Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Vatsakasilmanvauvaa, kerrassaan loistava nikki sinulla :D , tervetuloa sankkaan joukkoomme! Onpa mukavan tiuhaan syntyneet vanhemmat lapsesi =)

miia odotttelee plussaa tai menkkoja, kuinka kävi?

HotMilk, oletko testaillut uudelleen, onko asiaan tullut selvyyttä, entäpä mikä on tilanteesi, riemu?

 
Tervetuloa uusille !

Ja kaikille Hyvää Uutta Vuotta 2010 !!

Nyt laittamaan nuorimmaisille sapuskaa , kohta tulee 3v:lle kaveri muutamaksi tunniksi ja illemmalla palaavat isommat ja pari serkkumuksua tulee samaa kyytiä viikonlopuksi :)
Katsotaan mikä olo on maanantaina tai sunnuntai illalla :LOL:

neitim
 
riemu onnittelut plussasta :flower:

Meidän nuorimmainen (pian 1v) päätti eilen illalla siirtyä etenemään kahdella jalalla :heart: Onneksi asutaan nykyään täällä korvessa niin ei nuo uuden vuoden rakettien paukkeet kuulu tänne, kun tuo meidän reilu 2v ei yhtään tykkää siitä. Paukuteltiin omat raketit vasta kun neiti oli nukahtanut ja sen verran etäällä ettei vaan vahingossakaan kuulu meteli sisälle. Muutenkin vuodenvaihde kului hyvin rauhallisissa merkeissä.

Mitenkäs teidän muiden sukulaiset ja ystävät ovat reagoineet uutisiin uudesta tulokkaasta kun lapsia on jo se 4+ ?

Täytyy myöntää että omat sukulaiset ja ystävät eivät ihan riemumielin ole uutista aina vastaanottaneet :ashamed: Kommentteja on tullut laidasta laitaan ja senpä vuoksi ei tästä kuutosesta ole kerrottu kuin muutamille tärkeimmille sukulaiselle. Kyllä loput huomaa sitten aikanaan.. Ei vaan jaksa kuunnella sitä päivittelyä tai leikinlaskua maailman täyttämisestä tai omasta urheilujoukkueesta.. |O Eikös se lasten lukumäärä ole jokaisen pariskunnan oma päätös :whistle: No meillä tämä lapsiluku kyllä jää tähän kuuteen, sillä ollaan ajateltu sterilisaatiota synnytyksen yhteydessä kun samalla reissullahan se hoituu näppärästi :D Minä kun olen ikuinen vauvakuumeinen niin paras vaihtoehto on pysyvä ehkäisy :ashamed: ei tarvitse enää miettiä "entä jos.."

Hyvää alkanutta uutta vuotta 2010 kaikille!! (taas täytyy opetella tuo vuosiluvun kirjoittaminen :whistle: )
 
MaMa74:n kysymykseen: minullahan tämä raskaus on vielä niin alkumetreillä, ettei ole aihetta vielä kertoilla, muutenkin taidamme lykätä asiasta puhumista(lapsillemmekin) mahdollisimman pitkälle. Tiedän o ne sukulaiset, joilta tulee sitä mukahauskaa kommenttia -ja vaikka kuinka ajattelisikin ottavansa heitot vastaan olankohautuksella tai kuittaisi kevyellä vastavedolla, sitä joskus ottaa ne piikit liian syvälle ihoon :/ Ja kun tosiaan ne vitsit maapallon kansoittamisesta on kuultu jo niin tuhat ja sata kertaa :headwall:
Nooh, tämä aihe tiettyjen "ei millään pahalla"-kommentoivien sukulaisten suhteen on minulle hiukan punertava vaate :snotty:
Onneksi on myös niitä ihmisiä lähipiirisä, jotka iloitsevat uudesta tulokkaastamme täysin sydämin :heart: , heidän tukensa ja mielipiteensä painavat moninverroin enemmän kuin muiden.

Ja onnittelut vielä MaMa:n kävelemään oppineelle =)
 
Onnea plussanneille!! Ihanaa!

Itellä piti alkaa tänään menkat, ei oo kuulunut vaikka yleensä alkaa aika kellontarkasti. Tein testin joka näytti negaa....eikä oireita suuntaan tai toiseen.....nyt peukut ja varpaat pystyssä....

