~ Viikko 21 ~

Huomenta,

minä myös siirryn tuonne tippuneiden listalle - täti tuli tänä aamuna.
Se oli jo aika selvää eilisen testinegan jälkeen, joten toisaalta kiva niin pääsee uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen.

Oviskin sattuu mukavasti synttäripäivän tienoille, joten mikäs sen parempi tapa viettää 26 v. synttäreitä :D

Aurinkoisia päiviä kaikille ja minä siirryn etsimään listaa... *laskee viikkoja* 25 näyttäis olevan (matikanopet ei osaa laskea...) :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:21 mussu81 kirjoitti:
Aurinkoisia päiviä kaikille ja minä siirryn etsimään listaa... *laskee viikkoja* 25 näyttäis olevan (matikanopet ei osaa laskea...) :LOL:
TEEEEEERVETULOA VIIKON 25 PIINAAN :LOL: :wave: :wave: meitä on siellä tooooosi paljon jo :whistle:
*ei paljon naurata mutta naurattaa silti* :xmas:
 
Pulttis, mä olin niin varma sinusta :/ Jotenkin oli koko ajan sellainen olo, et sinä AINAKIN plussaat :'( No uutta tsemppiä kohti :hug:

Iiiiiso :hug: :hug: myös muille tippuneille :ashamed:

).( Ei tädistä jälkeäkään, ei tuhrun tuhrua tms :\| Joka normaalisti alkaa n. 4-5 päivää ennen kunnon vuotoa :/ Eli nyt pitäs viimestään huomenna alkaa kunnon vuoto....vaan ei edes vilausta tädistä näy :\|

Testausta aion pantata maanantaille asti, et tulis sitte ainakin varmasti oikee tulos...plussaa tietty toivon ;) :whistle: :kieh:

Tää flunssa ei meinaa helpottaa millään :snotty: :snotty: :snotty:
 
pulttis viel pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:45 Jahvetti kirjoitti:
Pulttis, mä olin niin varma sinusta :/ Jotenkin oli koko ajan sellainen olo, et sinä AINAKIN plussaat :'( No uutta tsemppiä kohti :hug:

Testausta aion pantata maanantaille asti, et tulis sitte ainakin varmasti oikee tulos...plussaa tietty toivon ;) :whistle: :kieh:

Tää flunssa ei meinaa helpottaa millään :snotty: :snotty: :snotty:
kiitos, pitää vaan kerätä itsensä ja koota- kyllä tää tästä lähtee.
plussaonnea sinulle valtavasti :heart: :wave:
ja mukavaa v-lopun odotusta kaikille =)
 
Silmukka
Voihan punainen paholainen kun hyökit ihmisten kimppuun, haleja ja jaksuja kaikille sen riivaamille :hug:

Mä en kohta pysy enää perässä siinä, ketä täällä on jäljellä ja mitä juttuja kelläkin..

Kiitti kuitenkin Jahvetti kun päivitit listan!

Mut olikos se Heluna, joka sai haamun?? Onnea siitä!
Varmasti saadaan vielä kunnon plussiakin, ehkä me muut tullaan sit Helunan perässä. Hope so.

Mulla kp30. Menkat odotettavissa tänään. Tai huomenna, ihan normaalia olis sekin.

Oireita: rinnat arat, nänneissä kihelmöi vähän eri tavalla kuin yleensä (..!), menkkapakotusta ei oikeastaan masussa. Kurkku karhea, ollut jo useamman päivän. Lämpö jotain 36,6 astetta.

Katsellaan ja odotellaan. En aio testata, vaikkei menkkoja kuuluisikaan tänään tai huomenna. Katsotaan sit maanantaina, jos on enää aihetta.

Pidetään silti lippua korkealla, me täällä vielä roikkuvat!!
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:17 PippurinenMamma kirjoitti:
:hug: Tippuneille
:flower: Plussanneille
Tuloo ikävä :ashamed:
samoin :ashamed: :hug:

täällä esikoisen 4v kanssa meillä oikein nyyhkykerho menossa :'(
esikoinen kyselee ja itkee keskenmenneen vauvan perään, missä sen sänky on (vietiin kellariin silloin) ja milloin vauva tulee- ja äiti parkuu ettei vauvaa vielä tule.
voi luoja mikä päivä tulossa :ashamed: :'(
miten tuo vaistoo juuri tänään kysellä näitä :headwall:

 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:26 pulttis pikana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:17 PippurinenMamma kirjoitti:
:hug: Tippuneille
:flower: Plussanneille
Tuloo ikävä :ashamed:
samoin :ashamed: :hug:

täällä esikoisen 4v kanssa meillä oikein nyyhkykerho menossa :'(
esikoinen kyselee ja itkee keskenmenneen vauvan perään, missä sen sänky on (vietiin kellariin silloin) ja milloin vauva tulee- ja äiti parkuu ettei vauvaa vielä tule.
voi luoja mikä päivä tulossa :ashamed: :'(
miten tuo vaistoo juuri tänään kysellä näitä :headwall:
:hug: :hug: :hug: En muuta osaa tehdä :'( :hug:

Mä nyt menin seurailemaan tonne 25 pinoon.
 
