vihloo alas

viikkoja kasassa 40+3 ja välillä tuntuu tosi kipeästi viiltäviä repäisyjä ja vihlontoja aivan tuolla jossain alavatsassa. siis oikeasti kipeitä, niin että pakko pysähtyä jos olen liikkeessä tai vaihtaa asentoa mikäli istun/ makaan. Onkohan jotain kiinnittymistä vaiko kenties synnytyksen alku merkkejä?? Eivät ole supistuksia.
 
Bona7 harmailee
Vauvan pää painaa liitoksia siellä alhaalla. Itsellä rv 39+1 ja aika ajoin tuntuu viiltävää kipua lantiossa. Ei ole supistus kuitenkaan. Seuraapa ajoittuuko kipu vauvan liikkumiseen. Mulla kipu tuntuu aina kun venkkis pyörii ja hyörii ( sen minkä mahtuu ).
 
Mulla samanlaisia vihlontoja tuli viime raskaudessa parin päivän ajan ennen synnytystä. Silloin viikkoja oli vasta 35+ joten en uskonut sen liittyvän synnytykseen. Nyt kuitenkin tässä raskaudessa on ollut taas samanlaisia, tosin lievempiä vihlaisuja. Viikkoja vasta 30+ joten toivottavasti eivät vielä enteile synnytystä...
 
vihlonu on jo jonkin aikaa.. nyt vihlailee ja alamahalla koko ajan menkkamaista kipua.. selkää poltti eile illalla ja aamulla tuli tosi napakoita suppareita pari ja selkä jatkaa päivällä ja nytkin välillä... :/ voi ääh.. kun tietäis millon pääsee.. lekurin mukaan ei menis kauaa..niinpä.

tämä otus kuulemma jo hyvän kokoinen ja siksi parempi jos tulis piankin ettei mee isoks..

t. mittari rv 37
 
Juu täällä kans vauva tosi alhaalla...inhottavasti tosiaan vihloo alapäässä aina kun vauva liikuttaa päätään :kieh: Mulla viikoja 37+1 yhellä sormella auki paikat mutta saa nähä millon tulee kun ei supistele vielä kovin paljoa. =) :/
 
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 11:42 henriika30 kirjoitti:
Juu täällä kans vauva tosi alhaalla...inhottavasti tosiaan vihloo alapäässä aina kun vauva liikuttaa päätään :kieh: Mulla viikoja 37+1 yhellä sormella auki paikat mutta saa nähä millon tulee kun ei supistele vielä kovin paljoa. =) :/
:wave: rv 37+3... ja saman verran oli auki. pitää mennä jatkamaan siivoamista, jospa tuo tuosta taas etenisi. "Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa...!" :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 11:43 mammammaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 11:42 henriika30 kirjoitti:
Juu täällä kans vauva tosi alhaalla...inhottavasti tosiaan vihloo alapäässä aina kun vauva liikuttaa päätään :kieh: Mulla viikoja 37+1 yhellä sormella auki paikat mutta saa nähä millon tulee kun ei supistele vielä kovin paljoa. =) :/
:wave: rv 37+3... ja saman verran oli auki. pitää mennä jatkamaan siivoamista, jospa tuo tuosta taas etenisi. "Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa...!" :D
joo täytyy koittaa touhuta jos se siitä pikku hiljaa.. =) =)
 
namsku-87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 14:27 henriika30 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 11:43 mammammaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 11:42 henriika30 kirjoitti:
Juu täällä kans vauva tosi alhaalla...inhottavasti tosiaan vihloo alapäässä aina kun vauva liikuttaa päätään :kieh: Mulla viikoja 37+1 yhellä sormella auki paikat mutta saa nähä millon tulee kun ei supistele vielä kovin paljoa. =) :/
:wave: rv 37+3... ja saman verran oli auki. pitää mennä jatkamaan siivoamista, jospa tuo tuosta taas etenisi. "Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa...!" :D
joo täytyy koittaa touhuta jos se siitä pikku hiljaa.. =) =)
mullaki 37+0, ja sormelle auki ja paikat pehmeenä..
aina välillä(yleensä illalla) tulee sellasia vihlasuja ja polttelee hurjasti alaselkään ja lonkat aina yönjäliltä ihan muussina..
sitä sit ootellaan et millon lähtis vaa tulee..omalla äitillä ja mummilla on syntyny kaikki lapset aina viikkoo paria aikasemmin!!mies jo ihan innoissaa pakannu kaikkee kampetta mulle ja toinen jalka kokoajan lähössä synnyttää... :heart: :heart: =) on se niin rakas!! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 12:01 tupu kirjoitti:
täällä viikot 40+6. vime yönä supisteli. hieman tullut vaalenpunaista vuotoa. nyt maha kipeä ja jomottaa, mutta ei supista. tuskainen olo.
Se vaaleanpunainen vuoto on todennäköisesti lapsivettä (joskus muistuttaa kovasti verta)... Kannattaa soittaa synnytyspolille ja kysyä ohjeita, jos kovin tuskainen olo! Saattavat haluta tarkistaa tilanteen.
 

Yhteistyössä