~ Viikko 21 ~

PippurinenMamma
Kiitos, kalenteri :flower:
Harmittaa jättää tää pino/sakki, kun jo ehdin tottua tähän :/ .
Mieli on nyt hyvä onneks =) ja menkatkin minimaaliset, mut huomenna varmaan yltyy.

Mies lupas, että elokuussa voi alkaa sit ihan ilman ehkäisyä, jippii....sain ees kuukaudella laskettua tätä aikaa =) ! Pienet on munkin ilot :heart: .


Käyn välillä moikkailemassa

:wave: :wave: :wave: :wave:
 
Sunnuntai 20.5.2007

poika04.................kp 23/25.......................yk 1.......2.toiveena
Matarena...............kp 23/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 24/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 24/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 24/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 24/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 25/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 25/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 25/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 25/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 26/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 26/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 26/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 26/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 26/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 27/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 27/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 28/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 28/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 30/34....................yk 9.........2. toiveena


Tippuneet :hug:
NinnuK

Haamuilijat :whistle:
Mrs K-H

Plussanneet :heart: :flower:



).( Ei edelleenkään mitään oireita, tätä HURJAA flunssaa lukuunottamatta :\|

Ehkä jos hakemalla hakee, niin jotain nykäisykipuja tuntuu alavatsalla sivuilla välillä, jos äkkinäisiä liikkeitä tekee :/

No, ans kattoo =)
 
Sunnuntai 20.5.2007

poika04.................kp 23/25.......................yk 1.......2.toiveena
Matarena...............kp 23/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 24/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 24/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 24/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 24/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 25/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 25/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 25/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 25/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 26/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 26/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 26/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 26/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 26/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 27/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 27/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 28/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 28/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 30/34....................yk 9.........2. toiveena


Tippuneet :hug:
NinnuK
PippurinenMamma

Haamuilijat :whistle:
Mrs K-H

Plussanneet :heart: :flower:



PippurinenMamma, sori en huomannutkaan laittaa ensin sua, kiitos kun infosit =)
Mut tosi surullista kuitenkin :hug: Plussarikasta syksyä teille!!!! :hug: :heart: =)
 
Heippa viikko 21! Ja plussatuulia teille!

Tulin vierailulle tuolta edelliseltä viikolta, koska pisti silmään Jahvetin viesti.

Olen itse plussannut 5 päivää sitten ja noin 4 päivää ennen ensimmäistä plussaa (juu testejä on palanut varmistuksen varmistukseksi...) iski aivan kauhea flunssa! Kurkkukivut, lämpöilyt, yskä, nuha.. ja jatkuu edelleen, nyt kyllä jo lievempänä. Olen kuullut, että löytyy muitakin, kelle on iskenyt flunssa plussaamisen aikoihin. Joten kovasti tsemppiä sinulle!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 10:44 Emppu78 kirjoitti:
Heippa viikko 21! Ja plussatuulia teille!

Tulin vierailulle tuolta edelliseltä viikolta, koska pisti silmään Jahvetin viesti.

Olen itse plussannut 5 päivää sitten ja noin 4 päivää ennen ensimmäistä plussaa (juu testejä on palanut varmistuksen varmistukseksi...) iski aivan kauhea flunssa! Kurkkukivut, lämpöilyt, yskä, nuha.. ja jatkuu edelleen, nyt kyllä jo lievempänä. Olen kuullut, että löytyy muitakin, kelle on iskenyt flunssa plussaamisen aikoihin. Joten kovasti tsemppiä sinulle!!!!!!!
Todellakin toivon, että tämä johtuu JUURI SIITÄ!!!!! :heart: :heart: =) testejä ei ole kotona, eikä kaupungille asiaa, joten pakostakin joutuu nyt testaamista pihtaamaan ;)
 
Silmukka
Voi harmi Pippurinen mamma kun kävi noin. Käy kuitenni välillä moikkailemassa.

Mulla on ilmaantunut ekat menkkakiristykset mahaan. Rinnat on kans arat. Sellaista tuntemusta, että oisin raskaana, ei ole. Siis vaisto ei sano ainakaan millään muotoa, että tuolla olis jotain elämää.

Mutta onhan niitä ylläreitä tullut muillekin.

En varmaan testaile etukäteen..tosin tuolla kaapissa polttelee puolitettu Prisman testi. Sen vois tietty jossain välissä käyttää sieltä pahentumasta..
 
Iltaa!

Mites ihmisten testailut? Koska meinasitte kokeilla? Entäs Mrs. K-H?? Ootko jo saanu tummemman viivan?