Voi ei, Pulttiskin... Pahoitteluni! :hug: Helunakos se oli haamuillut, onnea ja peukkuja, että siitä vahvistuu! :flower:

Piti tulla tänne nyt vielä ihmettelemään... Eli nyt on nännit kipeytyneet selvästi ja rintoja silleen "kihelmöi" muualtakin. Nyt taitaa olla kp 29. Alavatsaa nipistelee välillä oikein kovaakin. Hitto kun tietäis, että onko nää nyt edelleen tätioireita, vai oisko ovis sittenkin tapahtunut myöhässä....
 
mulla on eilen tullu tuhrua, ruskehtavaa vuotoa.. ihan minimaalisen vähän. odotin tietysti tätiä tulevaksi aamuyöstä kuten sillä on tapana.. eipä tullukaan, vaan tulee vähän vielä rusehtavaa vuotoa.. alaselkä on poltteessa ja olo on tosi kehno.. mulla täti tulee yleensä heti, eikä aikaile näin.. en tiedä mitä tää tarkottaa.. toivottavasti pian selviää, suuntaan tai toiseen..
 
Perjantai 25.5.2007

Piipi79....................kp 29/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 29/25......................yk 2.......1. toiveena
Jahvetti..................kp 30/26......................yk 5.......4. toiveena
Jossu-71.................kp 30/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 30/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 31/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 31/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 31/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 31/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 31/35.....................yk 1........1 toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois

Haamuilijat: :whistle:
Kalenteri
Jahvetti
Heluna

Plussanneet :flower:
Mrs K-H



Saa huomauttaa, jos listan päiviyksessä häikkää, en nyt muista oliko muita pudonneita... :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:02 kevät07 kirjoitti:
mulla on eilen tullu tuhrua, ruskehtavaa vuotoa.. ihan minimaalisen vähän. odotin tietysti tätiä tulevaksi aamuyöstä kuten sillä on tapana.. eipä tullukaan, vaan tulee vähän vielä rusehtavaa vuotoa.. alaselkä on poltteessa ja olo on tosi kehno.. mulla täti tulee yleensä heti, eikä aikaile näin.. en tiedä mitä tää tarkottaa.. toivottavasti pian selviää, suuntaan tai toiseen..
toivotaan parasta vielä :hug:
 
Perjantai 25.5.2007

Piipi79....................kp 29/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 29/25......................yk 2.......1. toiveena
Jahvetti..................kp 30/26......................yk 5.......4. toiveena
Jossu-71.................kp 30/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 30/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 31/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 31/29.....................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 31/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 31/35.....................yk 1........1 toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81

Haamuilijat: :whistle:
Kalenteri
Jahvetti
Heluna

Plussanneet :flower:
Mrs K-H



 
Täällä taas, ei tätiä vieläkään... Vatsaa on vihlonut tänään toden teolla, että voi olla lopun alkua se... :ashamed: dpo nyt siis 19/20...

Muita oireita oon itsepintaisesti kieltäytynyt edes tunnustelemasta, pyörähtää vielä iso ratas paikaltaan..

Halit kaikille pudonneille, joita on IHAN liikaa jo!!! :hug:

Ja onnittelut plussanneille/haamuilijoille!!

Jännäilijöille oikeen paljon tsemppiä, toivotaan isoja plussia!!! Tätä menoa siirrytään jännäämään viikolle 22...vai?? miten nää ketjut täällä menee??


=)
 
Uusi testi tehty Predictorilla, ja kyllä se pallukka siihen keskelle tuli, vaikka oli kyllä huomattavasti vaaleempi, kun se kontrolliympyrä...
Mutta kai siihen täytyy sitte luottaa, kun siinä vielä luki, et se voi olla myös vaaleampi.
Mut ei oo tätiäkään näkyny, että kait tää alkaa tuntumaan siltä että raskaana ollaan!!! =) =)
Ehkä kuitenki ens viikolla teen vielä yhden testin. Plussaonnea vielä kaikille jännääjille ja :hug: tippuneille ja onnea uuteen yritykseen!
 
Hei, ihan just maalle lähdössä, mutta pikaseen sitä ennen:

Heluna, onnea uudesta testihaamusta - vai peräti -plussasta? =)

:hug: :hug: :hug: tippuneille. Pulttis, tuntuu niin pahalta lukea sun surusta. Itse olet tehnyt tästä pinosta ihanan. :heart: Kuten toki te muutkin! Tulehan kuitenkin pian odottajien puolelle.

Täällä ei voinnissa erityisempää, vähemmän flunssaoiretta ja vilunvärettä kuin eilen, masua välillä vähän nippailee. Mielialat edelleen ailahtavaiset.

