*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
kiitos kaikille haleista ja lohduttavista sanoista :hug: niitä tässä nyt tarvitaan :'(
Alkais nää jumalattomat alaselkä ja alavatsa säryt loppua, niin vois jotain muutakin aatella, vaikka tuskin onnistuu :'( :'(

TaikaWiitallekkin :hug: tädin tulosta!!!1

Illalla lähen pienen lenkin tekemään, jotta saan tän pään tuuletettua, tuntuu ettei järki enää kulje \|O :'(

Muille pinossa vielä roikkuville paljon +++++ puhalluksia :whistle:
 
:hug: Fantsulle

Minä täällä edelleen piinailen ja tämä vaan venyy :headwall:
Lämmöt on korkealla vielä joa kohdunnapukka kiinni, mutta ainoa oire on nämä rinnat jotka on v-a-l-t-a-v-a-t =)
Mukavaa tiistaita kaikille ja plussatuulia kaipaaville +++++++

Pudonneille :hug:


Lastwish kp39/32 yk4
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
 
Tiistai 15.5.2007

Mimmali...................kp 33/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Hilipati.....................kp 34/28................yk 1................1. haaveissa
Annilii86...................kp 35/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Anna........................kp 36/30................yk 1...............1. haaveissa
Hipu.........................kp 39/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 44/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET:

Inessa
Pikkuinenko
Kirppu


TIPPUNEET:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava
Nippanappa
Milla73
Tiipii
Pupuvaimo
Olivia
Pihlamaaria
Pippuri81
Äitsy80
TaikaWiitta
Fantsu
Äippä84
 
Huomenet! :wave:

Äippä84 parempaa onnea uuteen kiertoon!! :hug:

(.) Täällä huonovointisuutta, vatsa- ja selkäkipuja, pääsärkyä. Vessapaperiin aamulla ihan minimaalisesti väriä, hyvin vaalean ruskeaa, joten kaippa se täti nyt sitten viimein tuloaan tekee. En kuitenkaan vielä muuta päiviä, koska sitä väriä oli niin supervähän vasta. Se voi olla ettei torstaina tarviikkaan testailla..onkos teillä aiemmin raskaana olleilla ollut koskaan mitään tuon kaltaisia välivuotoja enää raskauduttua? Elättelen tietty toivoa ettei sieltä kunnollatätiä tuliskaan vaan plussa testiin..

Mimmailillakin alkaa olla jännät päivät, koskas testaat?
=)
 
Oikukas84 TAAS harma
Siis taas lisää tippuneita :O tän täytyy loppua nyt! Nyt on kai menossa 32/30-31 ja eilen fiilistelin maailman haaleinta roskishaamua :D en siis todellakaan kuvittele sen perusteella olevani raskaana, mutta olihan se kiva jotain nähdä kuitenkin. Mitään kummempia oireita ei vieläkään ole ainakaan niin selvästi että jatkuvasti tulisi. Ei kyllä ole yhtään sellainenkaan olo että menkat alkaisi, mihinkään ei koske tai muutakaan.

Katsotaan mitä tapahtuu. Huomenna aamulla testaan, illalla mennäänkin taas hautausmaalle viemään kynttilä syntymättömille lapsille.

Mites muilla ketkä vielä jännittää?
 
annilii86
huomenia

Tännekki tuli eilen täti kylään. kierto venyi nyt 34kp asti, et heittelehtii vähäsen. varmaan imetyskin vaikuttaa siihen osaksi. Ja taisin bomgata oviksenkin vähän myöhemmin mitä oletin.

plussatuulia vielä niille joille se on mahdollista tässäkierrossa :heart:
 
Täällä selvitty seuraavaan päivään vaikka säryt on vieläkin aika kovat, tosin alkaa jo helpottaa.....

Kiitos teille kaikille, olette ollut mahtavia :hug:
Luulen, että mun osalta piinailut on piinattu nyt hetkeksi :'(
Mutta käyn täällä kattelemassa kuinka muille käy =)

tippuneille paljon :hug: ja tsemppiä seuraavaan kiertoon :heart:

Muille vielä piinailijoille paljon +++++++ tuulia :whistle:
Tulkaa heti kertomaan kuin käy, täällä jänskään teidän puolesta :saint:
 
Kiva, että Fantsu kävi kertomassa kuulumisia. Jaksat kaikesta huolimatta olla ihanan positiivinen. :heart:

mimmailin kanssa sitten tastaillaan samoihin aikoihin! =)

Oikukas84 roskishaamuhan kuulostaa lupaavalta! Toivotaan että siitä vahvistuu.

