettisivuilla katsella malleja ja tietoja.
Miulla on vihkisormuksessa timantin sijaan musta ovaalinmallinen kivi.
Vihkisormukseen käy muutkin kivet kuin vaan timantti.
 
"vieras"
Mulla haussa vähän erikoisempi kihlasormus. Mies alkaa olla mun metsästyksen kanssa jo sen verran hermona että kihlat voidaan varmaan kohta unohtaa :D

Tossa Panacean laittamassa linkissä oli kyllä kivoja sormuksia..
 
"vieras"
[QUOTE="hippi";27068022]Tossa Panacean laittamassa linkissä oli kyllä arvottomia rinkuloita..[/QUOTE]

Eikö aloittaja juuri sanonut, että budjetti on aika tiukka? Mitä järkeä on tuolloin ehdotella mitään platina-sormuksia?
 
Etsy.com ja kirjota hakukenttään vaikka wedding ring (ja valitse vasemmalta handmade). Paljon itsenäisiä koruseppiä ja kiinnostavia malleja!

Pistän tähän huvikseni pari satunnaista (ilman sen kummempaa tietoa tekijoistä, niitäkin tietysti monenlaisia...):







 
"hippi"
Jos ei ole sitä rahaa, niin silloin kannattaa ostaa halvalla se sormus. 18k kullasta tehty sormus maksaa noin 20 euroa + 25 euroa / gramma, niin siitä vaan vetämään rajaa sille hinnalle. 4 grammaa 120 euroa, 8 grammaa 220 euroa jne.

Rungon voi kaivertaa sitten kun on enemmän sitä rahaa ja siihen voi laittaa kiviä vaikka 10 vuotis hääpäivänä
 

Yhteistyössä