Viiden lapsen äitejä??

  • Viestiketjun aloittaja missuli
  • Ensimmäinen viesti
nainen -78
saakos tähän osastoon vierailla? meillä myös viisi lasta. tyttö 97, tyttö ja poika 00, tyttö 01, poika 05. neljännen jälkeen sanoin, jotta tää on tässä, enää en sano mittään. ei toi mieskään ehdoton tunnu olevan.
 
Taku -71
Täälläpä taas yksi viiden lapsen äiti, vuosimallia -71. Meillä on viisi poikaa -93, -95, -96, -99 ja -02. Tyttäreni laskettu aika olisi ollut 17.9.05, mutta hänen kohtalonsa oli lentää enkeliksi. :heart:
 
Heippa B)

Täällä on myös yksi suurperheen äiti. Lapsia minulla kuusi. Kaikki tyttöjä vuosimallia -87,-92,-96,-98,-02,-04. Vielä olisi haaveissa poikakin, saapa nähdä. Ihanaa lukea viestejä ja huomata, että on monilapsisia perheitä muitakin. :)
Olen itse vuosimallia-68 ja mieheni -65. :heart:

 
Ihana lukea että jossain on vielä suurperheitä. Nykyään kun törmää useinmiten 1-2 lapsissin perheisiin.

Itsellä -98 kaskoset, tyttö ja poika, -01 poika ja -03 tyttö.
Haaveessa vielä viide. Mies ei ehkä niin intoilisi lisäksestä, mutta..
Eniten askarruttaa oma ikäni, nyt 38v ja miten se arki luistaa, kun tuntuu takkuilevan välillä niin pienestä jo nyttenkin.
Vauva saa ehdottomasti tulla, jos on tullakseen. Projektiin ryhtymistä mietitään.

Auttaako vanhemmat lapset kuinka paljon kotitöissä ja muissa perheen askareissä ilman patistelua?
Meillä kyllä kaikki siivotaan, mutta tuntuu jokaisen lapsen kohdalla siltä, että kaikki olisivat kuopuksia... :LOL:
 
Meillä lapset Aleksanteri 92, Tuomas 94, Iiris 97, Elias 01, Pinja 03 ja kaksos pojat Luukas ja Matias 05.
Meillä taitaa lapsi luku olla jo täynnä, tai no jos vielä yhden tytön... :LOL: No ei, vauva saa olla kumpi tahtoo.

Miehen entisestä liitosta Sebastian 87 ja Melina 88
 
seitsemän veljestä
Olen vm -74 ja mies -72
Meillä seitsemän poikaa- Joel 93, Justus 94, Leo 96, Pessi 99, Eemi 01, Aatu 03 ja Julius 04. Ja lapsi luku on täynnä... ainakin toistaiseksi.
Tytöstä olisi tullut Pinja Jemina
 
Jääkiekko joukkue
Meillä kahdekasan- tyttöt Ronja 89 ja Vilma 90, poika Tatu 92, tyttöt Erika 94 ja Silja 97, pojat Miska 98 ja Rasmus 00 ja tyttö Heta 03.
Meillä sentään on jääkiekko joukkue omasta takaa! Ja lapsiluku täynnä!

Mieheni veli perheineen on pistänyt paremmaksi yhdellä. Laskettu aika heillä on 10.10.

Kuopuksen jälkeen sairastuin masennukseen ja jouduin Hetan syntymän jälkeen olla monta kuukautta sairaalassa, kun mitään ei jaksanut. Välillä vieläkin joudun jättämään lapset miehen vastuulle ja lähdettävä huilaamaan vanhempieni luokse. Olen muutaman päivän poissa ja palaan virkeänä kotiin.
Tämän "luisumisen" olen itselleni anteeksi suonut. Aina pelkään masennuksen johtavan siihen etten todellakaan jaksa mitään pitkiin aikoihin ja joudun lähtemään ilman omaa halua pois lasteni luota.
Rakastan lapsiani ja ilman heitä minulla ei ole mittän. Eil kai ole väärin ola väsynyt???????
 