Mä olen aina ollut outo lintu lapsikatraani kanssa ja ihmiset jaksaa ihmetellä ja päivitellä ääneen ja kysellä mitä uskonlahkoa edustamme yms. Todella ikävää.......tiedän ettei kannattaisi välittää muidenmielipiteistä, mutta minkäs teet.

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Mitenkäs teidän muiden sukulaiset ja ystävät ovat reagoineet uutisiin uudesta tulokkaasta kun lapsia on jo se 4+ ?
Me olemme jo muutamalle kertoneet uutisen vaikka ihan alussa olenkin. Odotettavissa on myös tännesuunnalle monenlaista mielipidettä. Jännä, miten ihmiset voikin kommentoida jyrkästi toisten henkilökohtaisia ratkaisuja. Nämä ei niin ihanat kommentit sattuu minuun aika syvälle, mutta olen ottanut sen asenteen että kyllä minä voin sanoa takaisin, kaikkea ei tarvitse niellä. Esim. veljeni eilen kommentoi suhteellisen ikävästi niin sanoinkin hänelle että muuta kommenttia en kyllä häneltä odottanutkaan. Toivottavasti sai miettimään sanojaa.

En kyllä muista että edellisissä raskauksissa olisi ollut näin järkyttävää palelua mitä nyt on.. Pahaa oloa ei sen kummemmin ole ilmaantunut, mutta tosiaan, tämä palelu on jotain aivan uskomatonta. Eipä sillä, pitää nauttia nyt näistä oireista koska tämä on viimeinen kerta kun olen raskaana.
 
Täältä liittyy myös viidettä odottava, laskettu aika huhtikuussa. Muut ovat 10v, 6v, 5v ja 1 1/2v.

MaMa74 Ärsyttäviäkin kommentteja on tullut tännekin tyyliin "ajattelitte koko maailman täyttää tms" Samasta syystä siis me ei olla tätä kuulutettu kun niille tärkeimmille, tosin minusta huomaa aika helposti milloin odotan kun masu alkaa näkyä. Suurin osa ystävistä on hurjan onnellisia kun tietävät miten kovasti lapsista tykätään
Tellu30 minulla on varmaan myös pakko olla viimeinen raskaus, oma terveys ei välttämättä enää kestäisi raskautta kun on kaikenlaisia oireita ja pahenevat jokaraskaudessa.
 
Heips!

Me saimme joulun alla myös testiin kaksi viivaa....ja viides olisi tämä tulokas meille! Muut lapset ovat 13v poika, tyttö 8v, poika pian 6v ja rinsessa 2,5v. Ja tietysti isi myös =) Ihanaa huomata, että teitä muitakin ikuisia vauvakuumeisiakin on ja aika palljon onkin. Laskettu aika menisi elo-syyskuun vaihteeseen, aina muuttunut eteenpäin ultrissa.

Te kaikki vaikutatte ihanan mukavilta =) Onnittelut juuri plussanneille :flower: ja onnea pidemällä oleville odottajille ja kuumeileville toivotan pikaisia plussia.

t.tianna
 
Hienoa riemu ja onnea oikein virallisesti :) ja toivottavasti miialle vielä plussa tulee, ainahan sitä on toivoa kun ei tätiä näy... ;)
Tervetuloa myös kaikille uusille!!!

Kyhäsin alustavasti listaa meistä ekaan viestiin, mutta... koska en ole mikään tekninen tyyppi, niin muokkaus ei tunnu onnistuvan. Kun yritän muokata tuota uudelleen, niin edellinen päivitys aina katoaa, eli ongelmia tiedossa kun yrittää lisätä tietoja tai uusia pinoutujia :( Siispä jos tiedätte ratkaisun tuohon, taikka jos joku ihana osaavampi haluaa, niin siirrän päivityksen mieluusti hälle :)

Paljon muuten elokuisia mammoja meissä, ja onkos huhtikuussa ensimmäiset vauvautuvat? Ikiä puuttuu kovasti ja voi olla,et muistin jonkun väärin. Pakko ei ole ikää laittaa,mutta ihan kiva vähän nähdä ikäjakaumaakin :)

Nyt syöpöttelemään, vaikkei kyl tän masun kanssa tarvis!
 
Minäkin ilmoittautuisin mukaan :wave:

Viidennen la 2.5. Neljä muuta ovat poika 10v, tyttö 8v, tyttö 3,5v ja poika pian 1v.

MaMa74 en tiedä muistatko tai muistanko minä väärin, mutta taidettiin kirjoitella tammikuisissa 2009 yhtä aikaa?

