*****Viikko 20 piinailijat*****

Jemina-81
Yrityskierto 14 menossa, yksi keskenmeno takana.
Mutta aina jaksetaan laittaa uutta matoa koukkuun :)
Nyt kp 19/30-32 eli vkon 20 lopulla olisi totuuden hetket käsille. Miehelle just sanoin että estää mua viikonloppuna ostamasta raskaustestiä, ite oon sellainen että testaan varmaan 100 kertaa päivän aikana jos menkat ei oo alkaneet. Joten yritän jaksaa ottaa niin että menkat kunnolla myöhässä ainakin pari päivää ellei sitä ennen ole alkaneet.

Mukavaa päivää kaikille :)
 
Hei taas kaikille =)

Kiitos listaa päivittäneille, itse en vieläkään ole uskaltanut sitä tehdä etten sotke koko juttua.

Flunssa painaa päälle ja ulkoilun voi unohtaa vaikka on hieno ilma :( Hetken yritin olla lasten kanssa tuolla, mutta kuume alkoi nousta, tuli ihan paha olo... eikä tästä nyt niin kauaa ole kun olin viimeksi kipee. Harmi. Laskeskelin että jos kierto on sen 28 niin äitienpäivänä sitä sitten on jännäämistä, ja jos menkat ei ala niin ehkä sen jälkeisenä keskiviikkona voisi testata. Toiveajattelua täällä melkoisesti. Ja niitä kuviteltuja oireita ...

Plussatuulia +++++++
 

MAANANTAI 7.5.2007

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 17/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 19/30-33....................yk5
Jemina-81.....................kp 19/30-32....................yk 14
Peppi1981.....................kp 20/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 21/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 23/30-35....................yk11
Tipsu84.........................kp 25/31-34....................yk4
C 81.............................kp 28/34.........................yk?

Toista toivovat
Hilma71.........................kp 14/24-26.....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 14/25-27.....................yk15
Meimei...........................kp 16/28..........................yk5
Säästöpossu...................kp 17/?...........................yk 1
Miisu..............................kp 19/28-34...................yk20
Hemuli...........................kp 26/32........................yk 1
Noppi.............................kp 20/30.......................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 17/26-28(-42).............yk1½
Babygirl .........................kp 19/25-26...................yk 1
Mantelikukka..................kp 22/28........................yk4
Taika-79........................kp 23/30-34....................yk 8



:wave: Tervetuloa uusille! Päivittelin teidät tuonne listaan, toivottavasti meni oikein... :whistle: Niin ja oletin että teillä Jemina-81 on eka toiveissa, kun et maininnut tarkemmin - korjataan jos menit vika kohtaan!

Täällä ei mitään uutta... tai no, jotain kummaa tunnetta alavatsalla, mutta sehän ei merkkaa yhtikäs mitään suuntaan eli toiseen tässä vaiheessa :LOL:
 
Hei vaan ja maanantaita!

Tervetuloa uusille ja lisää tuttuja näkyy ;) Täällä on ihan varmasti ovis ohitse ja nyt vaan odotellaan...
Onko muita lähtemään mukaan sitten vko20 testipäivään? Ajattelin, jos porukalla testailisi ja jännäisi...
Siis vaikka loppuviikko?
 
Tervehdys!!

Pikkulintu77Täälläkin aurinko ihanasti paistaa ja mittari näyttää melkein 20 asetta lämmintä varjossa =) Mie laitoin lauantaina jo orvokeita pihalle ruukkuun kun mies oli niitä jo viikko sitten ostanut minulle.. Ajatelin et nyt pakko laittaa ettei sisälle kuole..
Samalla istutin 2 ruusua kukkapenkkiin ja toiseen kukkapenkiin lisättiin vähän multaa kun ei ollut tarpeeksi syvä..
Millanen piha teillä on..Kun kyselit niitä perennoja.. Riippuu vähän paikasta minkälainen on et mitä voi laittaa.. Itse olen entinen puutarhuri niin jotain noista kukista tiiän mut tuntuu ettei enää pian mitään muistakkaan kun siit on niin monta vuotta kun olen valmistunut siihen ammattiin =)

(.) Nyt on alkanut tulla oireita.. Tai en tiiä onko ne ets raskaus oireita..
2 päivää mua on palellut ihan hirveesti.. Eilenkin piti viltti ottaa kun paleli niin kovasti..Vatsassa edelleen jomotusta.. Mulla ei ole ollut ennen menkkakipuja kun vasta pari päivää enen tädin tuloa ja tässä kuitenkin viel pitäs olla sinnekin viel viikko ennekuin täti tulee..
No pitää vaan koittaa pitää pää kylmänä :D

Mukavaa uutta viikkoa kaikille!!

