~ Viikko 21 ~

Kiitos :hug: kaikille

Tiedän että se on vain kuukausi lisää, mutta jotenkin se tuntuu niin pitkältä ajalta :ashamed: Tässä kun on edellisen epäonnistumisen jälkeen saanut kahdet menkat ootella ja nyt ei kun ootellaan lisää toisten ihmisten töppäilyjen takia :headwall: Mut ei voi minkään. Näin tää nyt menee.

Voi Pulttis :hug: :( Mä jo luulin, että teillä tilanne helpottui. Voi kurja sentään :( Toivottavasti saatte asian selvitettyä parhain päin :hug: :)
 
Piipi79 harmaana
Moikka,

mitäs tänne? Aika tuntuu menevän nyt niin mahdottoman hitaasti ovista odotellessa... Viiva ei ollut ovistestissä juurikaan vahvistellut, joten vielä en pääse hehkuttamaan greippimehun mahdollista vaikutusta. Ei oo nimittäin vielä juurikaan mitään ovisoireita. Harjoituksia toki voi pitää yllä, mutta just nyt vähän turhauttaa ja masentaa, kun mitään ei tapahdu :ashamed:

Löytyykös täältä muita piinailijoita, joita ketuttaa tää ainainen odottelu?? ;)
 
Tiistai 8.5.2007


Bunny....................kp 8/28-32.................yk 12.....1. toiveena
PulttiBois................kp 12/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 12/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 12/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 12/28-30.................yk.2.......4.toiveena
Jahvetti..................kp 13/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 13/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 13/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la.....................kp 14/28-31................yk 3.......1.toiveena
Kalenteri................kp 14/29.....................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 14/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 14/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 15/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 15/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 16/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 18/34....................yk 9.........2. toiveena



).( Flunssainen olo. Nenä tukossa, palelee ja hikoiluttaa vuorotellen, jos en olis niin nuori ni olisin ihan varma että vaihdevuodet tulossa kun kuumia ja ylmiä aaltoja viilettää koko kropan yli tietyin väliajoin. Vatsakin on sekaisin. Ovis on ollutta ja mennyttä, se oli siis silloin kp 10-11, pupuiltiin kyllä tuolloin, mutta vähän jännittää että onko limakalvot tarpeeksi vastaanottavaiset pikkuiselle noin aikaisessa vaiheessa kiertoa.

Tyttären leikkauskin jännittää, keskiviikkona varmistan kellonajan ja torstaina sitten leikataan. Onneksi on ihan pieni operaatio, niin ei ole niin suuria riskejä. Toisaalta jokainen nukutus on riski. Mutta luulen että huolehdin turhaan, osaavat on ihmiset siellä.

Miehestä tuli sitten sunnuntaina setä. Miehen veljen vaimo piti lekata vasta tulevana perjantaina, mutta vauva päätti toisin. Sunnuntaina keskipäivällä syntyi siis keisarileikkauksella pieni tyttö. Kuvia ootellaan kovasti kun paikan päälle ei pääse.

Onneksi alkoi nyt vähän pidemmät vapaat. Saa rauhassa loikoilla ja huolehtia vaan kotitöistä.

Plussa tuulia!!

*äityli*

ps. Koska muilla on alkanut oireet? Mulla ei vielä mitään, paitsi että olen varma että nyt tärppäs (tosin niin olen joka kierrosta). Testikin odottelee kaapissa, sormet oikein syyhyää joka kerta kun käyn vessassa =)
 
PippurinenMamma
äityli

Mistä se varmuus tulee =) ?

Mua hirvittää se(tuleva) mahollinen pettymys.
:'(
Näin tänään kiskalla testejä ja mua syyhys sormet :LOL: .

Mulla on pakotuksia jaloissa ja seläs, että kai ovista tms. plääh....

Milloin muuten sakki testailee aikaisintaan??<br><br>
 
Mä testaisin vaikka heti jos kp:t ei olis näin aikasessa vaiheessa.. On vaan sellanen olo, vaikka yrityskertoja on monen monta takana, ja pettymyksiä yhtä monta. Joka kierrossa sama olo ja yhtä korkeelta putoan aina, mutta yrittänyttä ei laiteta, va mitä? :LOL:
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:05 Äityli -84 kirjoitti:
Mä testaisin vaikka heti jos kp:t ei olis näin aikasessa vaiheessa.. On vaan sellanen olo, vaikka yrityskertoja on monen monta takana, ja pettymyksiä yhtä monta. Joka kierrossa sama olo ja yhtä korkeelta putoan aina, mutta yrittänyttä ei laiteta, va mitä? :LOL:
Aivan =) . hyvä, että jaksat kuitenkin hymyillä mä olisin jo maassa ihan. Nimim. kokemusta on.
 