Kommentteja on täälläkin saatu kuulla. Kyselty "joko telkkari on hävitetty" ja "omilla jälkeläisilläkö meinaatte maailman täyttää" jne. Kaikki kaverit kyllä tietää että olen aina viidestä puhunut. Ja äitinikin vaan totesi että viidestä oot puhunu niin mitä järkyttymistä tuossa on. Meille kun tuli tämä viides yllätyksenä neljän "tarkoituksella tehdyn" jälkeen. Imetin eikä kuukautiset olleet alkaneet. Luotettiin miehen kanssa ettei se nyt yhdestä kerrasta alulle lähde kun kuukautisetkaan ei ole vielä alkaneet, mutta niin vain kävi. Pilleritkin olin ehtiny hommaamaan mutten vaan ehtiny aloittaa. Lapsiluvun oli tarkoitus jäädä neljään vaikka viidestä olen haaveillutkin. Tai ehkä myöhemmin olisi voinut tulla, mutta en näin pienellä (vajaa 1v4kk) ikäerolla olisi tarkoituksellisesti tehnyt. Oon sen verran mukavuudenhaluinen että olisin halunnut lähemmäs 2v ikäeron. Hetki meni panikoidessa mutta nyt jo suht levollisin mielin odotan toukokuuta :D .

Johjo 22+5 (ikää 32v)
 
Johjo muistan sinut kyllä tammikuisista :D Ja pieni "yllätys" meillekin tämä kuutonen oli, mutta tosiaan iloinen sellainen. Meillähän nämä kolme nuorinta on sitten pienillä väleillä..
Enkelinäiti kiitos hienosta etusivun listasta, minun tiedot oli ainakin oikein ja jos haluat niin voihan sen virallisen la 14.4 laittaa sinne =)

Taitaa olla hyvinkin yleistä tuo "kommentointi" lapsimäärästä. Ja niinkuin muutamat sanoivatkin niin kyllä joskus ottaa nuo sanomiset ehkä liiankin henk.kohtaisesti, mutta ei sitä aina osaa kaikkea vaan syrjäyttää olankohautuksella. Onneksi Enkelinäiti pisti pystyyn tällaisen pinon :D täällä voi huoletta hehkuttaa omaa pesuettaan :LOL:
 
Enkelinäiti Huomasin samaa päivittely ongelmaa elokuisten listaa tehdessä .. kannattaa tehdä lista wordilla tai worksilla ja kopioida tiedot sinne ja aina kun päivittää niin pyyhi vanha lista kokonaan pois ja kopio tallennetusta tiedostosta muokattu lista .. muista tallentaa myös kuvat alkuun yms. =) Hieman hankalampaa , mutta huomasin että näin toimii , muuten tuli kömmejä ja noita loppupään tekstejä oli huono muokata , heitti koko aika alkuun .. :kieh: Mutta siis kopsaamalla omiin tiedostoihin ja muokkaamalla sitä kautta ja poistaa vanhan ja liittää uuden muokatun ! toivottavasti ymmärsit mun sepostuksen :ashamed:

tervetuloa uudet !!!

ai niin ja mun tiedot 30v , viitonen , la 7.8

neitim
 
Hei!

Hyvää uutta vuotta!

No, testi sitten tehty ja nega se oli. Enää se ei plussaksi muutu, kierto ehkä imetyksen takia ovuloimatonta.

Mukana olisi kiva olla, mutta ymmärrän toki jos haluatte pitää pinon ihan odottajille =)
 
[/b]HotMilk- Tottakai täällä voi kuumeillakkin niinkuin Enkelinäiti tuolla aiemmin mainitsikin. Harmi että sulle nega tuli :hug: . Toivotaan että tämä olisi onnen pino ja plussaisit nopeasti. :heart:

Mä kukun vielä hereillä vaikka kello on puoli neljä. Meillä oli vieraita tosi myöhään, sitten en saanut unta ja menin siivoamaan ja nyt ei uni vieläkään tule. Piti kertoa vieraillekkin syy miksi en ota viiniä. =) Nämä olivat iloisia, mutta aika outoja ja negatiivisiakin kommentteja olen saanut, kun vauvakuumeestani olen kertonut.
Mä en varmaan saakkaan unta tänä yönä kun olen niin innoissani plussasta. Ajattelen vaan sitä ihanaa pientä tahmeaa vauvaa jonka saan sitten syyskuussa syliini. Ne pienet varpaat ja kaikki!
 

Yhteistyössä