).( Täällä vähän paremmalla tuulella kuin viime päivinä. Vieläkään en oo antanut toivon kunnolla nousta, vaikka ne tissit kipeytyivätkin uudestaan. Ainakaan testiä en tee ennen perjantaita, kun torstaina on oletettu tätipäivä. Saisi kyllä pysyä poissa meiltä kaikilta!!

Plussatuulia ja kertoilkaahan mitä testit näytti.

*Pitää peukkuja pystyssä sormet krampissa* :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:37 Äityli -84 kirjoitti:
Iltaa!

Mites ihmisten testailut? Koska meinasitte kokeilla? Entäs Mrs. K-H?? Ootko jo saanu tummemman viivan?
Heips! Huomisaamuun aattelin vielä pihdata... Testin kävin tänään aamusella ostamassa, mutta saa odotella vielä huomiseen asti. Plussatuulia kaikille ja Pippuriselle Mammalle iso- :hug:
 
mä varmaan odottelen ainakin tiistaihin saakka. tosin olen ma-ti ja ti-ke öissä niin saisin vasta aamupissan kunnolla to aamulla- silloin on täti jo tullut tai testi plussaa :D

silloin olisi 28/28-30 joten voisi olla aika hyvä aika. eri asia miten maltan odottaa sinne saakka.. :whistle:
eilen ulkona ei viina/alkohooli maistunut, uusi "oire" kai.. :LOL:
joten oireita on vaikka muille jakaa, silti hullu tunne että entä jos menkat tuleekin.. olisin varmaan omalla tavallaan tosi pettynyt :ashamed:

joten siksikin mielellään odottelisin sinne to saakka, ehtii muut plussaamaan mua ennen vielä tässä hyvin :D :heart: :wave: <br><br>
 
Mä odotan kans tiistaita... mulla on myös 28/28 silloin täynnä (ellei täti tule kyläilemään ennen sitä...)

Nyt on sellainen olo, ettei yhtään osaa sanoa. Joka toinen päivä varma etten ole raskaana ja sit joka toinen taas toisin päin :kieh:

Väsyny oon kyllä taas ollu. Viime yönä 8 tuntia ja sit vielä tänään 2 tuntia päikkäreitä ja eilen samoin :LOL: <br><br>
 
PippurinenMamma
Kiitos kaikille, mua "halineille" =) .
Tylsiä nää sunnuntait..Buu...
Onneks huomenna on arki ja maanantai.
Eilen olikin ihana ilta, kun pääsin Kokkolaan isompien likkojen kans kuuntelemaan Tony Anthonya.
=) .

Kp.2 meneillään! Vuoto aika rrrunsasta.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:14 PippurinenMamma kirjoitti:
Kiitos kaikille, mua "halineille" =) .
Tylsiä nää sunnuntait..Buu...
Onneks huomenna on arki ja maanantai.
Eilen olikin ihana ilta, kun pääsin Kokkolaan isompien likkojen kans kuuntelemaan Tony Anthonya.
=) .

Kp.2 meneillään! Vuoto aika rrrunsasta.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

mä tiedän että jos ei tästä kierrosta saada plussaa niin yritetään entistä kovemmin (tämä kierto kun on melkein pyhällä hengellä menty) :whistle:
ja kun 3 nopeasti alkanutta raskautta takana niin voisin uskoa että tämän vuoden puolella vauvauutisia saadaan.. :heart: =)
kuten myös sinnepäin :wave: :heart: :hug:
 
Viime yöllä heräsin kaks kertaa pissimää,mikä outoo miulle.
Rinnat yhä oudot...kipeet ja arat. Testaan aikasintaa pe aamulla joten vkko jännitettävää,mut pahoin pelkään jotta aikasempaa täält putoon :'(

Kaikille halia tarvitseville :hug: ja plussanneille :flower: :heart: ...jännääjille +tuulia :whistle:
 
Well... ei ainakaan vielä tullu täti. Eikä mitään punertavaa enää tuu, hmm....*miettii*
Lämpöä on vähän päälle 37 ja väsymys on hirmuinen MUTTA en uskalla toivoa vielä liikoja, koska kävin eilen juoksulenkillä sateessa, joten lämpö on voinut nousta muutenkin. Mahassa tuntuu kipuilua, aika menkkamaisesti, mutta vain toisella (oikealla) puolella. Alaselkä ei ole kipeä, mikä yleensä tulee ku menkat alkaa. Jokatapauksessa voi ihan hyvin olla, että tuo oli vaan tiputtelua ja menkat on tulossa vasta joskus ens viikolla. En uskalla testata vielä moneen päivään, ku pelkään sitä negaa... parempi täti kuin nega tikussa. :'(
Joten kai tässä sit kuitenkin vähän piinaillaan vaikka luulinkin jo toivon menneen. :/