Hellou!

Ovista en jaksa pongailla,sen verra tiedän että parhaat päivät on tällä vkolla...mies kotiutuu vast to joten pupuilut on harrastettu su ja aivan varmast to ja sit la koska ite lähen pe-la reissuun. Täytyy vaa toivoo jotta kohille osuis.
Ja testailen vasta vkon 21 viimusina päivinä...yhtää aikasemmi en enää suostu kuvitteleen et olisin raskaana.
 
PippurinenMamma
Mietin tossa, kun luin odotuspalstaa, että onkohan mulla vaara nyt mahollisen raskauden kans, kun oon syöny aikas hurjasti maksamakkaraa/valkosipulituorejuustoa..hm...
Tarviikohan alkaa sitäkin vauhkoilemaan...?<br><br>
 
Älä suotta hätäile...kyl vaavi nii kauan suojassa kunnes raskaus varmistuu ja muistaakseni muutaman vkon ylikii.On erillinen verenkierto näin ihan alussa.
Eikö maksamakkarassa se maksan pitoisuus kuitekii aika alhane et varmaa kuitekaa oo syönt sitä kilotolkulla.
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:23 ursula kirjoitti:
Älä suotta hätäile...kyl vaavi nii kauan suojassa kunnes raskaus varmistuu ja muistaakseni muutaman vkon ylikii.On erillinen verenkierto näin ihan alussa.
Eikö maksamakkarassa se maksan pitoisuus kuitekii aika alhane et varmaa kuitekaa oo syönt sitä kilotolkulla.
aivan =) .. Tuskin edes olen raskaana.. Olen pessimisti.
 
kotona taas :whistle:

en todellakaan tiedä mikä miestä vaivaa. kun tuota miestäni ei ole puheenlahjoilla siunattu- ei todellakaan \|O
saa nähdä keskustellaanko tänään illalla kun kotiin tulee, eilisen olin lasten kanssa poissa enkä vastannut puhelimeen- sai kerrankin olla rauhassa ja yksin, nauttia olostaan. tosin tuskin nautti ;)
*ilkeä minä* :kieh:

tiedän että miehelle keskenmenoni oli kova pala vaikkei puhunutkaan siitä.ja on edelleen, pelkää kuollakseen että sama toistuu. tosin niin itsekin, olen valmistautunut pahimpaan jo nyt :ashamed:
mietin jos odotetaan, auttaako se yhtään pelkoon että sama ei toistuisi- en usko siihen- päinvastoin uskon että käydään pelkäämään enemmän asiaa ja lykätään koko juttua hamaan tulevaisuuteen..
:/
ehkä mä annan vaan asian olla.
ja odottaa että mies on valmis.
en tiedä- ollaanko me koskaan enään valmiita uuteen yritykseen.. :\|

mä henk.koht koe että multa vietiin jotain tosi suurta pois joka on saatava just nyt heti takaisin- hinnalla millä hyvänsä.

-- onko kenelläkään yhtään samoja ajatuksia :ashamed: :snotty:

joka tapauksessa- kaikille mukavaa tiistain loppua :wave:
 
oletteko saaneet ovistesteistä selkeitä plussia? mulla nyt jo viidettä päivää enemmän tai vähemmän haljua viivaa. parina päivänä melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva et onko noihin luottamista?Sain pe melko tumman ja seuraavaks tänään melko tumman, eilen ihan tosi vaalean. ja fertesteillä ollaan tikuteltu.
 
Lerros
Bunny: saanko udella miksi sulla on ovulaatio-ongelmiin määrätty femaria? Katsoin lääkärisivuilta että sehän on vaihdevuosien aikaan määrättävä valmiste joka estää estrogeenin tuotannon. Voitko selventää?
 
Keskiviikko 9.5.2007


Bunny....................kp 9/28-32.................yk 12.....1. toiveena
PulttiBois................kp 13/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 13/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 13/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 13/28-30.................yk.2.......4.toiveena
Jahvetti..................kp 14/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 14/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 14/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la.....................kp 15/28-31................yk 3.......1.toiveena
Kalenteri................kp 15/29.....................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 15/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 15/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 16/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 16/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 17/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 19/34....................yk 9.........2. toiveena


Huhhuh-huomenta. Miten sitä voikaan ihminen olla näin väsynyt? \|O -haukotus.

Täällä on ovulaatio päällänsä ja niin alkaa vissiin olla yhdellä sun toisellakin... Kivut ovat välillä päätähuimaavat, johtunevatko sitten noista greippien popsimisista vai jostain ihan muusta.