-Taika-
 
Jemina-81
Joo oikein meni, ekaa yritellään, ja kierto nyt tosiaan 19/30-32 eli vasta viikonloppuna aikaisintaan testaillaan tai sit alkuviikosta, tätiä odottelen la 19.5. saapuvaksi, saa nähdä... B)
 
Voi venäjä....en jaksa enää uudelleen kirjoittaa (ai en vai)

Juuri runoilin ummet ja lammet ja sitten tekstit ei tullutkaan näkyviin, tuli vaan joku hiton virhe :headwall: :headwall:

Jotenka..suoraan omaan (.) Missä hitossa se mun ovis on???? Eilen luulin, että tuli tositositosi haamuviiva testiin (kp18), ja että se vahvistuisi tänään kuten testissä väitettiin, että siis se viiva vahvistuu ja pitää olla vahvempi kuin kontrolli viiva. Jokatapauksessa tänään kp19...ei mitään. :headwall: No joo..ehkei mussa kypsy mitään munasolua, tai jotain, en ymmärrä :'( Peittoja on kuitenkin heilutettu...irrotkoon sitten tai olkoon irtoamatta

Niin ja tervetuloa uudet jännäilijät :wave: <br><br>
 
Huomenta kaikille :wave:

Noppi: Minä ainakin jännään viikolla 20, eli kp 28/28 olisi ensi tiistaina, monesko päivä se nyt on, 15.toukokuuta. Malttamaton kun olen, niin testaan kyllä varmaan nyt loppuviikolla jo.....Plussa olisi kiva äitienpäivälahja :)

Saas nähhä, kuka saadaan tästä joukosta ensimmäisenä plussanneiden sarakkeeseen. Peukut pystyyn meille kaikille!!!!
 
Tervetuloa uudet jännääjät mukaan!

Taika 79: Meidän pihalle paistaa kokopäivän aurinko täydeltä taivaalta. Ei yhtään varjo kohtaa. Kaivoin eilen sellasen lahonneen kannon pois mun tulevasta kukkapenkistä. Oli aikamoinen urakka, hiestä märkänä väänsin juuria ylös, ja nyt on sitten piha aivan mullalla. Nurmikosta ei tietoakaan, kun kannon juuret olivat levittäytyneet jokapuolelle. Mietin niitä kukkia, sellaiset olisi kivoja jotka kukkivat vuorotellen esim: karpaattienkelloa, liljoja, syysleimua jne. Löysin yhdestä kuvastosta köynösruusun, mitenhän on sen laita, mahtaisko menestyä? Mun käsityksen mukaan ruusut menestyvät paahtavassa auringossa.

(.) Eilen koski aivan pirusti vasemmalle alavatsaan, kun nujersin kantoa. Kolme kuivaa päivää oli ja nyt sitten valkkaria, niin kuin kierto menee! En haaveile turhia, että oisin raskautunut, mutta tietysti salaa toivon :kieh:

Voisin vaihtaa nimimerkin niiskuneidiksi, kun nenä vuotaa oikein solkenaan :LOL:

Päivän jatkoja toivottelee pikkulintu77
 
TIISTAI 8.5.2007

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 18/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 20/30-33....................yk5
Jemina-81.....................kp 20/30-32....................yk 14
Peppi1981.....................kp 21/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 22/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 24/30-35....................yk11
Tipsu84.........................kp 26/31-34....................yk4


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 15/24-26.....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 15/25-27.....................yk15
Meimei...........................kp 17/28..........................yk5
Säästöpossu...................kp 18/?...........................yk 1
Miisu..............................kp 20/28-34...................yk20
Hemuli...........................kp 27/32........................yk 1
Noppi.............................kp 21/30.......................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 18/26-28(-42).............yk1½
Babygirl .........................kp 20/25-26...................yk 1
Mantelikukka..................kp 23/28........................yk4
Taika-79........................kp 24/30-34....................yk 8

:heart: Plussannet :heart:


Tippuneet
:hug: C 81
<br><br>
 
C 81
Tipauttakaapa mut pois listalta.. täti tuli ennen aikojaan.. ja täällä kp1.. nyt oon kyll hämillään, mutta ei auta muu kuin uuteen kiertoon vaan asennoitua..