Hei :flower:
Ihanaa lukea että on perheitä jossa on lapsia useampi =)
Olen ite -68 synt. ja mies -65 ja lapsia on kuusi tyttöä ja vanhin lensi pesästä heinäkuun puolivälissä. Minulla taas vauva kuume =)
Saispa taas ihmiset puheenaihetta, että ompa teillä paljon lapsia :ashamed:
Sorry olinkin jo laittanut viestä tälle palstalle aiemmin mut ei kai se haittaa :ashamed:

 
moi
moi..olen vm 72 oleva 6 lapsen iloinen äitikkä.asun jklssä.olisi mukava saada ystäviä muista äideistä.pojat ovat 15v,11v,10v,tytöt 6v,4v ja 5kk.lapset ovat parasta maailmassa..postia voi laittaa osoitteeseen susanna.viinikainen@saunalahti.fi
 
Hoilaa rilaa
Mulla -91, -93, -95 ja -03 ja syksyllä viides, jos kaikki käy hyvin. Jaa siis aika pian itse asiassa, pari kuukautta enää odottelua. Isommat lapset auttaa kaikessa missä vaan voi, mutta se edellyttää kyllä yleensä joka kerta erikseen pyytämistä, ei ne itse keksi mitä pitäisi tehdä.
 
tusinainen
Täällä äiti vm.-66, isä vm.-69, lapset -88, -89, -93, -94, -00, -04 eli kahdeksanhenkinen perhe meillä! Joten rikkaita ollaan siinä suhteessa ;) ja ah, niin onnellisia !!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2005 klo 14:00 seitsemän veljestä kirjoitti:
Olen vm -74 ja mies -72
Meillä seitsemän poikaa- Joel 93, Justus 94, Leo 96, Pessi 99, Eemi 01, Aatu 03 ja Julius 04. Ja lapsi luku on täynnä... ainakin toistaiseksi.
Tytöstä olisi tullut Pinja Jemina
Meillä 4 poikaa ja viides tulossa. Jos edellinen olisi ollut tyttö olisin halunnut nimeksi pinja mimoosa... Tuli sitten 2 poikaa. Tämä viideskin on poika eli ei tarvitse miettiä tytön nimiä...

Ps. onko se juttu totta että Aleksis Kiven säätiö tai joku muu vestaava maksaa 7 pojan perheille koulutuksen ja harrastukset ja kaikki? Olen meinaan kuullut tosi monelta sellasta juttua, varsinkin nyt kun kaikki kysyy että meinaatteko tehdä 7 veljestä vai. Seuraavalle taidan muuten vastata että ei kun 9 ja joku saa kirjoittaa meistä oman kirjan :D

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2005 klo 19:46 Jääkiekko joukkue kirjoitti:
Meillä kahdekasan- tyttöt Ronja 89 ja Vilma 90, poika Tatu 92, tyttöt Erika 94 ja Silja 97, pojat Miska 98 ja Rasmus 00 ja tyttö Heta 03.
Meillä sentään on jääkiekko joukkue omasta takaa! Ja lapsiluku täynnä!

Mieheni veli perheineen on pistänyt paremmaksi yhdellä. Laskettu aika heillä on 10.10.

Kuopuksen jälkeen sairastuin masennukseen ja jouduin Hetan syntymän jälkeen olla monta kuukautta sairaalassa, kun mitään ei jaksanut. Välillä vieläkin joudun jättämään lapset miehen vastuulle ja lähdettävä huilaamaan vanhempieni luokse. Olen muutaman päivän poissa ja palaan virkeänä kotiin.
Tämän "luisumisen" olen itselleni anteeksi suonut. Aina pelkään masennuksen johtavan siihen etten todellakaan jaksa mitään pitkiin aikoihin ja joudun lähtemään ilman omaa halua pois lasteni luota.
Rakastan lapsiani ja ilman heitä minulla ei ole mittän. Eil kai ole väärin ola väsynyt???????
Sulla on ihana mies!!!!
Voi kun me kaikki muutkin äidit päästäisiin välillä vuorokauden tai parin lomalle... Niin ja kaikki isät myös...
 

Yhteistyössä