~ Viikko 21 ~


Maanantai 28.5.2007

Piipi79....................kp 32/24-32.................yk 5........1. toiveena
Vio-la.....................kp 34/28-31.................yk 3.......1. toiveena
empula81...............kp 34/35-50.................yk 1.......1 toiveena
Daizy.....................kp n. 51/45-56.............yk?.........? toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81
Silmukka
Jossu-71

Haamuilijat: :whistle: :flower:
Kalenteri
Jahvetti


Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna


t. empula-vempula


[/quote]
 
Maanantai 28.5.2007

Piipi79....................kp 32/24-32.................yk 5........1. toiveena
Vio-la.....................kp 34/28-31.................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri.................kp 34/29.....................yk 4........2. toiveena
empula81...............kp 34/35-50.................yk 1.......1 toiveena
Daizy.....................kp n. 51/45-56.............yk?.........? toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81
Silmukka
Jossu-71

Haamuilijat: :whistle: :flower:
Jahvetti


Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna


Heippa!

Surullisena lykkään itseni pois haamuilijoista. Oma diagnoosini on varhainen keskenmeno tai kemiallinen raskaus tai jotain sellaista. Tänään olen naurettavaa kyllä testaillut enemmänkin ja saanut vain hiipuvaa (roskis)haamua. Käväisen vielä terkkarilla, tyhmää tai ei, huomenna viemässä labranäytteen, jonka en usko tuovan mitään uutta tietoa (Empula, oikeassa olet, olis pitänyt vaatia se verikoe, mutta en sitten jotenkin osannut), mutta ehkä joku siellä sanoo mulle suorat sanat ja lakkaan toivomasta. Vuotoa ei ole vielä tullut ja pelkään, että kierto on tästä eteenpäin taas hamaan tulevaisuuteen poskellaan. :(

Surettaa, kun ajattelen sitä pientä, joka jäi nyt ilmeisesti tällä kertaa tulematta. Ei voi kuin toivoa, että tärppäisi pian uudestaan. Oon kyllä tarpeettoman dramaattinen, mutta minkä tunteilleen mahtaa. Näin nopeasti kiintyy odotettuun lapseen ja tietysti ihan ajatukseen siitä, että on raskaana. Tämä päivä meni aika lailla parkuessa, onneksi oli ihana ystävä olkapäänä. :heart:

Plussajonomme on harmittavan lyhyt, joten vaadin täten sille kasvatusta välittömästi. ;) Seurailen vielä jäljellä olevia vainoten,
t. Kalenteri
 
Kalenterille voima :hug: . Toivottavasti asia selviää viimeistään verikokeesta!

Mites Jahvetti, joko tänään pääset testailemaan??

Itse vielä edelleen odottelen... Rinnat edelleen tosi kipeät, muita tuntemuksia ei ole. Huomisaamuna ehkä testaan, jos rintakipu ja turvotus edelleen jatkuu. Toisena hetkenä oon varma, että oon raskaana ja toisinaan ajattelen, että tuskin oon edes ovuloinut ja että tissikipu tietää vaan tätiä... Kattellaan!
 
Testasin 15 minuuttia sitten SELKEEN PLUSSAN!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:

Mä en vielä voi uskoo tätä todeksi....meidän perheeseen todellakin tulee 6. jäsen, JOS kaikki menee toivotun mukaisesti helmikuulle asti :heart: :heart: :heart:

Kalenteri :hug:

Piipi, mulla ainoo oire on kipeet ja turvonneet rinnat :whistle: Tää oli ehottomasti kaikkein oireettomin kierto :/
 
Tiistai 29.5.2007

Piipi79....................kp 32/24-32.................yk 5........1. toiveena
Vio-la.....................kp 34/28-31.................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri.................kp 34/29.....................yk 4........2. toiveena
empula81...............kp 34/35-50.................yk 1.......1 toiveena
Daizy.....................kp n. 51/45-56.............yk?.........? toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81
Silmukka
Jossu-71

Haamuilijat: :whistle: :flower:


Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna
Jahvetti


 
No niin, onnea Jahvetti ihan mahdottomasti!! :heart: Toivotaan tosiaan, että kaikki menee hyvin ja helmikuussa saatte uuden perheenjäsenen toivottaa tervetulleeksi. Ihanaa, kun saatiin plussapinoon vähän eloa! Kovin lyhyeksi se muuten jäisikin.

Hitsit, tietty sun oireet tai muiden kuin rintakipuoireiden puuttuminen tietty herättää toiveita täälläkin... Katellaan, jos huomenna testailisin =)
 
Silmukka
:flower: puska onnittelujen kera Jahvetti!! Ihana, iloinen plussauutinen!!