Täällä edelleen hieman rusehtavaa vuotoa havaittavissa. Täti paukkaa yleensä reippaammin paikalle, mutta jos se tahtoo tällä kertaa piinata oikein kunnolla ja hidastelee sen takia. Huomenna viimeistään näkee mihin tää johtaa. Ja tosiaan torstaina testaan jos aihetta vielä on..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:53 Hilipati kirjoitti:
mimmailin kanssa sitten tastaillaan samoihin aikoihin! =)
No jaa..Vähän luulen että multa testailut jää..selvät menkkojenalun merkit..Pissahätä koko ajan,väsymystä,turvotusta,närästystä..
Nyt vaan odottelen koska alkavat.Veikkaan että huomenna.
 
hilipati ja mimmali pidän teille peukkuja huomenna, tulkaa sitten kertomaan kuinka kävi, toivottavasti olisi ihania uutisia :hug: :heart:

Mulla ollut tänään aika särytön päivä, eli toivoa on et tää kurjuus loppuu, loppuis nyt vaan kokonaan tää jälkivuoto, niin vois alkaa taas elämään normaalia arkea =)
Miehen kanssa ollaan puhuttu ja päätetty, että yritystä siirretään tuonne kesän jälkeen, mä oon niin tunteellinen ja herkkä, että haluan ja tarvin kunnon toipumis ajan.....

Tuun taas huomenna kurkkimaan kuinka teidän on käynyt, stemppiä =)
 
Ette arvaa mitä mies sano. \|O
Tuli puheenaiheeks sen noi "kivesongelmat" ja niiden mahdollinen vaikutus lapsettomuuteen..

No,kävi ilmi että miehen mielestä me ei olla yritetty tosissamme näinä 10kuukautena..Minä olin ihan että mitä hemmettiä.. :eek:

Kysyin että kuinka niin?Miehen vastaus:No,eihän me olla p.antu paljon mitään,eikö yrittäessä kuuluisi tehdä sitä koko ajan melkeinpä?

Siis apua,onko se oikeesti tuota mieltä?Kysyin myös että niin haluatko lasta tosissasi niin vastasi että älä tyhmiä kysele,totta kai.

Mun mielestä me ollaan yritetty ihan täysillä.Oviksen aikaan usein ja kierron aikana n.2-4pv välein. :whistle:

Suoraansanottuna en jaksaisi edes sellaista 24/7 jyystämistä..Enkä usko että jaksaisi mieskään.

Ai niin,ja hän ei vieläkään usko että vain oviksen aikaan voi tulla raskaaksi..Voi hemmetti että ottaa aivoon..Mitäs minä tässä menkkojen kanssa hermoilen jos kerran emme ole yrittäneet täysillä.. :kieh:
 
Niin juu..Puhkes tulehtuneet ja tosi kipeet finnit leukaan ja ylähuulen päälle. :ashamed:
Oon parina iltana ny koittanu saada ne pois kasvovedellä,puhdistusemulsiolla ja kosteusvoiteella..Ei mitään tulosta.Au. :/
Kaikki meinaa nyt mennä päin hemmettiä. \|O
Tai niin,ei minulla valittamista ole..En saisikaan valittaa..Kun miettii mitä fantsu on joutunut kokemaan. :'(
 
Keskiviikko 16.5.2007

Mimmali...................kp 34/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Hilipati.....................kp 35/28................yk 1................1. haaveissa
Hipu.........................kp 40/32.................yk 2...............1. haaveissa
Nipsukka...................kp 45/35..........puoli vuotta...........2. haaveissa


HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET:

Inessa
Pikkuinenko
Kirppu
Lastwish

TIPPUNEET:

Boobs
Dreamer-88
Touhu Tenava
Nippanappa
Milla73
Tiipii
Pupuvaimo
Olivia
Pihlamaaria
Pippuri81
Äitsy80
TaikaWiitta
Fantsu
Äippä84
Annilii86
Anna
<br><br>
 
Fantsu kiitos peukutuksista! Jaksaisitko jatkaa vielä huomiseen, aamulla ajattelin testata..

Kyllähän mimmalin ja miehen tahti aika paljon tiheempi on ollut ku meillä täällä. Miehet nyt on miehiä..Se on pääasia että hän haluaa lapsen!
=)

(.) tääl meinas laatta lentää aamulla. Vatsaa poltteli ihan kauheesti. Nyt taas jomottelee menkkamaisesti. Ja aamulla taas ihan hiukan rusehtavaa tuhrua. Saa nähdä mihin tää johtaa..

Missäs Hipu on?? Päivät kans aika pitkällä... ;)
 
Heips, laitoin jo aiemmin, että mut voi poistaa listalta.. Täti ei ole vieläkään poikennut, mutta en myöskään ole raskaana.. Testin tein viime su, enkä aio enää uutta testiä tehdä. Tästä tulee kai ylipitkä kierto!

Kaikille jännääjille vielä tsemppiä!

:heart:
 
ihanaa lastwish , onnea kamalan paljon :hug: :heart:

Juu pidän teille hilipati vieläkin peukkuja, tajusin eilen nukkumaan mennessä et olin päivän edellä, ei oikein toi ajatus vielä juokse sattuneesta syystä....

Entäs hipu , mites sun on käynnyt???

Ihana kuulla noita plussa uutisia, lisää semmosia :heart: :heart:

stemppiä hilipati huomiseen ja muillekkin tietysti jotka aikoo testailla :hug:
 
Tänään on ollu kiireinen päivä.Juossu ja ajanu edes takasin paikasta toiseen..Vielä pitäisi siivota mutta nyt otan hetken rennosti ja sitten jatkan siivoomista..

Kyllä tämä kutsukorttien teettäminen ja vieminen perille on työlästä. \|O :ashamed:
 

Yhteistyössä