Viikonloppuja kaikille,
t. Kalenteri :)
 
Ei näy tätiä ei...ja pidemmänkin kaavan mukaan täin pitäs tulla huomenna ja tuhrun jo alkanut...vaan ei mitään :whistle: =)

Testata tekisi mieli, mut oon nyt päättäny sinne maanantaille oottaa...en halua enää yhtään negaa tai haamua nähdä, joten parempi pelata varman päälle =)

On kyllä ihan "semmonen" olo....et oiskun oiskin tärpänny nyt :hug: :heart:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 18:28 Kalenteri kirjoitti:
:hug: :hug: :hug: tippuneille. Pulttis, tuntuu niin pahalta lukea sun surusta. Itse olet tehnyt tästä pinosta ihanan. :heart: Kuten toki te muutkin! Tulehan kuitenkin pian odottajien puolelle.
hei sinullekin ja oikein ihanaa odotusta- pidähän pienestä kovasti huolta että pysyy matkassa mukana.
ja voikaa hyvin ja pitäkää rakkaistanne hyvää huolta.
=) :heart:

Ps. saatiin tänään rivitalo 4h+k+sauna asunnosta tarjous, mennään su katsomaan sitä-jotain hyvää tässäkin päivässä oli :D
ehkä se veisi vähän ajatuksiakin pois vauvasta ja näin voisi olla paremmat mahdollisuudet vauvaan (uskoisin niin)- ainakin toivossa on hyvä elää. :xmas:

tulee tosi kova ikävä teitä vaikka en tunnekaan. tämä pari viikkoa ollut ihanaa aikaa tässä pinossa- joten jo sen takia haikeena siirryn viikon 25 piinaajiin.
vielä oikein kova rutistus :hug: :hug: :hug:
 
Perjantai 25.5.2007

Piipi79....................kp 29/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 29/25......................yk 2.......1. toiveena
Jahvetti..................kp 30/26......................yk 5.......4. toiveena
Jossu-71.................kp 30/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 30/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 31/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 31/29.....................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 31/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 31/35.....................yk 1........1 toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81

Haamuilijat: :whistle:
Kalenteri
Jahvetti (?)
Heluna

Plussanneet :flower:
Mrs K-H



 
Äityli laiskana
Heippa kaikille!!

ISO :hug: kaikille tippuneille ja paaaljon onnea haamilijoille ja pikkuisille tarrasukkia.

Mua oikein harmittaa että on niin pitkä kierto, kaikki tuntuu siirtyvän viikolle 25, mutta tämän tytön viikko taitaa mennä sen yli.

Toisaalta "pinottomuus" voi tehdä ihan hyvää tän stressin kannalta. Mutta tiedän kuitenin etten voi palstailua kokonaan jättää. Ainakin kurkin mitä muille kuuluu.

PlussaOnnea vielä kaikille jännääjille. :heart:
 
Silmukka
kevät07 :hug: tiedän fiiliksesi. Jaksamista.

Helunalle vielä onnitteluja, ei kaksi testiä voi valehdella, kyllä se raskaus on alkanut. Nyt tarroja kehiin.
Samoin Kalenterille ja Jahvetille ja MrsK-H:lle.

Omat: mä alan kohta oikeasti jännätä. Täti ei oo tullut vielä. Entä jos oiskin tärpännyt....On kyllä niin oireetonta meininkiä, että vaikea ois uskoa.
Tänään ollut vähän menkkapakotusta ja valkkarin mukana pikkasen ruskeata aamulla. Luulin, että siitä alkaa tuhruttelu, mutta ei.

Mutta en halua innostua. Sitten putoan taas korkealta..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:31 Jahvetti kirjoitti:
Perjantai 25.5.2007

Piipi79....................kp 29/24-32.................yk 5.......1. toiveena
Jahvetti..................kp 30/26......................yk 5.......4. toiveena
Jossu-71.................kp 30/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 30/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 31/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 31/29.....................yk 4.......2. toiveena
Heluna...................kp 31/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 31/35.....................yk 1........1 toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81
kevät07

Haamuilijat: :whistle:
Kalenteri
Jahvetti (?)


Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna
 
Lauantai 26.5.2007

Piipi79....................kp 30/24-32.................yk 5........1. toiveena
Jossu-71.................kp 31/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 31/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 32/28-31.................yk 3.......1. toiveena
empula81...............kp 32/~35-50b..............yk 1.......1 toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81

Haamuilijat: :whistle: :flower:
Kalenteri
Jahvetti (?)
Heluna

Plussanneet :flower:
Mrs K-H



Uskalsin jo siirtää haamuilijat pois! ONNEA! Kyllä se haamu vaavia mausussa tietää! :)

Kirjoitin tän jo äsken, enkä jaksa niin pitkästi uutta kirjoittaa, pyyhkiytyi :headwall: pois.

Mutta onnea haamuilijoille onnea ja :hug: :hug: :hug: tippuneille ja onnea uuteen kiertoon! Teillä näytti olevan vkolla 25 hyvä meisinki, tuun vaikka sinne joskus kertoo miten mun kierto päättyi. Tuntemuksia ei enää mihinkään suuntaan, joten taitaa tulla 50 pv kierto ja ovis (?) vasta tuloillaan! :whistle: Kirjoitan huomenna lisää, enää ei jaksa ku meni hermot tähän koneeseen.

Mukavaa viikonloppua! :D <br><br>
 

Yhteistyössä