:heart: ja lämpöisiä ajatuksia Kalenterille surussa. :'(

Hengessä mukana loppujen jännäilijöiden kanssa.

t. Silmukka
 
Jahvetti Sylin täydeltä ONNEA!! :flower: :heart:

+++tuulia jännäilijöille!

Mulla kamalat menkkajomotukset, mutten testaa nyt seur. kerran ku vast reilun vkon päästä, jos pystyn odottamaan, tai ei tuu menkkoi ennen sitä. Nyt kyllä näyttäis mensut tulevan kivuista päätellen. :p
 
Tiistai 29.5.2007

Piipi79....................kp 32/24-32.................yk 5........1. toiveena
Vio-la.....................kp 34/28-31.................yk 3.......1. toiveena
empula81...............kp 34/35-50.................yk 1.......1 toiveena
Daizy.....................kp n. 51/45-56.............yk?.........? toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81
Silmukka
Jossu-71
Kalenteri

Haamuilijat: :whistle: :flower:


Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna
Jahvetti

Tervehdys!

Valtavasti onnea Jahvetille! Sieltä se sitten pärähti! :)

Omia kuulumisia, ikävämpiä. :\| Niin se saapui kp 1 tänne niiden negatestien jälkeen. Labran tulos oli odotetusti myös nega, ja sitä odotellessa alkoi vuotokin. Helpotti kyllä saada uusi kierto käyntiin, kun tiesin, ettei tällä raskaudella ollut enää toivoa. Silti suru on yllättävän suuri. En voi kuin olla iloinen, ettei tämä tapahtunut yhtään myöhemmin.

Siirryn piinaviikolle 26, kunhan tässä olen siihen valmis. Yritys jatkuu, ja eikö sitä sanota, että varhaisen km:n jälkeen on jostain syystä aika hyvät mahikset tulla heti uudelleen raskaaksi? Katsotaan, kuinka käy, yritän kuitenkin olla stressaamatta liikaa.

Kiitos kauheasti lohdutuksistanne! Jos ei muuta, niin ainakin olen saanut kerättyä pinon runsaimmat sympatiat :) Aina pitää vitsailla, vaikka pää kainalossa :ashamed: Ihanaa myös, kun näinä vaikeina päivinä olen saanut olla ystävien kanssa ja purkaa tuntemuksiani oikein kunnolla. :)

Tsemppiä ja plussaa lopuille! Kiva oli piinata kanssanne. :)
T. Kalenteri
 
Keskiviikko 30.5.2007

Piipi79....................kp 34/24-32.................yk 5........1. toiveena
Vio-la.....................kp 36/28-31.................yk 3.......1. toiveena
empula81...............kp 36/35-50.................yk 1.......1 toiveena
Daizy.....................kp n. 53/45-56.............yk?.........? toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81
Silmukka
Jossu-71
Kalenteri

Haamuilijat: :whistle: :flower:


Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna
Jahvetti


Kalenteri :hug: :hug: Pidän sulle extrapeukkuja ens kiertoon! bdd

Meniköhän päivitykset oikein, oli eilisen kohdalla jäänyt päivät muuttamatta?

Piipi, Viola teillä on jo hyvin päiviä käsillä!! :) Testing testing?

Mä en oikeen nyt ymmärrä kroppaani ollenkaan, onkohan sit ihan sekaisin viel km jäljiltä.. kp 25-27 olin satavarma et menkat tulee, samoin eilen. Koko ilta meni sikiöasennossa, ihan kamalat kivut, samanlaiset ku joskus teininä menkkakivut. Mut yön aikana ne loppui, eikä mitään näy. Omituista...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 07:15 empula81 kirjoitti:
Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna
Jahvetti
Kamala härdelli töissä ja vapaa-aikana, loma lähestyy ja kaikki mahdollinen pitää taas saada tehtyä :p

Mutta piti tulla kurkkaamaan jännäys-kavereiden kuulumisia. Plussanneille lämpimät onnittelut ja onnellista odotusta!!

Tippuneille parempaa onnea seuraaviin yrityksiin! Kyllä mekin vielä, eikös vaan? Törmäillään uusissa ketjuissa :wave:
 
Voi harmi Kalenteri, mutta onneksi pääsit sit heti uuteen kiertoon ettei tätiä enää tarvinnut odotella. Olen kuullut samaa, että keskenmenon jälkeen on hyvä tärppiaika, joten eikun sitä hyödyntämään!