Eilen oli peittojen pölläyttelypäivä :D ja kyllä tosiaan nyt on sitten ihan jostain muusta kysymys kuin ajoituksesta jos ei vieläkään tärppää. Muutenkin mulla oli ihan sellainen olo, että nyt tärppäsi, jo itse hommailun aikana ja oikeastaan koko yön ja vielä nyt aamullakin. Esikoisesta sanoin jo silloin heti touhuttelun jälkeen, että ihme on jos nyt ei tärppää, ja niinhän se sitten tärppäsikin. Voi kun sen voisikin noin tuntea tuon hedelmöittymisen (siis eihän vielä olis edes kyse itse hedelmöittymisestäkään, tiedän...).

Taas pistetään toiveet korkealle ja tiputaan mahalaskua, korkeelta ja kovaa. Sitä nyt sitten odotellessa. Taas on pahimmat ajat edessäpäin.

Voi kun ois jo kaffepaussin aika. (Tulin 5 minuuttia sitten töihin B) )<br><br>
 
no niin.
huomenta rakkaat piinailijat :D :heart:

se on niin että vihdoin mies on ymmärtänyt miten niitä vauvoja voi ehkä saada :p ;)
joten kerrassaan hyvä mieli täällä päässä- molemmilla =)
juteltiin yöllä myös varmaan 2,5h kaikesta maan ja taivaan väliltä, oli kerrankin ihana jutella kunnolla ja rauhassa toisen kainalossa.

nyt vasta tajua miten km sekoitti meidän elämän aivan totaalisesti.miten vaikea siitä on ollut päästä yli vaikka kukaan ei varmaan ulospäin sitä tajuakkaan ystävistä jne..

ensimmäistä kertaa uskon että kaikella on tarkoitus sillä eilen meidän makkarin oveen hetki lemmen jälkeen ilmestyi risti. uskokaa pois, mä en ole todellakaan uskonnollinen, eikä mieskään.risti oli niin selvä, kuin kirkon seinältä ja aika isokin :eek: :eek:
mies sen huomasi ja yhdessä tuijotettiin sitä sitten "kauhulla", mitä lie tarkoitti.
tuli vaan itselleni sellainen olo että nyt joku pitää huolen tuolla ylhäällä että me saadaan vauva meille ja että kaiken piti näin mennäkin jostain syystä. :ashamed:

ja kaikille vielä- en ole sekoamassa :saint: :saint:
se oli niin totta kun voi olla.
verhojen välistä heijasti oveen valoa ja oveen risti tuli. mies pyysi verhon laittamaan kiinni kunnolla ja se hävisi sitten..

että näin taas täällä, kerrassaan mahtava ilta/yö kaikinpuolin.ja päiväkin
:D
:wave: :wave: :wave: :wave:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 07:57 Mrs Knotty-Hilly kirjoitti:
ps. Koska muilla on alkanut oireet? Mulla ei vielä mitään, paitsi että olen varma että nyt tärppäs (tosin niin olen joka kierrosta). Testikin odottelee kaapissa, sormet oikein syyhyää joka kerta kun käyn vessassa =)
[/quote]

mulla km vauvan kanssa oireet tuli 4-5 päivää ennen menkkojen alkua, koskaan menkkoja ei siis tullut ja testasin 3 päivää ennen tumman plussan.
pojista en muista, esikoinen oli aika pitkällä ennen kun tajuttiin että meille tulee vauva- ensimmäinen rakas :heart:
kuopuksesta en muista :whistle:

toivotaan että tärppi käynyt :heart: :heart:
 
Tervehdys kaikille!

Väsyttää, väsyttää ja vieläkin väsyttää vaikka ihan normaali mittainen yö nukuttuna...

Greippimehu pääsi loppumaan täytyy tänään kotiutua kaupan kautta.

"Parhaat päivät" käsillä. En ainakaan toistaiseksi ole aikonut ovista tikutella vaan yritän ihan matemaattisestilaskeskella ja aika hyvin on noi päivät miehelläkin selvillä :)

Kahvia ja lisää kahvia, jos sit pikkuhiljaa lähtisit koneet käyntiin.
 
Lady Never
Huomenia kaikille!

Olen uusi pinossanne, vieläkö mukaan mahtuu? :wave:

Vähän taustaa: ikää melkein 30, miehellä pikkuisen enemmän. Kaksi lasta ennestään, nyt on kolmannella ollut puoli vuotta lupa tulla, mutta ei ole vielä itsestään ilmoitellut. Aiemmin pelkkä katse riittänyt raskautumiseen.

Tässä kierrossa olen ensimmäistä kertaa ottanut ovistestit käyttöön ja tänään tuli sitten tasapaksut testi-ja kontrolliviivat. Edellisestä lemmiskelystä on jo monta päivää, joten täytyypä mies kellistää heti kun tulee kotiin töistä ;)

Mukavaa viikon puoliväliä kaikille!