Tsempityksiä kaikille ja roppakaupalla hedelmällisyyttä! :flower:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 19:34 vieras kirjoitti:
Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta mitä tämä viikko 21 oikein tarkoittaa ??Ketkä on viikko 21 ja sit on muitakin numeroita ?
viikko ja numero tarkoittaa (mun mielestä) sitä viikkoa jolla pitäisi plussata :D
eli meidän viikon 21 piinailijat plussaa (pitäisi) nyt tulevana viikkona eli viikolla 21 :whistle:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 19:55 vieras kirjoitti:
Kiitti.
Lisää tyhmiä kysymyksiä..

Tarkoittaako TÄTI kuukautisia?
Mistä moinen nimitys?
kyllä.
itsekin vasta tädin kuullut helmikuussa ekaa kertaa :D
en osaa sanoa mistä tulee :whistle:
 
Luulisin että toi täti tulee englanninkielisistä maista. Se on vähän semmonen häveliäämpi tapa puhua asiasta, ainakaan amerikkalaiset kun eivät ole kovin avoimia perinteisesti näissä asioissa. Sanotaan et "Aunty" tulee käymään tai peräti "Aunty Red". Puhutaanhan Suomessakin puolukkapäivistä... eli vois myös sanoa, et puolukka tulee kylään! :D
 
mieletönmurina
mä oon vieras tällä palstalla, mutta tässä kokoajan käyn seuraamassa teidän keskustelujanne, koska näitä on kiva seurata, kun itsekin olen samassa tilanteessa kuin te :) niin ja mä myös testaan tulevana lauantaina, josko plussa tulis tikkuun, kun oireet viittaavat raskauteen. Eihän näitä oireita vielä ole paljon, mutta vatsaa nippailee, välillä viiltäviä kipuja, VATSA sekaisin ja KUPLII inhottavasti, lämmöt nousee illalla lähes 37, ja päivisin kumottaa, rintoja aristelee välillä jne...
nooh, voihan nuo olla oireita tulevista menkoista, mutta yleensä mulla ei kyllä mekat oireile sen kummemmin muuta kuin menkkojen aikana, mutta tämä naisena eläminen kun on yhtä hormonihaipakkaa, niin eipä sitä tiedä milloinkaan varmaa :))
Niin, kysymykseni olisi, kun ensi viikolla keskiviikkona olisi aika luomien poistoon, selästä ja kasvojen alueelta, niin uskaltaisitteko itse mennä poistattaa luomia, kun siellä käytetään sitä puudutusainetta???????
Kun mua niin pelottaa, kun en tiedä olenko raskaana, ja jos olenkin, niin voiko se puudutusaine vahingoittaa kehittyvää raskautta?????
pliis. vastatkaahan, sori ku eksyn
 
Moikka kaikille!
Paljon oli tullut viikonlopun aikana tekstiä, kun itse olen ollu reissussa. Olin eilen pippaloimassa kavereiden kanssa ja oli "pakko" tehdä raskaustesti ennenku uskalsi ottaa alkomahoolia. Negahan se oli, mut ainakin tiesi, et voi turvallisesti juoda. Eihän se välttämättä mitään ois näyttäny vielä, vaikka oiskin tärpänny, kun kp oli vasta 23 ja laimeahkosta päiväpissasta tein.

Mutta oli siis kiva viikonloppu! Oireita en oo nyt ees ehtinyt miettimään. Ehkä jotain nipistelyä vasemmalla puolella on, mutta rinnat ei oo yhtään kipeät jne. No, huomenna mittaan taas aamulämmön, niin näkee mihin suuntaan se on kehittynyt.

PippuriselleMammalle halit putoamisesta ja tsemppiä miehen käännytyspuuhiin ;). Olen muuten kotoisin saman kaupungin liepeiltä kuin sinä...
 
Mä oon ihan varma että täti tulee taas huomenna tai tiistaina tai ens viikolla loppupuolella viimeistään;((
Masennus;;(((

Aivan on kuukautisoireet.

Mutta kuinka monella on ollut kuukautisia muistuttavat oireet ja sit onkin plussannu.
Haluisin tietää, se lohduttaa ja antaa toivoo...
 

Yhteistyössä