Tein eilen sit päivällä Clearbluella testin... Aika negahan se oli, jotain ihmeellistä pientä viivaa ehkä oli näkyvissä myös pystysuunnassa. Kun Clearbluessahan se vaakaviiva muodostuu ikäänkuin sinisistä pienistä pisteistä, niin myös pystysuuntaan tuli muutamia pieniä sinisiä pisteitä. Ääh, hankala selittää... Onko kellään kokemusta tuosta Clearbluesta?? Ei se nyt ihan mielestäni mikään haamu ollut, mutta jotain väriä tuli... Ois pitäny ostaa joku selkeämpi testi :headwall:
 
Sori kun sörkin teidän pinoon tuolta lähes kolmekymppisistä..

Piipi!! Kyllä se plussa on, usko pois!! Voi olla ettei sulla ole vielä tarpeeksi sitä hormonia, mutta ei siihen pystyviivaan kohtaa pitäisi kuulemma mitään väriä tulla, jos ei ole hormonia ollenkaan.

Jeeee!! :flower: :flower: Onnea!!
 
jahvetti onnea hirmuisesti plussasta :flower: :heart: :D onneksi te pelastitte tän ketjun muutaman muun kanssa ;)

kalenteri
iso :hug: sinulle, olin varma että sinä pääset vauvapuolelle :ashamed: niin se elämä vaan heittää :/
nyt kova tsemi päälle vaan, pää pystyyn ja uuteen kiertoon luottavaisena- eiks niin :) :hug:
*rutistaa lujaa* :heart: <br><br>
 
piipi :flower: :flower: Varovaiset onnittelut! Oon kanssa kulluut että kaikki missä on väriä vaan, meinaa tossa testissä plussaa! :) Kokeilepa aikka huomenna apteekin testiä, sen ei pitäis antaa ainakaan mitään haamuja. Itse luotan vaan siihen! JEI, oon tosi iloinen sun puolesta! :D
 
Moikka!

Piipi, ei kokemusta ko. testistä, mutta kyllähän tuo kuulostaa hyvältä. Teehän se kunnon plussa! =)

Pulttis, niinpä mäkin kuvittelin pääseväni odottajapuolelle - ois ollut niin kivaa siksikin, kun Mrs K-H:kin on siellä toistaan oottamassa, päivä ois ollut eroa kakkosten lasketussa ajassa... ja tietysti muutkin tutut tästä pinkasta plussanneet. Vaan nytpä kävikin näin. :/ Vaikka oli vaalea viiva, olin varma, että raskaanahan tässä ollaan. Ja pöh!

Mutta ei kun uuteen kiertoon entistä innokkaampina! Voi kun tutut tippujat on enimmäkseen jo viikon 25 eikä 26 pinossa tai pikemminkin harmi kun itse en pääse jännäämään jo viikkoa aiemmin tuttujen kaa. Mutta peukkuja pidetään kaikille tasapuolisesti jo valmiiksi. bd Ja kiitoksia vielä kaikille rutistuksista :heart:

Kalenteri
 
Onpas uudistunut... Tykkäsin vanhasta sivusta paljon enemmän. Tää on tosi sekava ja ihan laidassa... :/

Meinaan ehkä testata vielä illalla, masu on niin turvoksissa, nännit aristaa ja rinnat turvonnut ainakin kuppikoon verran... :whistle:

Onks täällä enää ketään? Pitäis varmaan lähteä muualle kuumeilemaan, ettei mee yksinpuheluksi, no toisaalta olin alunpitäenkin vähän väärässä pinossa. Mut ei haittaa, oli hauskaa, kiitos siitä kaikille! :D :D
 
Moikka,
täytyy nyt tuottaa teille kaikille ihanille tsemppaajille vielä pettymys... Eli tein aamulla mammaksin liuskatestin, joka oli kaapissa, eikä siihen kyllä tullut haamun haamua :'( Joten tuskin olen kuitenkaan raskaana. Oon nyt lueskellut Clearbluesta keskusteluja, ja kyllä siihen taitaa aika useinkin tulla vääriä haamuja :/ Menkkojakaan ei kyllä näy, mutta rintojen kipuilu on vähentynyt, enää on nännit vaan ihan hiukan arat. Tää epätietoisuus ahdistaa!! Eilen illalla lämmötkin oli 37,2 niin siks erityisesti tuo testitulos harmittaa. Pitääköhän sitä kohta käydä jossain terveyskeskuksessa näyte antamassa, niin tulis selvyys.

Empula, sulla kuulostaa tällä hetkellä todella hyvältä, veikkaan, että plussaat vielä! =)
 

Yhteistyössä