Lady Never kp14/~30 yk 6
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:00 PulttiBois kirjoitti:
no niin.
huomenta rakkaat piinailijat :D :heart:

se on niin että vihdoin mies on ymmärtänyt miten niitä vauvoja voi ehkä saada :p ;)
joten kerrassaan hyvä mieli täällä päässä- molemmilla =)
juteltiin yöllä myös varmaan 2,5h kaikesta maan ja taivaan väliltä, oli kerrankin ihana jutella kunnolla ja rauhassa toisen kainalossa.

nyt vasta tajua miten km sekoitti meidän elämän aivan totaalisesti.miten vaikea siitä on ollut päästä yli vaikka kukaan ei varmaan ulospäin sitä tajuakkaan ystävistä jne..

ensimmäistä kertaa uskon että kaikella on tarkoitus sillä eilen meidän makkarin oveen hetki lemmen jälkeen ilmestyi risti. uskokaa pois, mä en ole todellakaan uskonnollinen, eikä mieskään.risti oli niin selvä, kuin kirkon seinältä ja aika isokin :eek: :eek:
mies sen huomasi ja yhdessä tuijotettiin sitä sitten "kauhulla", mitä lie tarkoitti.
tuli vaan itselleni sellainen olo että nyt joku pitää huolen tuolla ylhäällä että me saadaan vauva meille ja että kaiken piti näin mennäkin jostain syystä. :ashamed:

ja kaikille vielä- en ole sekoamassa :saint: :saint:
se oli niin totta kun voi olla.
verhojen välistä heijasti oveen valoa ja oveen risti tuli. mies pyysi verhon laittamaan kiinni kunnolla ja se hävisi sitten..

että näin taas täällä, kerrassaan mahtava ilta/yö kaikinpuolin.ja päiväkin
:D
:wave: :wave: :wave: :wave:
Herra pitää huolen teistä ja hän on kantanut jo kaikki ristille. Teidän lapsi , joka tuli kesken on Isän luona taivaassa hyvissä käsissä :heart: . Olkoon tämä lohdutukseksi teille. Saatte kyllä vielä vaavin ihan käsivarsille asti.
Siunattua keskiviikkoa .<br><br>
 
Bee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:53 Lerros kirjoitti:
Bunny: saanko udella miksi sulla on ovulaatio-ongelmiin määrätty femaria? Katsoin lääkärisivuilta että sehän on vaihdevuosien aikaan määrättävä valmiste joka estää estrogeenin tuotannon. Voitko selventää?
Saahan sitä udella.. Mullahan siis on PCO enkä ovuloi luonnollisesti juuri koskaan. Kokeilin Clomifenia, mutta se ei saanut aikaan yhtään mitään. Vain ihanat sivuvaikutukset ilmestyi eikä muuta.. :kieh:
Niinpä lääkärini lapsettomuuspolilla määräsi tätä Femaria, joka on syöpälääkkeen lisäksi myös ovulaation induktori, elikkäs vaikuttava aine letrotsoli saa myös munarakkulat/solut kasvamaan.
Tän paremmin en osaa selittää, mutta ainakin minulla tämä on toiminut. Viimeksi oli 2 komean kokoista rakkulaa ultrassa.. =)
 
Huomenta täältäkii!
Kyllähän tuo "valo"risti varmasti ihan hyvää tarkotti...toivotaan parasta!

Täällä päivä alkaa takkuisesti,ei auta kaffe eikä mikää muukaa :/
Koittanu oon siivota...en aa reipastu vaik mitä hommin tääl.
Oviskin vissii koputtelee ovella ja mies kotiutuu vast huomeillal :headwall: ...toivotaan jotta kuitekii tärppää tai et nää vaa jotai alku oireit.
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:02 PippurinenMamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:59 Bunny kirjoitti:
Ehkäpä se Pulttis todella oli jokin merkki.. :hug: :flower:
Hyvää tulossa, ei huonoa! Näin mä koe :hug: .
toivotaan niin.
=) :heart:
oli se kyllä ihan hullu juttu. vieläkin olen aivan äimänä että voiko sellaista edes tapahtua. ja mä kun olen heittänyt kaivoon aikapäiviä sitten ajatuksen että jossain on joku joka pitää huolen meistä ja vie pois ne keitä ei tänne ole tarkoitettu tulevaksi..
*menihän uskonnolliseksi*
ehkäpä tässä voisi vaikka alkaa uskomaan johonkin*
:saint:
uskon ainakin meihin ja että saadaan vielä joskus vauva. se riittää mulle nyt :heart:
 

Yhteistyössä