Plussatuulia kaikille oikein isolal puhurilla *puuuuuuuuuuuuuuuh*

:wave:
 
Omaan napaan kuuluu kummia.*Ihmettelee silmät lautasen kokoisina* Tänään tuli ruskeaa tuhrua,mutta ei housuun asti vaan vessassa käydessä paperiin.(Joo,tiedän,ällöä... :ashamed: ) Menkat ei kuitenkaan ole alkaneet,yleensä alkaa niin että tuhruttaa kunnolla kipujen kanssa,nyt se tuhru on loppunut eikä minkäänlaisia kipuja.Sitäpaitsi olisi koko elämäni lyhin kierto jos nyt alkaisi menkat,kp 26.Merkillistä.
Ja tietenkin nyt ajattelee että entäs jos tämä onkin SITÄ,mutta luulisimpa että menkat sieltä tulla pamahtaa lähipäivinä. :headwall:
Mitään muita oireita ei ole,suuntaan eikä toiseen.

C81,pahoittelut tippumisesta... :/
 
Ajattelin vain ilmoittaa että hengissä ollaan, ovis oli ja meni ja kaikkemme tehtiin. Lisäksi tässä kierrossa hörpin greippimehua (löytyi ovis toooosi helposti ja limaa riitti, pakko se on alkaa uskoa greippimehun voimaan) ja tänään nappasin ekan Terolutin. Näin meillä.
 
Iltaa!

Voi ei C81 :hug:
Täälläkin vissiin alkaa kohta täti tulla kyläilemaan, ihan jäätävän kokoinen finni yrittää tulla leukaan, eiköhän toi sitä tarkoita... yhyy.
Noh, ei pidä mitää hoppuilla, vastahan tässä ens viikolla pääsee testailemaan, ehkä ;)
Mulla olis to SE päivä, malttaisikohan odottaa sitten pe....
 
Säästöpossu: no mitäs sitä nyt kertoisi... Ei ole vaikeuksia muutenkaan ollut ovista löytää mutta kun olen sen pari desiä greippimehua hörpännyt menkkojen alusta ovikseen asti joka päivä niin oli todella helppo huomata ovulaation aika limojen muutoksesta. Toivon että greipillä olisi suotuisat vaikutukset myös limakalvon paksuuteen joka on minulla vähän ongelmana. Aiemmin olin täysin sitä mieltä että se on humpuukia koko greippi-höpötys, mutta uskottava se vaan on. Selvä muutos on havaittavissa limaisuudessa :D Sitä ei kai kukaan muu kuin vauvakuumeinen ota positiivisena asiana että limaa riittää. :LOL:
 
Kääks! Joko täällä alkaa porukkaa tipahtaa eikä olla vielä lähelläkään "omaa viikkoa" :( :hug: C81! Mullakin tuli edelliset kktiset etuajassa.

Täällä sellaista "raportoitavaa", että nännit tuntuu ihmeellisiltä B) Lisäksi oli reilusti valkkaria tuossa aamusella havaittavissa ja tänäänkin on ollut ihme tunne alamassulla - vaikea kuvailla, se vaan tuntuu. Hohhoijaa... kierto vasta tässä vaiheessa ja niin sitä vaan "huomaa" kaikenlaista kummaa... :whistle: :xmas:

Meillä on 5-vuotis hääpäivä pe 18.5 - olispa kiva hääpäivälahja jos... :heart:
 
Jemina-81
Tällaista jo mietin...
Ketkä aikoo testailla ensi viikon sunnuntaina eli siis 19.5? Kappas, äitienpäivänä siis. Mulla silloin kp 32/30-32 jos punainen Ferrari ei ole ennen kurvannut pihaan... Olis kiva saada jännäyskavereita juuri sille päivälle ja kuulla muiden testitulokset.
Just kyllä uhosin että säästän seuraavalle viikolle mutta tuskin hätähömppänä pystyn... =) =)
 
tipsu pikana

KESKIVIIKKO 9.5.2007

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 19/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 21/30-33....................yk5
Jemina-81.....................kp 21/30-32....................yk 14
Peppi1981.....................kp 22/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 23/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 25/30-35....................yk11
Tipsu84.........................kp 27/31-34....................yk4


