viikko 17 ja orgasmeja yöllä!!!

eli siinä se melkein tuli....oon ruvennu saamaan orkkuja yöllä ja ku herään siihen niin tuntuu ,et jälkikäteen supisteliski vielä....onko ihan normaalia???
miten orgasmi muuten vaikuttaa raskauden aikaan...en oo ite uskaltanu,ees saada sitä
 
kahdenemo
:) sehän on vaan mukavaa!
Mulla esikkoa odottaessani alkuraskaudessa oli ihan sama. Lähes joka yö heräsin todella voimakkaisiin orgasmeihin, ei mitään pientä värinää ;) Oli muutenkin koko raskauden ihan hillittömät halut. Kakkosesta ei sitten niin ihania öitä ollutkaan, ja nyt kolmas raskaus ihan alussa eikä oo ainakaan vielä värissy.
mut on ihan normaalia ja liittyy hormooneihin ja siihen, et paikat tuolla alapäässä raskauden aikana herkistyneet, turvonneet jne.

ja normaali raskaudessa seksistä ja orgasmeista ei mitään haittaa. joten nauti vaan öistä, ja muutenkin seksistä. ei sitä 9kk ilmankaan jaksa :p
 
ihan normaalia. mulla on ihan alusta asti tullu orgasmeja öisin. aluks sattu hirveesti.kiva tunne,mutta supistus ei oo kivaa. kai nää hormonit nekin tekee. vaaraa niistä ei ole,eivät ole edes sama asia kun harjoitus supistukset. eli voit ihan huoletta saada seksinkin aikana jos pystyt.
 
peto pullea
Sama täällä, uskomattoman hurjia unia ja sitten herää orkkuun... Muutenkin oon raskauden aikana nauttinut seksistä todella paljon ja saanut voimakkaita orgasmeja. Miestä kiehtoo kun olen kertonut "hurjista öistäni". Tosin olen voinut muuten hyvin, ymmärrän ettei huonovointisena seksi jaksa kiinnostaa. Ei oo vaarallista jos ei lääkäri oo nimenomaan jostain syystä kieltänyt, tuleehan orkun jälkeen niin rentoutunut ja ihanan raukea, onnellinen olo - ei voi olla muuta kun hyväksi vauvelillekin.
 
alkuperäinen
eli kiva nähä,et muillakin samojaongelmia,mut hassua,täs on just se,et en oo ollenkaan tän raskauden aikaan vie nauttinu seksistä ja unetkaan ei oo kummempia...joten mistä lie johtuu
 
ei voi olla totta!! huh kun säikähdin kun näin tän alotuksen.. kun juuri viimeyönä sain orkun unissani ja heräsin siihen.. siis en saanut unissaan vaan ihan oikeesti. :LOL: olin sitten herätessäni ihan ihmeissään,, ja raskaus viikkoja on 12.. no ompa hyvä etten ole mikään poikkeus
 
kuin myös
Täällä kans koko raskausaika (normaalistikin kyllä silloin tällöin) herätty yöllä kivoihin aaltoihin :p
Ja olen huomannu ny samaa, eli orgasmin jälkeen muutama supistus tulee. Ei varmaan vaarallista tosiaankaan.
 

Yhteistyössä