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 16/24-26.....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 16/25-27.....................yk15
Meimei...........................kp 18/28..........................yk5
Säästöpossu...................kp 19/27...........................yk 1
Miisu..............................kp 21/28-34...................yk20
Hemuli...........................kp 28/32........................yk 1
Noppi.............................kp 22/30.......................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 19/26-28(-42).............yk1½
Babygirl .........................kp 21/25-26...................yk 1
Mantelikukka..................kp 24/28........................yk4
Taika-79........................kp 25/30-34....................yk 8



:heart: Plussannet :heart:


Tippuneet
:hug: C 81

[/quote]
 

Huomenta ystävät :flower:

Täällä on selvitty eilisestä rankasta koulutuspäivästä ja nyt pitäisi jaksaa puristaa vielä kaksi iltavuoroa jonka jälkeen sitten saa lomailla.
On se vaan kumma miten sitä pitää päivästä toiseen kuunnella kroppaansa ja etsimällä etsiä erilaisia tuntemuksia. Se tuskin auttaa raskautumisessa, mutta minkäs sitä vauvakuumeinen itselleen voi =)
Alamaha on ollut oudon tuntuinen loppuviikosta lähtien, mutta siinäpä ne mun "oireet" sitten on. Mites te muut, joko löytyy oireita? Kuviteltuja tai todellisia ;)
 
On kyllä ollut muutamana aamuna niin öklöilyolo, että toiveet nousee jo pilviin.......mutta, kun järkeäkin päässä vielä löytyy, niin pitää muistaa, että terot saattavat myös antaa näitä "raskausoireita".

Parina päivänä on myös nippaillut masussa ja eilen ihan vihlaisi kunnolla pihaa haravoidessa. Aamulämmötkin ovat (ainakin omasta mielestäni) reilusti korkeammat kuin tavan kierroissa. Kylläpäs nyt alkaa olla muurahaisia masussa, kun ei malttaisi odottaa ensi tiistaihin. Mutta en testaa vielä, en testaa....en testaa... :headwall: Kohta menee hermot....

Tänään mietin sellaistakin, että lapsille tulisi nyt kuitenkin iso ikäero, vaikka ensin ajateltiin tehdä parin vuoden välein. Nyt esikoinen täytti 4, joten ikäeroa tulisi melkein viisi vuotta. Mutta toisaalta siinä on tietysti omatkin hyvät puolensa, esikoinen ei ehkä niin mustasukkaistu. No, nyt on kyllä liian varhaista miettiä vielä noin pitkälle, kunhan edes tulisi se plussa :/
 
Hilma71 pikana
Pahoittelut tippumisesta C 81 :hug:

Lupaavan kuuloisia oireita jo muutamalla... =)

Lasten ikäerosta; kun ollaan miehen kanssa kakkosta toivottu perheeseen jo pitkään, on ikäeron laskeminen ja ajattelu menettäneet merkityksensä jo kauan aikaa sitten... ikäeroa tulee ainakin yli seitsemän vuotta! Mun mielestä sisarukset on sisaruksia, ikäerosta viis... pieni vai iso ikäero... molemmissa hyvät ja huonot puolensa, kunhan nyt saatais se esikoisenkin puolelta kauan kaivattu veli tai sisko. Anteeksi purkaus :ashamed: , mutta olen sukulaisten puolelta kuullut sitä "eikö olisi kannattanut tehdä heti perään toinen" -tyylisiä kommentteja! Että ihmiset osaavat välillä olla ajattelemattomia :headwall:

Oma napa; ei mitään tuntemuksia... en edes pongannut ovista, joka on kyllä mielestäni pitänyt jo olla. Tädin pitäisi saapua vasta ensi viikon lopulla, joten jonkun (sorry, en muista kuka) ehdottama äitienpäivätestaus on ainakin mulle aivan liian aikaista...

Plussatuulia puhaltelen :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä